جنجال وزیر کمونیست ویتنامی پس از خوردن استیک از دست سرآشپز معروف
کد خبر: ۲۲۷۶۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 07    -    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
یکی از رهبران کمونیست ویتنام پس از خوردن استیک طلایی از دست نصرت گوکچه، ملقب به سالت بی، مورد انتقاد شدید قرار گرفت. به گزارش sun، از ژنرال «تو لام»، وزیر امنیت ویتنام در حالی فیلم گرفته شده که در شعبه ی لندن رستوران نصرت دارد از دست این سرآشپز ترکیه ای استیک می خورد.

تصاویر عروسی سلطنتی پسر پادشاه یونان«تابناک با تو» - یکی از رهبران کمونیست ویتنام پس از خوردن استیک طلایی از دست نصرت گوکچه، ملقب به سالت بی، مورد انتقاد شدید قرار گرفت. به گزارش sun، از ژنرال «تو لام»، وزیر امنیت ویتنام در حالی فیلم گرفته شده که در شعبه ی لندن رستوران نصرت دارد از دست این سرآشپز ترکیه ای استیک می خورد.

جنجال وزیر کمونیست ویتنامی پس از خوردن استیک از دست سرآشپز معروف

گفته می شود استیک های طلایی این رستوران از ۸۵۰ تا ۱۵۰۰ پوند قیمت دارند. حقوق ماهیانه این وزیر ویتنامی چیزی بین ۴۴۰ و ۵۹۰ پوند است. در همین حال بر اساس داده های اداره ی کل آمار ویتنام، یک کارگر ویتنامی سالانه چیزی حدود ۱۴۰۰ تا ۲۰۰۰ پوند در سال حقوق می گیرد.

سالت بی

ویدیوی مذکور در حساب تیک تاک سالت بی بارگذاری شد اما به دلیل راه انداختن بحث و جدل در ویتنام خیلی زود حذف شد. رادیو آسیای آزاد از یکی از کاربران ویتنامی چنین نقل کرده بود: «پولی که من بابت مالیات می پردازم را این چنین خرج تجمل کرده اند.» کاربر دیگری نوشته بود: «ویتنام هنوز فقیر است اما آقای وزیر خیلی اعیان است و دارد حسابی ولخرجی می کند.»

نماینده های ویتنامی پس از حضور در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد ۲۰۲۱ (COP26) در گلاسکو، سری هم به رستوران نصرت گوکچه در نایتسبریج لندن زده بودند.

نصرت گوکچه کیست؟

سالت بی

چند سال پیش بود که ویدیوهای سرو استیک وی در شبکه های اجتماعی پربازدید شد و کاربران بسیاری فریفته ی حرکات نمایشی او شدند. یکی از کارهایی که بعدتر تبدیل به امضای شخصی وی در آشپزی شد طریقه ی ریختن نمک بر روی غذاست که از آن میم هایی هم در اینترنت ساخته شده است.

سفارش به شرط پخت! برنج گیلان با تضمین کیفیت و اصل %تخفیف ویژه%

سفارش به شرط پخت! برنج گیلان با تضمین کیفیت و اصل %تخفیف ویژه%

رزرو هتل خارجی با ارزانترین قیمت (پرداخت با کارت شتاب)

رزرو هتل خارجی با ارزانترین قیمت (پرداخت با کارت شتاب)

نیم بوت مردانه با کیفیت عالی زیر قیمت بازار +ارسال رایگان

نیم بوت مردانه با کیفیت عالی زیر قیمت بازار +ارسال رایگان

گوکچه اصلیتی کرد دارد و اهل کشور ترکیه است. سلبریتی های متعددی همچون مسعود اوزیل، فوتبالیست ترکیه ای مشهور، و راجر فدرر، تنیس باز شهیر، در رستوران نصرت غذا خورده اند. حالا روز به روز به تعداد مجموعه رستوران های او اضافه می شود و غذاهای طلااندود آن ها خیلی از ستاره های دنیای حقیقی و مجازی را به سمت خود جلب می کند. با این وجود، انتقادهای بسیاری به خصوص به شعبه ی لندن وارد آمده و خیلی ها بر این باورند که غذاهای این رستوران زیادی گران قیمت هستند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
9
خوردن این مقدار طلا برای بدن آسیب زاست.
این آقا مزه دهن نوکیسه های تازه به دوران رسیده رو خوب فهمیده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار