مادر انگلیسی می‌خواهد تا ده‌سالگی به پسرهایش شیر بدهد
کد خبر: ۲۲۷۳۲۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
ان اچ اس به مادرانی که روش شیردهی را انتخاب کرده‌اند توصیه می‌کند، در هر زمان که چه مادر و چه کودک، نیاز به شیردهی داشت این کار را انجام دهند زیرا اگر کودک شما هر زمان گرسنه یا نیاز به آرامش داشته باشد، به او غذا بدهید، نشانه این نیست که او را لوس کرده‌اید.

مادر انگلیسی می‌خواهد تا ده‌سالگی به پسرهایش شیر بدهد

مادر انگلیسی می‌خواهد تا ده‌سالگی به پسرهایش شیر بدهدتابناک باتو ـــ مادری که هنوز به دو پسر پنج و شش ساله‌اش شیر می‌دهد می‌گوید تا زمانی که بچه‌ها تصمیم نگیرند دست از این کار برنمی‌دارد.

شریل وین، اهل ویکفیلد، یورکشایر غربی در بریتانیا اصرار دارد که شیر دادن به پسران خردسالش کاملاً طبیعی است، زیرا پیوند مادام‌العمر بین آن‌ها مستحکم شده و آن‌ها را «نزدیک‌تر» کرده است.

این زن ۳۹ ساله مادر رایلی شش‌ساله و مایلو پنج‌ساله است و هر دو آن‌ها هنوز شیر مادرشان را می‌خورند.

شریل ادعا می‌کند که شیردهی بهترین ابزار والدین است، زیرا به آرامش کودکان کمک و در هنگام ناراحتی یا بیماری آن‌ها را آرام می‌کند.

بااین‌حال، مادر دو فرزند اعتراف می‌کند که نظرات منفی از سوی غریبه‌ها و حتی اعضای خانواده خودش هم دریافت می‌کند. آن‌ها از او می‌پرسند «رفتار فرزندانش» ارتباطی با شیردهی آن‌ها دارد یا خیر؟

اگرچه او در ابتدا قصد داشت از شیر دادن به پسرها در زمانی که رایلی سه ساله بود، دست بکشد، اما او می‌خواهد که آن‌ها بخشی از تصمیم باشند، بنابراین اگر پسرها بخواهند او تا ده‌سالگی شیردهی را ادامه خواهد داد.

شریل می‌گوید: «انتخاب فقط با من نیست، این یک رابطه است زیرا کاری است که ما با هم انجام می‌دهیم؛ اما این‌طور نیست که من چاره‌ای نداشته باشم، خیلی وقت‌ها آن‌ها شیر می‌خواهند و من به آن‌ها می‌گویم نه!»

با وجود نظرات منفی خانواده و دوستان، این مادر معتقد است این کار رابطه او را با فرزندانش نزدیک‌تر کرده است و «این انگیزه اصلی برای ادامه شیردهی است.»

او می‌گوید: «من خیلی خوش‌شانس بودم که نظر منفی از غریبه‌ها نداشتم. مردم فکر می‌کنند در مورد تربیت بچه‌های دیگران متخصص هستند، اما من کورکورانه این کار را انجام نمی‌دهم، اگرچه از بسیاری جهات از غرایز خود پیروی می‌کنم.»

شریل، مربی هیپنوتیزم و «دولا» است. دولا نقش یک همراه و یاور کمکی برای دوره‌هایی از زندگی مانند زایمان، سقط‌جنین یا ناباروری را دارد که از افراد در زمانی که نیاز به حمایت معنوی دارند مراقبت می‌کند.

«شما و کودکتان می‌توانید تا زمانی که دوست دارید از مزایای شیردهی لذت ببرید»


ان اچ اس به مادرانی که روش شیردهی با پستان را انتخاب کرده‌اند توصیه می‌کند نگران شیر دادن به کودک خود نباشند و در هر زمان که چه مادر و چه کودک، نیاز به شیردهی داشت این کار را انجام دهند زیرا «اگر کودک شما هر زمان که گرسنه باشد یا نیاز به آرامش داشته باشد، به او غذا بدهید، نشانه این نیست که او را لوس کرده‌اید.»

پزشکان تغذیه انحصاری با شیر مادر در حدود ۶ ماه اول زندگی کودک را مفید می‌دانند، اما پس‌ازآن در کنار شیر مادر یا شیر خشک باید از غذاهای کمکی نیز برای تغذیه کودک بهره گرفت.

شما و کودکتان می‌توانید تا زمانی که دوست دارید از مزایای شیردهی لذت ببرید. تغذیه با شیر مادر تا سال دوم یا بعدازآن، در کنار سایر غذاها، ایده آل است. در صورت باردارشدن مجدد نیز لازم نیست شیردهی را قطع کنید.
منبع: ایندیپندنت فارسی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
1
13
بچه ها که کمی بزرگ دندانهاشون کامل شوند و غذای خوشمزه طبخ شده و انواع شیر های طعمدار و شیرکاکائو را بخورند دیگه رغبتی به خوردن شیر بی طعم مادر نخواهند داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
1
8
بدنش چنین قدرتی را ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
3
6
چه اسکول
یا از اینور بوم میفتن یا از اونور بوم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
2
5
صنایع تبدیلی بزنه!
سلیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
4
8
خيلي هم خوبه .اينجوري در هزينه خانواده هم صرفه جويي مي كنه . دمش گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
1
0
اینجا میگن بچه ای رو زیاد شیر بدی گیج ومنگ میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار