رونمایی از اولین گوشی ویژه سالمندان
کد خبر: ۲۲۷۲۶۳
تاریخ انتشار: 2021 November 03    -    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
شرکت چینی هایسنس در یک رویداد رسمی از گوشی هوشمند جدیدی با نام Hisense F60 5G رونمایی کرد که علاوه بر دارا بودن مشخصات نسبتاً قابل توجه، به طور مشخص برای استفاده افراد سالمند طراحی شده است.
هولدینگ چینی هایسنس (Hisense Communications)، روز چهارشنبه ۳ نوامبر (۱۲ آبان ماه) در جریان نهمین کنفرانس شرکای جهانی موبایل چین، از گوشی هوشمند جدید 5G خود Hisense F60 5G رونمایی کرد که به طور مشخص برای استفاده افراد سالمند طراحی شده و دارای ویژگی‌های مناسب برای آنهاست.
 
شرکت هایسنس در جریان مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند جدید اعلام کرد، Hisense F60 از قابلیت‌هایی برخوردار است که می‌تواند به افراد سالمند در اموری همچون محافظت از خانواده، محافظت از سلامت، تعاملات روزمره و لذت بردن از زندگی، کمک کند و این فاکتور‌ها را در زندگی این قشر ارتقاء دهد. این سازنده چینی همچنین جزئیات دیگری در خصوص قیمت این محصول و در دسترس بودن آن را در سراسر جهان اعلام کرده است.
 
رونمایی از اولین گوشی ویژه سالمندان
 
شرکت هایسنس در خصوص قابلیت‌های ویژه Hisense F60 5G اعلام کرده که یک قابلیت جدید محافظت از خانواده در این گوشی وجود دارد که شامل چهار ویژگی اصلی می‌شود؛ کمک از راه دور برای ارتباطات مبتنی بر صدا، حصار الکترونیکی برای فعالیت در محدوده امن، یک کلید SOS برای مواقع اضطراری و تشخیص احتمال سقوط از طریق حسگرها.
 
در مورد ویژگی Health Guard یا محافظت از سلامت، این گوشی دارای سنسور‌هایی برای بررسی دمای بدن، نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون است که به افراد مسن اجازه می‌دهد تا سلامت خود را به طور مداوم کنترل کنند. علاوه بر آن، الگوریتم تجزیه و تحلیل سلامت اختصاصی Hisense در این گوشی می‌تواند نتایج ارزیابی سلامت را برای کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی افراد ارائه می‌دهد.
 
این دستگاه همچنین دارای یک رابط کاربری حداقلی و تعاملی است که آیکون‌های بصری‌تر و فونت‌های بزرگتر را ارائه می‌دهد و همچنین تراکم اطلاعات سیستم و عمق منو را کاهش می‌دهد. شرکت سازنده چینی می‌گوید که گوشی هوشمند Hisense F60 5G را برای کاربرد‌های عمومی‌تر نیز بهینه شده است. به عبارت دیگر برنامه‌های محبوبی را که افراد مسن برای سرگرمی استفاده می‌کنند را توسعه داده و همچنین امکان نصب برنامه‌های غیر ایمن را در این دستگاه کاهش داد.
 
گوشی هوشمند Hisense F60 5G دارای صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی فول اچ دی پلاس است و از پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید است و انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به گزارش فرارو، در بخش دوربین، این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور دوربین ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جلو این گوشی نیز در داخل یک سوراخ پانچ قرار گرفته است.
برترین ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار