سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا
کد خبر: ۲۲۷۶۶۶
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 08    -    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶
در برخی از مواقع به دلیل فشار کاری زیاد، این جمله در ذهن ما خطور می‌کند که ما سخت‌ترین شغل دنیا را داریم، اما مشاغل خاصی وجود دارند که با چالش‌های و خطرات بیشتری نسبت به مشاغل دیگر همراه هستند. در ادامه با لیستی از ۳۰ شغل سخت و طاقت فرسا در ایالات متحده آمریکا آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکااختصاصی تابناک باتو ـــ ممکن است بسیاری از ما به دلیل موقعیت شغلی خود دچار استرس شویم. به بیان دقیق تر، برای داشتن عملکرد خوب در موقعیت شغلی خود همواره فشار زیادی را تحمل می‌کنیم و در صورت عدم ارتقا در موقعیت شغلی یا مواجهه با شکست در این مسیر، ناراحت می‌شویم.


در برخی از مواقع به دلیل فشار کاری زیاد، این جمله در ذهن ما خطور می‌کند که ما سخت‌ترین شغل دنیا را داریم، اما مشاغل خاصی وجود دارند که با چالش‌های و خطرات بیشتری نسبت به مشاغل دیگر همراه هستند. در ادامه با لیستی از ۳۰ شغل سخت و طاقت فرسا در ایالات متحده آمریکا آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.


۳۰. بازاریاب تلفنی


میانگین حقوق: ۳۰۹۳۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۱۱۷,۶۱۰ نفر
چرا بازاریابی تلفنی سخت است؟ آیا در آخرین باری که یک بازاریاب با شما تماس گرفته بود، از او چیزی خریده اید؟ به احتمال زیاد هرگز، زیرا بازاریابان تلفنی نرخ موفقیتی در حدود ۱ تا ۳ درصد دارند.


سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکابه عنوان یکی از مشاغلی که مردم دوست دارند از آن متنفر باشند، فروشندگان تلفنی به سختی می‌توانند قبل از اینکه کسی فریاد بزند "علاقه‌مند نیستم! " تماس را پایان دهند. بازاریابان تلفنی علاوه بر رفتار‌های خصمانه‌ای که از طریق تلفن با آن‌ها مواجه می‌شوند، دائماً نگران امنیت شغلی خود هستند و شرایط کاری بدی دارند. به گونه‌ای که ساعت‌های طولانی را بدون وقفه می‌گذرانند و از سرپرستان خود راهنمایی‌های مداوم (یا بهتر بگوییم آزار و اذیت) دریافت می‌کنند.


۲۹. عکاس


میانگین حقوق: ۴۱۲۸۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۱۱۰۵۰۰ نفر
چرا عکاس بودن خیلی سخت است؟ پیدا کردن یک عکاس خوب ممکن است سخت باشد، اما مسئله بزرگتر این است که افراد کمتری به دنبال استخدام یک عکاس هستند.

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


در حالی که هیچ بحثی در مورد ارزش مهارت‌های یک عکاس بی نظیر به ویژه عکاس عکس‌های عروسی و پرتره‌های نوزاد وجود ندارد، اما ظهور دوربین‌های بسیار مجهز گوشی‌های هوشمند و نرم افزار‌های ویرایش عکس باعث شده است که افراد بیشتری احساس کنند عکاس حرفه‌ای هستند و کمتر کسی در جست و جوی یک عکاس خوب باشد. به دلیل فرصت‌های کمتر برای استخدام و رقابت شدید در این زمینه، عکاسان اغلب مجبورند به کار‌های دیگری مشغول شوند.


۲۸. کارگر خرده فروشی


میانگین حقوق: ۲۵۴۴۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۱۵.۱۶ میلیون نفر
چرا کار خرده فروشی بسیار سخت است؟ در یک کلمه: مشتریان.

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


با توجه به نیاز‌های مختلف مردم، تقریباً غیرممکن است که مطمئن شویم همه خریداران راضی هستند. کارگران خرده‌فروشی ساعت‌های طولانی را صرف رسیدگی به خواسته‌ها، رسیدگی به شکایات و جلب رضایت مردم می‌کنند. آن‌ها در تعطیلات، شب‌ها و آخر هفته‌ها کار می‌کنند و کارفرمایان معمولاً با مرخصی با حقوق موافقت نمی‌کنند؛ بنابراین از دست دادن شیفت‌ها می‌تواند به معنای از دست دادن درآمد باشد. با شیوع همه‌گیری کرونا، بسیاری از کارگران خرده‌فروشی شغل خود را از دست دادند یا سلامت خود را به خطر انداختند تا خواربارفروشی‌ها، داروخانه‌ها و سایر فروشگاه‌های ضروری را فعال نگه دارند که بسیاری از آن‌ها ۱۵ دلار یا کمتر در ساعت درآمد داشتند. آن‌ها اغلب مشاغل خود را غیرقابل انجام و موقتی می‌بینند. طبق گزارشات سازمان ملی خرده فروشی آمریکا، متوسط نرخ بازده کارمندان صنعت خرده فروشی حدود ۶۰ درصد است.


۲۷. دستیار شخصی


میانگین حقوق: ۳۹۶۶۳ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۴۰,۸۳۲ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا دستیار شخصی بودن سخت است؟ تصور این نوع شغل بدون داشتن ذهنیتی از فیلم «شیطان پرادا می‌پوشد» یا احساس ناراحتی از نحوه آزار جسمی یا ذهنی دستیاران شخصی توسط افراد مشهور دشوار است. افراد در این شغل تقریباً مسئولیت همه چیز را بر عهده دارند؛ از نگه‌داشتن تقویم رئیس‌هایشان گرفته تا قدم زدن در خیابان، همه این کار‌ها با محدودیت‌های سخت بر عهده دستیاران شخصی است. دستیاران شخصی به ندرت وقتی همه چیز به خوبی پیش می‌رود تحسین می‌شوند و اولین کسانی هستند که اگر مشکلی پیش بیاید (حتی اگر خارج از کنترل آن‌ها باشد، مانند تاخیر در پرواز) سرزنش می‌شوند. این امر عموماً سبب می‌شود تا فضای کاری آن‌ها بسیار پر استرس و اغلب سمی باشد.


۲۶. کارگر رستوران / بارمن


میانگین حقوق: سرورها، ۲۳۷۴۰ دلار؛ بارمن: ۲۴۹۶۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: سرورها: ۲.۶ میلیون؛ بارمن: ۶۵۴۷۰۰ نفر
چرا سرور یا بارمن رستوران بودن سخت است؟ برخی افراد در بدترین حالت خود یا در گرسنگی به این مکان‌ها مراجعه می‌کنند و سرویس‌دهندگان غذا و بارمن‌ها مجبورند ساعت‌ها با مشتریانی که رفتاری بد و خصمانه دارند رو به رو شوند. از آنجایی که آن‌ها به مقررات پایبند اند، بسیاری از سرور‌ها و بارمن‌ها مجبورند تا با نزاکت تمام با افراد رفتار کنند.

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


آن‌ها در شیفت‌های طاقت فرسای ۱۲ ساعته کار می‌کنند، مجبورند تا دیروقت به خانه بروند و دائماً در معرض حرف‌های ناپسند و موسیقی هستند که آن‌ها را در معرض آسیب شنوایی نیز قرار می‌دهد.


۲۵. مکانیک خودرو


میانگین حقوق: ۴۴۰۵۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۷۰۳۸۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا مکانیک ماشین بودن سخت است؟ آیا تا به حال کسی را دیده اید که از حضور در تعمیرگاه خوشحال باشد؟ در این کار عمدتاً مشتریان بداخلاقی وجود دارند که انتطار دارند درسریع‌ترین و ارزان‌ترین حالت ممکن مشکلات خودروی خود را رفع کنند. مکانیک‌ها با شرایط کاری ناامن مواجه هستند که در آن به راحتی می‌توانند دچار سوختگی، برق گرفتگی یا آسیب‌های بدنی دیگر شوند. آن‌ها باید دائماً در حالت‌هایی قرار گیرند که به زانو‌ها و پشت آن‌ها آسیب می‌زند. فضای کاری پر سر و صدا و پر از مواد آلوده نیز آن‌ها را در معرض خطرجدی آسیب شنوایی و مشکلات تنفسی قرار می‌دهد.


۲۴. مددکار اجتماعی


میانگین حقوق: ۵۱۷۶۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۷۱۵۶۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا مددکاری اجتماعی سخت است؟ مددکاران اجتماعی اغلب راز‌های مشتریان خود را در دل دارند، اما کار با افرادی که از سوء استفاده و آسیب‌های روحی رنج برده‌اند و نیاز‌های پیچیده‌ای دارند، می‌تواند با فشار سنگین روحی و روانی همراه باشد.
مددکاران اجتماعی همچنین دارای یک برنامه کاری غیرقابل پیش بینی، حجم کاری بالا، حمایت اندک و ناامیدی از ناتوانی در کمک به هر مشتری هستند؛ بنابراین جای تعجبی نیست که ۷۵ درصد از مددکاران اجتماعی در مقطعی از شغل خود فرسودگی شغلی را تجربه می‌کنند.


۲۳. کشاورز


میانگین حقوق: ۶۸۰۹۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۸۸۸۳۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا کشاورزی سخت است؟ کشاورزان علاوه بر داشتن شغلی سخت از نظر کار فیزیکی سنگین، با چالش‌های محیطی مانند آتش‌سوزی، خشکسالی، گرمایش زمین، حمله حیوانات به دام‌ها و آفت به محصولات رو به رو هستند. این‌ها عواملی هستند که سبب می‌شود تا کشاورزان علاوه بر منابع خود، در درآمد خود نیز با کاهش قابل توجهی رو به رو شوند. علاوه بر آن، کشاورزی به عنوان یکی از کشنده‌ترین مشاغل در آمریکا شناخته می‌شود.


۲۲. داور


میانگین حقوق: ۲۸۸۵۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۲۰۲۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا داور بودن سخت است؟ آیا می‌خواهید ۱۰۰۰۰۰ نفر شما را هو کنند؟ از آنجایی که طرفداران ورزش به تیم‌های مختلف ورزشی علاقه فراوان نشان می‌دهند، داوران وظیفه سختی دارند که قوانین را اجرا کنند، نظم را حفظ کنند و در عین حال خشم خود را فرو برند. داوران به طور مداوم مورد آزار و اذیت کلامی و حتی برخی مورد تعقیب قرار می‌گیرند یا تهدید به مرگ می‌شوند. در حالی که لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای مانند NBA و NFL به داوران حقوق‌های شش رقمی پرداخت می‌کنند، اما متوسط حقوق کمتر از ۳۰۰۰۰ دلار، این شغل را به شغلی با حقوق کم و استرس بالا تبدیل می‌کند.


۲۱. مدیر فناوری اطلاعات


میانگین حقوق: ۱۵۱۱۵۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۴۸۲۰۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا مدیریت فناوری اطلاعات سخت است؟ تغییر سریع فناوری همراه با نیاز بی وقفه به فکر کردن و ارائه راه حل‌های سریع، به خصوص زمانی که کل شبکه یک شرکت از کار می‌افتد یا قربانی یک حمله سایبری می‌شود، باعث می‌شود این شغل به یکی از شغل‌های سخت آمریکا تبدیل شود. این کار برای افراد درونگرا می‌تواند به سبب نیاز برای برقراری ارتباط با افراد زیادی در بخش‌های مختلف، چالش‌برانگیزتر و خسته‌کننده‌تر از سایر حرفه‌ها باشد.


۲۰. دانشمند


میانگین حقوق: ۸۹۶۵۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۶.۹ میلیون نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا دانشمند بودن سخت است؟ کسانی که در این حوزه کار می‌کنند اغلب به طور قراردادی مشغول به کار هستند که مدت زمان این مشاغل تنها دو تا سه سال طول می‌کشد. همانطور که همه گیری کرونا به ما نشان داد، فشار زیادی بر روی دانشمندان وجود دارد تا واکسن‌های موثری ارائه دهند. این درحالی است که هر شکست مورد بررسی قرار می‌گیرد (اگرچه همه ما می‌دانیم که تحقیقات همیشه آنطور که شما می‌خواهید پیش نمی‌رود). فشار شدید برای رسیدن به ضرب‌الاجل‌های نزدیک و حل سریع مشکلات به‌دلیل بهم ریختن آزمایش‌ها، ایجاد تعادل بین کار و زندگی را برای دانشمندان دشوار می‌کند.


۱۹. متصدی کفن ودفن


میانگین حقوق: ۵۹۹۸۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۲۴۵۶۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا متصدی کفن ودفن بودن سخت است؟ شما قطعا می‌دانید که این کار جزو مشاغل سخت به شمار می‌رود، با وجود آن که برخورد با متوفی اغلب آسان‌تر از کار با افراد زنده است. متصدیان کفن ودفن وظیفه مضاعف مومیایی کردن، نظافت جسد مرده برای مراسم تشییع جنازه و همچنین حضور در آنجا برای مشاوره و دلجویی از عزیزان داغدار دارند. متأسفانه، آن‌ها در طول یک سال و نیم گذشته شاهد از دست رفتن جان بسیاری از انسان‌ها بودند و بسیاری مجبور بودند خدمات خود را تحت محدودیت‌های کرونایی ارائه دهند. بر اساس مطالعه دانشگاه هاروارد، شغل آن‌ها به قدری استرس زا است که ۲۰ درصد از متصدیان به PTSD مبتلا می‌شوند.


۱۸. بادیگارد


میانگین حقوق: ۶۷۷۰۷ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۶۶۷۹۴۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا بادیگارد بودن سخت است؟ سی سال پیش، رمانی عاشقانه تحت عنوان "بادیگارد" سبب جلوه بسیار این شغل گردید. اما برای محافظت از سیاستمداران، مشاهیر و افراد مشهور و برجسته نیاز است تا یک بادیگارد همواره آماده به خدمت بوده و در مبارزه برتری داشته باشد. این در حالی است که جان یک انسان در دست یک بادیگارد است.


۱۷. آشپز


میانگین حقوق: ۴۸۴۶۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۱۲۸۶۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا آشپز بودن سخت است؟ آیا تا به حال یک مهمانی شام ترتیب داده اید که در آن مجبور باشید غذا‌های مختلفی را متناسب با ذائقه هر مهمان تهیه کنید؟ خب، تصور کنید این کار را هر شب در رستورانی پر از مهمان انجام دهید. به عنوان رئیس آشپزخانه، سرآشپز‌ها وظیفه دارند دستور العمل‌هایی را ایجاد کنند که بتواند انواع ذائقه‌ها را اقناع کنند. همچنین آن‌ها می‌بایست اطمینان حاصل کنند که وعده‌های غذایی به سرعت و به درستی آماده می‌شوند (مخصوصاً اگر مشتری درخواست‌های وحشتناکی داشته باشد). ناگفته نماند که گرمای آشپزخانه می‌تواند باعث آسیب و صدمات فراوان شود.


۱۶. روانشناس


میانگین حقوق: ۸۲۱۸۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۱۷۸۹۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا روانشناس بودن سخت است؟ کمک به دیگران برای حل مشکلات، کاری دشوار و از نظر عاطفی خسته کننده به نظر می‌رسد. به خصوص یک روانشناس باید بیشتر مراقب باشد تا کار خود را به زندگی شخصی خود وارد نکند (که گفتن این حرف آسان‌تر از انجام دادن است). با توجه به ماهیت خصوصی تعامل آن‌ها با مشتریان، برای آن‌ها دشوارتر است که درباره چیزی که در محل کار اتفاق افتاده است، اظهار نظر کنند. از این رو این امر می‌تواند سبب ایجاد استرس فروخورده شود. علاوه بر این، راه اندازی یک مطب یک کار دلهره آور است، زیرا درمانگران باید فضای اداری مقرون به صرفه را پیدا کنند، مشتریان جدید به دست آورند و با انبوهی از مدارک اداری مواجه شوند. به علاوه، رسیدگی به مسائل پیچیده صورت‌حساب و کار با شرکت‌های بیمه هرگز آسان نیست.


۱۵. راننده اتوبوس


میانگین حقوق: ۴۰,۹۱۸ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۲۵۹۲۶۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا رانندگی با اتوبوس سخت است؟ جابجایی مردم در خیابان‌های شهر با یک اتوبوس ۴۰ فوتی کار افراد ضعیف نیست. لاین‌های باریک، پیچ‌های تنگ، حرکت کردن از کنار اتومبیل‌های دوبل پارک شده و برخورد با مسافران بد خلق همواره از چالش‌های این کار محسوب می‌شوند. متأسفانه، رانندگان اتوبوس حتی در حالی که پشت فرمان بوده اند، مورد آزار و اذیت‌های فراوان (مانند شنیدن حرف‌های بد و...) و حتی مورد حمله فیزیکی قرار گرفته اند.
با این حال، حتی با وجود خطر بالای ابتلا به کووید، رانندگان اتوبوس با جابه جایی مسافران در سیستم شهری نقش مهم خود را ایفا نمودند، اگرچه چندین نفر از این افراد در این راه جان خود را از دست دادند. راندن اتوبوس از نظر فیزیکی نیز پیامد‌هایی را در پی دارد، زیرا عبور از چاله‌ها و عدم تحرک مناسب رانندگان می‌تواند منجر به درد مزمن در کمر و پا‌های فرد می‌شود.


۱۴. کارگر ساختمانی


میانگین حقوق: ۳۷۰۸۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۱.۵ میلیون نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا کار ساخت و ساز بسیار سخت است؟ روز‌های طولانی و گرم زیر نور خورشید یا سرمای شدید همراه با کار‌های کمرشکن و خطرات بالای صدمات، مشاغل ساختمانی را بسیار چالش برانگیز می‌کند. همچنین در این کار، یک کارگر ساختمانی باید نشان دهد که فردی سرسخت است. از این رو، بسیاری از افراد دچار سرخوردگی احساسات و حتی افسردگی می‌شوند. طبق مطالعات، حدود ۱۶ درصد از کارگران ساختمانی از ناراحتی روانی رنج می‌برند.


۱۳. کنترل کننده ترافیک هوایی


میانگین حقوق: ۱۳۰۴۲۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۱۴۰۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا کنترل ترافیک هوایی سخت است؟ در این شغل، افراد با کمک به خلبانان برای برخاستن، فرود و پیمایش ایمن درشرایط آب و هوایی متفاوت، تمرکز دائمی (بدون دور شدن از صفحه نمایش برای نگاه کردن به تلفن!) و فکر کردن سریع همراه هستند که این امر می‌تواند کنترل کننده‌های ترافیک هوایی را تحت فشار قرار دهد. همانطور که می‌توانید تصور کنید، مسئولیت جان هزاران مسافر و خدمه خطوط هوایی در ۳۶۵ روز سال با فشار زیادی همراه است.
بسیاری از کنترل‌کننده‌های ترافیک هوایی از بی‌خوابی رنج می‌برند و دچار خستگی مزمن یا مشکلات قلبی می‌شوند. این شغل آنقدر سخت است که اداره هوانوردی فدرال از کنترل کننده‌های ترافیک هوایی می‌خواهد در سن ۵۶ سالگی بازنشسته شوند. از سوی دیگر، کسانی که برای این شغل درخواست می‌کنند باید ۳۰ سال یا کمتر داشته باشند.


۱۲. کارشناس فروشنده


میانگین حقوق: ۵۱۷۴۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۱۳۳۱۱۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا فروش تبلیغات بسیار سخت است؟ حتی بهترین فروشنده‌ها نیز با رکود مواجه خواهند شد. بسیاری از افراد در این حرفه سعی می‌کنند تبلیغات روزنامه ها، مجلات و سایر رسانه‌های چاپی را بفروشند، اما با کاهش این رسانه ها، فروش سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. کارشناسان فروش همیشه با صرف انرژی زیاد و پس از مدت زمان طولانی در یک مجادله، ممکن است ناامید شوند و فقط یک نه دریافت می‌کنند. با این حال، کسانی که در فروش هستند، برای رسیدن به سهمیه‌های فروش و کمک به کسب درآمد شرکت خود با فشار بسیار زیادی روبرو هستند که منجر به اعتماد به نفس پایین و سطح بالایی از استرس و اضطراب می‌شود.


۱۱. فضانورد


میانگین حقوق:۹۰۹۶۵ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۴۵ (فعال)

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا فضانورد بودن سخت است؟ مطمئناً، میلیاردر‌ها می‌توانند راه خود را به فضا باز کنند، اما این موضوع با آنچه برای تبدیل شدن به یک فضانورد واقعی نیاز است فاصله زیادی دارد. برای شروع، رقابت بسیار بالاست. بیش از ۱۸۰۰۰ نفر برای موقعیت‌های باز در ناسا درخواست می‌دهند و آژانس فقط تعداد انگشت شماری را انتخاب می‌کند. سپس، آموزش طاقت فرسا شروع می‌شود. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که به فضا برسید، باید با چیز‌های کوچکی مانند تشعشعات فضایی، گرانش صفر، انزوا، محیط‌های محرک کلاستروفوبیا وحتی با بیگانگان مبارزه کنید.


۱۰. کارگزار روابط عمومی


میانگین حقوق: ۶۲۸۱۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۲۷۲۳۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا کارگزاری روابط عمومی سخت است؟ کارگزاران روابط عمومی باید از توییتر و سایر رسانه‌های اجتماعی متنفر باشند که در آن مشتری برجسته آن‌ها چیز احمقانه‌ای می‌نویسد. آن‌ها باید با شخصیت‌های سرسخت دردنیای صنعت کنار بیایند و دائماً به تغییرات خلاقانه بپردازند تا مطمئن شوند مشتریانشان حتی در بدترین موقعیت‌ها هم خوب به نظر می‌رسند، کاری که مستلزم ناخن جویدن و استرس زیادی است.


۹. برنامه ریز مراسم


میانگین حقوق: ۵۱۵۶۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۱۲۵۹۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا برنامه ریزی مراسم سخت است؟ برگزاری یک رویداد بدون هیچ مشکل و با جزئیات فراوان، تنظیم اسامی مهمان‌ها که به درستی نوشته شوند و هزاران کار دیگر که مستلزم برگزاری یک رویداد بی نظیر است، در حوزه کاری برنامه ریزان مراسم است که قطعا کار ساده‌ای نیست. برنامه ریزان می‌بایست کار‌ها را به طرز فوق العاده‌ای سازماندهی کنند، با ضرب الاجل‌های حساس مواجه شوند، مهارت‌های حل مسئله عالی داشته باشند و به طور همزمان چندین کار را مدیریت کنند.
آن‌ها به‌خاطر تعلل‌ها و تأخیر‌های فروشنده سرزنش می‌شوند و باید سریعاً برای حل آن‌ها تلاش کنند و اگر مشکلی در طول یک رویداد پیش آید، مشتریان قطعا بازخورد خوبی به آن‌ها نخواهند داشت.


۸. افسر پلیس


میانگین حقوق: ۶۷۲۹۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۷۹۵۰۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا افسر پلیس بودن سخت است؟ شغلی که در آن هر روز زندگی خود را به خطر بیندازید، هرگز آسان نخواهد بود. افسران پلیس برخی از بدترین اتفاقات بشریت مانند سرقت مسلحانه، حوادث رانندگی وحشتناک، قتل و آزار خانگی را مشاهده می‌کنند. شوک‌هایی که در طی ماموریت‌ها به آنان متحمل می‌شود و تصمیمات سختی که بایستی در طی کار بگیرند می‌تواند باعث افسردگی و استرس مزمن در طولانی مدت شود. به گونه‌ای که این امر سبب شده است تا افسران پلیس یکی از بالاترین میزان خودکشی در کشور آمریکا را داشته باشند.


۷. خبرنگاران


میانگین حقوق: ۶۶۴۹۶ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۴۱۵۸۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا گزارشگری خبر سخت است؟ یک خبرنگار عالی برای گزارش یک داستان بی نظیر از هیچ چیز و هیچ اتفاقی نمیگذرد. اما در برخی مواقع، این به معنای وارد شدن به یک موقعیت خطرناک، به خطر انداختن جان خود و قرار دادن خود در فشار شدید برای انتشار یک خبر قبل از رقبا است.
اگرچه این شغل با هیجان بیان داستان‌های مختلف و بخشی از رویداد‌های جالب همراه است، اما یک برنامه کاری غیرقابل پیش‌بینی و سخت، قربانی کردن زندگی شخصی، احتمال فرسودگی بالا و واکنش عمومی منتقدانی که با نحوه نمایش یک داستان مخالف هستند نیز وجود دارد.


۶. راننده تاکسی


میانگین حقوق: ۲۵۹۸۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۲۰۷۹۲۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا راننده تاکسی بودن سخت است؟ دلیلی محکم وجود دارد که ما اغلب ترجیح می‌دهیم شخص دیگری رانندگی کند: هیچ کس تمایلی به تحمل ترافیک، آب و هوای بد و سایر رانندگانی که از قوانین تبعیت نمی‌کنند، ندارد.
رانندگان تاکسی شبانه روز کار می‌کنند، پول کمی به دست می‌آورند و با مسافران بد خلق سر و کار دارند.


۵. آتش نشان


میانگین حقوق: ۵۲۵۰۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۳۱۷۲۰۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا آتش نشان بودن سخت است؟ آن‌ها به معنای واقعی کلمه با آتش، یکی از مخرب‌ترین و غیرقابل پیش بینی‌ترین نیرو‌های طبیعت، می‌جنگند. چه برای نجات مردم از آتش‌سوزی ساختمان‌ها چه مبارزه با آتش‌سوزی‌های جنگلی باشد، آتش‌نشانان همیشه جان خود را به خطر می‌اندازند تا دیگران را از خطر مصون نگه دارند. این وظیفه‌ای است که آن‌ها نمی‌توانند دقیقاً برای آن برنامه ریزی کنند، زیرا تا رسیدن به محل آتش سوزی، دشوار است که بدانیم یک آتش سوزی چقدر خطرناک است و چند نفر در خطر هستند.


آن‌ها با چالش‌های شدید گرمازدگی، استنشاق دود و فروریختن ساختمان‌ها، ساعات کار طولانی و غیرقابل پیش‌بینی مواجه هستند. علاوه بر آسیب‌های فیزیکی، آتش نشانان دارای سطوح بالایی از استرس را تحمل می‌کنند که می‌تواند باعث بیماری قلبی، سکته مغزی یا افسردگی شود.


۴. خلبان


میانگین حقوق: ۹۳۳۰۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۳۷۱۲۰ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا خلبان بودن سخت است؟ خلبانان فقط شما را به مقصد سواحل استوایی که آرزویش را داشتید نمی‌رسانند، بلکه در این فرآیند با چالش‌های زیادی روبرو می‌شوند. آن‌ها که مسئول زندگی تمام افراد در یک پرواز هستند، باید آخرین جزئیات از نحوه عملکرد هواپیما را بدانند، توانایی هدایت هواپیما در آب و هوای سخت را داشته باشند، دائماً با کنترل ترافیک هوایی در تماس باشند و در شرایط سخت، مهارت‌های لازم را داشته باشند.
علاوه بر این، زمانی که یک پرواز با تأخیر مواجه می‌شود، این خلبان‌ها هستند که سرزنش می‌شوند. گهگاه مجبور می‌شوند با مسافران بد خلق سر و کار داشته باشند، با برنامه‌های غیرقابل پیش‌بینی کار کنند و با رقابت سختی برای شغل مواجه می‌شوند.


۳. معلم


میانگین حقوق: ۶۰,۴۷۷ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۳.۵ میلیون نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا تدریس سخت است؟ شغل معلمی یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدار‌ترین مشاغلی است که شاید بسیاری از افراد به عنوان راهی برای کسب درآمد آن را انتخاب کنند. اما در دوران کووید، آن‌ها مجبور بودند سبک کاملاً جدیدی از تدریس را بیاموزند تا با یادگیری آنلاین سازگار شوند. اگرچه در این زمینه اغلب با حمایت یا راهنمایی اندک از سوی مدیریت مدرسه روبه رو شدند.
تکالیف فقط برای دانش آموزان نیست. پس از یک روز طاقت فرسا، معلمان همچنان می‌بایست تکالیف را بررسی و امتحانات را تصحیح کنند، دروس را برنامه ریزی کنند و تماس‌های تلفنی والدین را پاسخ دهند.


۲. کادر درمان


میانگین حقوق: ۶۹۸۷۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۲۲ میلیون نفر

 


چرا کار کادر درمان سخت است؟ به طور معمول، پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و سایر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی به طور خستگی ناپذیری برای حفظ سلامت مردم و نجات جان افراد تلاش می‌کنند. اما از آنجایی که کووید-۱۹ همچنان در سراسر دنیا سلامت انسان‌ها را تهدید می‌کند، این افراد بزرگترین چالش‌های شغلی خود را تجربه می‌کنند. آن‌ها به طور مداوم سلامت خود را به خطر می‌اندازند، با کمبود فضا و تجهیزات پزشکی مقابله می‌کنند و با سطوح بی‌سابقه‌ای از خستگی، اضطراب و استرس مواجه می‌شوند.


۱. پرسنل نظامی


میانگین حقوق: ۳۸۲۵۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۵۶۱,۹۷۹ نفر

سخت‌ترین شغل‌ها در ایالات متحده آمریکا


چرا حضور در ارتش سخت است؟ نظامیان به سبب شغل خود، همواره با اضطراب مواجهه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند. علاوه بر آن این افراد به سبب گذراندن زمان زیادی دور از عزیزان، سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند. از این رو می‌توان شغل نظامی را در زمره سخت‌ترین شغل‌های دنیا قراردارد. در برخی موارد این افراد برای خدمات شجاعانه خود، کمتر از ۳۰۰۰۰ دلار در سال دریافت می‌کنند. علاوه بر آن، این شغل با خطر واقعی ابتلا به PTSD و سایر مشکلات سلامت روان همراه است.
منبع: workandmoney

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
1
32
عالی بود
کاش چنین آماری از ایران هم داشتیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
1
22
اختلاف درآمدها مثل ایرانه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
3
23
فکر کنم بیکار بودن از همه کم دردسرتره
حمید
|
France
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
13
4
سلام عکس اتوبوس متعلق به کشور اسرائیل هست لطفا دقت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
اسرائیل که کشور نیست
شما هم دقت کن لطفا
ناشناس
| |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
اگر کشور نیست پس چی هست؟
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
1
8
همه کارها که سخت شد؟
پس کار راحت همون دلالی و گدایی هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
2
دانشمند


میانگین حقوق: ۸۹۶۵۰ دلار
تعداد افراد دارای این شغل در ایالات متحده: ۶.۹ میلیون نفر


تعداد دانشمندان آمریکا از کل ساکنینش بیشتره؟؟؟؟؟
پاسخ ها
Snow
| |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
ششصد و نه میلیون نفر نیست، منظورش ۶ میلیون و نهصد هزار نفره
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
4
چرا زندگی در ایران سخت است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
1
افسر پلیس میانگین حقوق: ۶۷۲۹۰ دلار با پول ایران دلار 27 تومن تقریبا" 181 میلیون و 683 هزار تومن بعد توی ایران یه پلیس فکر کنم به اندازه یک کارگر هم ارزش نداشته باشته !!!!!

ای کاش این حقوق ها بدست رئیس جمهور میفتاد و میفهمید چقدر توی این مملکت حق خوری میشه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
والا به پلیس های گشت ارشاد که اگر من باشم نون خشک هم نمی دم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
6
خلاصه همه کارها در آمریکا جزو مشاغل سخته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
2
درایران مدیر شدن خیلی کار سختیه میدونی چرا......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
سلام، یه شغل راحت هم معرفی می کردی همه که شد سخت! فکر کنم خوردن هم سخته چون بعدش نیاز به کمی تلاش داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
1
هر شغلی نیاز به وقت گذاشتن و تلاش داره... مهم اینه که اگه به شغلت علاقه داشته باشی و احساس مفید بودن داشته باشی.. هیچ شغلی سخت نخواهد بود... چیزی که تو ایران به خاطر عدم علاقه افراد و اشتباه در انتخاب های زندگی به علل مختلف باعث شده همه از شغلشون متنفر باشند...
پیش بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
هواشناسی را نیاورده!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار