هدیه نفیس بازیگر معروف به بدلکارانش
کد خبر: ۲۲۷۲۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 03    -    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
این بدلکاران به حدی هیجان‌زده شده بودند که تصاویری از این ساعت‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. ریوز ۵۷ ساله بنا بر پست‌های شبکه‌های اجتماعی شنبه شب این هفته در پاریس به چهار بدلکار فیلم ساعت‌ها را اهدا کرده است.

تصاویر عروسی سلطنتی پسر پادشاه یونان«تابناک با تو» - «کیانو ریوز» بار دیگر ثابت کرد که یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازیگران امروز هالیوود است. ستاره «جان ویک ۴» (John Wick 4) به مناسبت پایان فیلمبرداری ساعت‌های رولکس به بدلکاران فیلم هدیه داده است. این بدلکاران به حدی هیجان‌زده شده بودند که تصاویری از این ساعت‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. ریوز ۵۷ ساله بنا بر پست‌های شبکه‌های اجتماعی شنبه شب این هفته در پاریس به چهار بدلکار فیلم ساعت‌ها را اهدا کرده است.

هدیه نفیس بازیگر معروف به بدلکارانش

«جرمی ماریناس» یکی از این بدلکاران است که در شبکه‌های اجتماعی تصویری به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «بهترین هدیه پایان فیلمبرداری تاریخ.» او تصاویر دیگری از نمای نزدیک ارسال کرده که پیام‌های درج شده روی هر ساعت را نشان می‌دهد.

هدیه نفیس بازیگر معروف به بدلکارانش

«راب ریپورت» گزارش داده است که ریوز نسخه‌ای از ساعت‌های رولکس را انتخاب کرده که سپتامبر ۲۰۲۰ عرضه شدند و قیمتی حدود ۱۰ هزار دلار دارند.

«جان ویک ۴» قرار بود بهار امسال و همزمان با «ماتریکس ۴» اکران شود اما نمایش هر دو فیلم با تأخیر مواجه شد. قسمت پنجم «جان ویک» ۲۷ می ۲۰۲۲ روی پرده می‌رود اما «رستاخیزهای ماتریکس» دسامبر امسال از شبکه اچ‌بی‌او مکس و سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

نگارش فیلمنامه این قسمت به «شی هتن» و «مایکل فینچ» سپرده شده و «اریکا لی» به همراه ریوز و استاهلسکی از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. در هفته‌های گذشته گزارش شد که «رینا ساوایاما» خواننده و مدل بریتانیایی-ژاپنی و «دانی ین» در نقش شخصیتی که شخصیت «سابقه‌ای یکسان و دشمنانی یکسان» با «جان ویک» خواهد داشت به «جان ویک ۴» اضافه شده‌اند. علاوه بر این «کیانو ریوز» در نقش آدمکش بازنشسته‌ای که تحت تعقیب بازخواهد گشت و «چاد استاهلسکی» دوباره بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. «بیل اسکاشگورد» نیز یکی از چهره‌های جدید این چندگانه سینمایی پرفروش خواهد بود. «لارنس فیشبورن» هم در مصاحبه با «کلایدر» بازگشت در نقش «شاه باوری» را به تأیید می‌رساند.

قسمت اول «جان ویک» در سال ۲۰۱۴ با بودجه‌ ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۸۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. استاهلسکی بهار سال گذشته در مصاحبه با «کلایدر» گفت که قسمت چهارم این فیلم احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۱ پخش نخواهد شد. او در همین مصاحبه فاش کرد که فیلمنامه‌ی مصور این قسمت به ۱۰۰ صفحه می‌رسد.

30نما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
28
کیانو ریوز عشقه. باشخصیت ترین و خوش قیافه ترین بازیگر دنیا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار