خانه مینیاتوری به مساحت ۲۰ مربع در پاریس
کد خبر: ۲۲۷۸۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 10    -    ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
در منطقه غیرمتعارف پاریس، مون‌مارتر، با بلوار‌های رمانتیک، کاباره‌های معروف، بسیاری از مغازه‌ها، رستوران‌های خوب، عتیقه‌فروشی‌ها، کافه‌های تاریخی و بار‌های مدرن، احاطه‌شده توسط ساختمان‌های بلند، خانه‌ای جذاب پنهان شده است. علیرغم این واقعیت که مساحت کم این خانه ارزش معماری ندارد...

خانه مینیاتوری به مساحت ۲۰ مربع در پاریس

خانه مینیاتوری به مساحت ۲۰ مربع در پاریس«تابناک با تو» - در منطقه غیرمتعارف پاریس، مون‌مارتر، با بلوار‌های رمانتیک، کاباره‌های معروف، بسیاری از مغازه‌ها، رستوران‌های خوب، عتیقه‌فروشی‌ها، کافه‌های تاریخی و بار‌های مدرن، احاطه‌شده توسط ساختمان‌های بلند، خانه‌ای جذاب پنهان شده است. علیرغم این واقعیت که مساحت کم این خانه ارزش معماری ندارد، مدتهاست که به پناهگاه مسافرانی تبدیل شده است که می‌خواهند از زیبایی شهر عشق لذت ببرند.

خانه مینیاتوری به مساحت ۲۰ مربع در پاریس
اجاره یک مهمانخانه پاریسی ارزان‌تر از اکثر اتاق‌های هتل در پایتخت فرانسه است.

خبر خوب برای کسانی که آرزوی بازدید از پاریس را دارند، اما توانایی پرداخت هزینه اجاره اتاق در یک هتل گران را ندارند. در یکی از معتبرترین مناطق شهر - مونمارتر، که توسط ساختمان‌های بلند احاطه شده است، یک خانه دو طبقه مینیاتوری وجود دارد که مساحت آن به سختی ۲۰ "متر مربع" است. علیرغم اندازه کوچک آن، هر مسافری که آن را از قبل در پلتفرم آنلاین Airbnb رزرو کرده باشد، هر آنچه را که برای اقامت راحت نیاز دارد، پیدا خواهد کرد.

خانه مینیاتوری به مساحت ۲۰ مربع در پاریس

مونمارتر یک منطقه افسانه‌ای از پاریس است که در زمان امپراتوری روم (فرانسه) مسکونی بوده است.

توجه: منطقه تاریخی مونمارتر زیباترین و رمانتیک‌ترین قسمت شهر است که بر روی تپه‌ای به همین نام واقع شده است که ۱۳۰ متر از سطح زمین بالا‌تر است. استقرار آن در دوران امپراتوری روم آغاز شد، اگرچه تنها در سال ۱۸۶۰ بخشی از پاریس شد. با توجه به تاریخ چند صد ساله و زیبایی طبیعت، جای تعجب نیست که این مکان به یک منطقه بوهمیایی تبدیل شده است، جایی که فضای بی نظیری از آزادی و رهایی حاکم است.

موزه‌ها، معابد باشکوه، بلوار‌های عاشقانه، کاباره‌های معروف، میدان‌های بازار، انواع مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها، نانوایی‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و انبار‌های شراب، گورستان‌های تاریخی و تاکستان‌ها - همه این‌ها گردشگران و پیاده‌روی‌های عاشقانه را به خود جذب می‌کنند.

خانه مینیاتوری به مساحت ۲۰ مربع در پاریس

خیابان‌های بوهمی مونمارتر جایی است که هر گردشگری آرزوی حضور در آن را دارد (پاریس).

ناگفته نماند که اجاره خانه یا اتاق هتل در منطقه افسانه‌ای که افراد مشهور از قرون وسطی در آن زندگی می‌کردند، گران است. تنها استثنا هاستل‌ها و این خانه کوچک است که می‌توان آن را با حداقل ۹۵ دلار اجاره کرد. یک مهمانخانه مینیاتوری در Rue des Martyrs خیلی سریع به یک مکان بسیار محبوب تبدیل شد، زیرا تعداد کمی از گزینه‌های مسکن اجاره‌ای مناسب وجود دارد که مهمانان بتوانند با قیمت مناسب احساس کنند در خانه خود هستند. به گفته مهمانان، آن‌ها از نحوه سازماندهی زندگی "خانه عروسکی" شگفت زده شدند.

به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم به چنین فضای کوچکی نگاه کنیم تا به عنوان مثال نشان دهیم که چگونه می‌توانید یک خانه را سازماندهی کنید اگر مساحت آن از یک اتاق یک آپارتمان تمام عیار بیشتر نباشد.

خانه مینیاتوری به مساحت ۲۰ مربع در پاریس

یک اتاق نشیمن درست در ورودی وجود دارد.

با عبور از آستانه خانه جذاب، مهمانان بلافاصله خود را در اتاق نشیمن که با آشپزخانه ترکیب شده است می‌یابند. منطقه نشیمن باز امکان سازماندهی یک فضای حجیم را فراهم می‌کند که هم با پنجره‌ها و هم غلبه رنگ‌های روشن در فضای داخلی تسهیل می‌شود.

خانه مینیاتوری به مساحت ۲۰ مربع در پاریس

مبلمان کمیاب به دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن تبدیل شده است.

طراحان برای اینکه فضای نشیمن را با مبلمان بیش از حد شلوغ نکنند، خود را به یک کابینت دیواری در ورودی، یک کاناپه آنتیک و یک صندلی راحتی با روکش چرمی به رنگ قهوه ای-قرمز مجلل محدود کردند. به عنوان میز ناهار خوری، فقط یک صندوقچه قدیمی ارائه شده است، اگرچه یک میز تاشو نیز وجود دارد که پشت کاناپه وصل شده است.

خانه مینیاتوری به مساحت ۲۰ مربع در پاریس

یک گوشه آشپزخانه مجهز، کسانی را که دوست دارند شاهکار‌های آشپزی خود را طبخ کنند خوشحال می‌کند.

منطقه آشپزخانه طبق تمام قوانین مجهز شده است. یک مجموعه مبلمان گوشه ای، یک اجاق گاز، یک یخچال کوچک تعبیه شده در کابینت پایه، یک سینک و یک کابینت دیواری برای کارد و چنگال - همه این‌ها فرصت‌های نامحدودی را برای کسانی که به غذا‌های خانگی عادت دارند باز می‌کند. اگرچه چندین شیرینی‌فروشی، نانوایی و کافه در این نزدیکی وجود دارد که می‌توانید غذا‌های محلی را بدون اتلاف وقت امتحان کنید.

خانه مینیاتوری به مساحت ۲۰ مربع در پاریس

مینیمالیسم طراحی به هیچ وجه بر عملکرد و راحتی اتاق خواب تأثیری نداشته است.

با بالا رفتن از یک پلکان ساده به طبقه دوم، مهمانان خود را در اتاق خواب می‌بینند که بیشتر آن را یک تخت دو نفره چشمگیر اشغال کرده است. خوشبختانه، اکثر مردم بدون انبوهی از وسایل سفر می‌کنند، بنابراین کابینت مینیاتوری است، اما با قفسه‌های باز کامل، می‌توان گفت که فضای ذخیره سازی کافی وجود خواهد داشت.

خانه مینیاتوری به مساحت ۲۰ مربع در پاریس

یک حمام مجهز در یک آپارتمان کوچک در پاریس که می‌توان آن را در Airbnb رزرو کرد.

این خانه مینیاتوری همچنین دارای یک حمام راحت با توالت است، زیرا به سختی کسی وجود دارد که قبول کند در شهری عجیب و بدون امکانات اولیه زندگی کند. به هر حال، به لطف وجود تعداد کافی پنجره (حتی در حمام) و یک پالت رنگی خوب انتخاب شده، مینی اقامتگاه چندان کوچک به نظر نمی‌رسد.

با توجه به ارزش غیر واقعی املاک و مستغلات در بزرگترین شهر‌های جهان، جای تعجب نیست که آپارتمان‌های کوچک نه تنها در پاریس محبوب شوند. به عنوان مثال، باریک‌ترین خانه در لندن برای فروش: قیمت سر به فلک زده است.

منبع: سیارک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
4
این محله بسیار زیبا ودیدنی است...................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
2
ای کاش خونه من بود :(
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
1
من به همین هم راضی هستم خدا کمک کنه بخرمش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار