با خواص پودر ماهی برای دام آشنا شوید
کد خبر: ۲۲۸۰۲۳
تاریخ انتشار: 2021 November 14    -    ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
خواص پودر ماهی منابعی از پروتئین‌ها با درصد بالایی از پروتئین عبوری که منبع بسیار عالی از اسید‌های چربی و ضروری میباشند مانند اسید‌های چربی لینولئیک و اسید‌های چربی امگا ۳ که جهت اصلاح و بهبود بازده ابستنی و گاو شیری و بهبود باروری و در سمت و سوی کاهش مخارج تولید منبع بسیار مهم مربوط به اسید امینه‌ای ضروری و با قابلیت هضم زیاد مهم و ضروری هستند...

با خواص پودر ماهی برای دام آشنا شوید

با خواص پودر ماهی برای دام آشنا شوید«تابناک با تو» - خواص پودر ماهی برای دام‌ها بسیار زیاد می‌باشد و این پودر دارای فسفر، گروه‌های ویتامین ب و‌ای است و کمک بسیاری به هضم می‌کند. به خاطر پروتئین‌های موجود در پودر ماهی، می‌توان به جرات اعلام کرد که خواص انواع پودر ماهی تاثیر بسزایی در رشد دام و طیور دارد.

خواص پودر ماهی منابعی از پروتئین‌ها با درصد بالایی از پروتئین عبوری که منبع بسیار عالی از اسید‌های چربی و ضروری میباشند مانند اسید‌های چربی لینولئیک و اسید‌های چربی امگا ۳ که جهت اصلاح و بهبود بازده ابستنی و گاو شیری و بهبود باروری و در سمت و سوی کاهش مخارج تولید منبع بسیار مهم مربوط به اسید امینه‌ای ضروری و با قابلیت هضم زیاد مهم و ضروری هستند و یکی دیگر از خواص پودر ماهی، میونینو لایزین و… می‌باشند. از مهم‌ترین خواص پودر ماهی این است که منبع مناسبی از کلسیم و فسفر و سایر مواد معدنی می‌باشند.

نشانه‌های خواص پودر ماهی با کیفیت

در تولید پودر ماهی ناخالصی‌هایی وجود دارد که کارخانه تولید پودر می‌بایست با انجام یکسری موارد این ناخالصی‌ها را به صفر برساند و در نتیجه با این عمل به خواص پودر ماهی با ارزش دست می‌یابد. برای گزینش و خرید پودر ماهی با کیفیت بهتر است در کارخانه اقدام به آنالیز و تست محصول کنید. در تست مقدار ازت و یا تی وی ان (tvn) بایستی پایین باشد. تی وی ان نباید از ۱۳۰ میلی گرم بیشتر باشد.

با خواص پودر ماهی برای دام آشنا شوید

تاثیرگذاری خواص پودر ماهی برای دام

خواص پودر ماهی سبب ساز شده‌است که از آن برای تغذیه دام هم استفاده شود. این فرآورده در تغذیه دام هم تحت عنوان مکمل و در مقدار اندک به کار برده می‌شود. ازخواص دیگر پودر ماهی این می‌باشد که کمبود‌های ویتامینی، پروتئینی و معدنی بدن دام را برطرف نموده و به رشد آن‌ها کمک می‌کند. در بخش اعظمی از گاوداری‌های گوشتی و شیری از این خوراک به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن این حیوان‌ها و نیز رفع کمبود‌های ویتامینی و پروتئینی آن‌ها استفاده میگردد.

در کنار خواص‌های پودر ماهی که بیان شد، می‌بایست به جنبه‌های منفی این مکمل نیز اشاره نمود. خواص پودر ماهی برای گاو تحت عنوان یک ماده‌ی انرژی زا شناخته می‌گردد. هم اکنون قابلیت رشد میکروارگانسیم‌ها در‌این مکمل وجود دارد که خود عاملی برای شیوع بیماری‌های متعدد در دام و طیور خواهد بود. بدین ترتیب در تهیه‌ی این ماده باید مراحل تولید و محل مراقبت آن به دقت بررسی شود. از طرفی با توجه به مصرف حجم قابل توجهی ماهی برای تولید این مکمل، افزایش استفاده از آن منجربه کاهش ذخایر طبیعی ماهی میگردد. براین اساس تولید پودرماهی باید تحت شرایط استاندارد و با رعایت موارد بهداشتی صورت گیرد تا خواص پودرماهی تا مصرف آن برای طیور و دام (گاو) اثرگذار واقع گردد.

با خواص پودر ماهی برای دام آشنا شوید

تحلیل و آنالیز خواص پودر ماهی خوراک دام

بعضی از حیوان‌ها دارای منابع سرشاری می‌باشند که تحت عنوان ماده مغذی اثرگذار باید در برنامه غذایی قرار گیرند. ماهی به عنوان یک مو جود آبزی، سرشار از پروتئین و ویتامین میباشد. این جان دار پس از صید برای مصرف، وارد کارخانه‌های مخصوصی میشود. قسمت‌هایی از بدن ماهی برای انسان غیرقابل مصرف میباشد. این قسمت‌ها به پودر ماهی جهت طعام دام تبدیل میگردند تا پروتئین ما یحتاج آن‌ها تأمین شود. آنالیز خواص پودر ماهی طعام دام، از جمله مواردی میباشد که باید در مرکز‌های پرورش دام صورت بپذیرد.

پروسه تولید پودر ماهی طعام دام

پودر ماهی از ضایعات ماهی‌هایی تولید شده که جهت تولید کنسرو استفاده میگردد و همچنین این محصول‌ها را معمولا در بسته بندی‌ها به بازار عرضه می‌کنند.

ماهی‌هایی که در کنسرو سازی مصرف شده باقیمانده آن‌ها مانند روده و دمشان را خشک و آسیاب میکنند وبعد از آن در کیسه‌هایی برای مصرف‌های دام و طیور آماده فروش می‌گردند. پودر ماهی امروزه به طور فراوان به علت مصرف بالا یافت می‌گردد؛ و همچنین خواص پودرماهی بسیار چشمگیر می‌باشد.

خرید پودر ماهی خوراک دام با ارزان‌ترین قیمت

برای خرید پودر ماهی برای طعام دام با قیمت مناسب قادر خواهیم بود، به تولیدکننده این فرآورده، یا به نمایندگی ها، و مرکز‌های پخش و عرضه فرآورده مراجعه کنیم؛ و گهگاه فروشگاه‌هایی که انواع خوراک دام را میفروشند. زیرا فرآورده را به صورت مستقیم از کارخانه وارد میکنند. قیمت آن‌ها ارزان‌تر میباشد.

قیمت پودر ماهی در بازار، با توجه به نوع پودر مواد اولیه، و نوع ضایعات استفاده شده، در تهیه پودر ماهی بستگی دارد.

پودر ماهی مبتنی بر نوع ماهی که در تولید آن مصرف شده و نحوه فرآوری آن رنگی متغیر دارد؛ که رنگ خاکستری، و قهوه‌ای روشن تا تیره میباشد.

پودر ماهی طعام دام ترکیب اسید آمینه مناسبی برای دام و طیور میباشد؛ و میزان پروتئین غیر قابل تجزیه و پروتئین عبوری از شکمبه نیز بالاست.

با وجود خطر‌ها و محدودیت‌های که پودر ماهی فرآوری نشده دارد، چون این محصول منبع غنی انرژی، پروتئین، اسید آمینه، کلسیم و فسفر میباشد؛ و خواص پودرماهی بسیار ضروری و ارزشمند می‌باشد به همین علت به کار گیری از پودر ماهی برای دام و طیور با در نظر گرفتن محدودیت آن به بهبود کیفی جیره کمک می‌کند.

معرفی فروشنده پودر ماهی ارزان قیمت برای دام

فروشنده پودر ماهی ارزان قیمت، فروشنده‌ای میباشدکه انواع پودر ماهی را با قیمتی ارزان از کارخانه تولید کننده خریداری، و با قیمت ارزانی به انواع بازار‌ها عرضه کنند.

فروشنده پودر ماهی ارزان، بیشتر شامل مجموعه‌های زیر می‌گردد:

· تولید کننده محصول

· نمایندگی‌ها

· مراکز پخش و فروش، که‌این سه مجموعه علاوه بر فروش حضوری به فروش ... حضوری کالا هم از روش ایجاد سایت امکان پذیر می‌باشد.

نحوه‌ی فروش عمده پودر ماهی برای تغذیه دام

فروش عمده پودر ماهی، هم به نفع فروشنده، هم به نفع خریدار میباشد. زیرا فروشنده فرآورده خود را به مقدار بیشتری میفروشد، و خریدار هم محصول مورد نظر خود را با قیمت کمتری میخرد و از خواص پودر ماهی بهرمند می‌شود.

فروش عمده بیشتر از سوی مجموعه‌های ذیل شکل می‌گیرد:

۱. تولید کننده فرآورده

۲. عمده فروشان

۳. مراکز پخش و عرضه فرآورده، این گروها، چون فرآورده را مستقیم از تولیدکننده وارد میکنند. قیمت آن‌ها ارزان‌تر میباشد؛ و فروش عمده محصول هم سبب شده‌است، تا فروشنده قیمت کمتری که روی محصولاتش میگذارد جبران گردد و در نتیجه مصرف کنندگان باتوجه به خواص پودرماهی که بسیار تاثیرگذار می‌باشد برای پرورش بهتر دام خود استفاده می‌کنند.

منبع: ویرگول

برچسب ها: ماهی ، پودر ، پودر ماهی ، دام ، فسفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار