۱۰ عادت روزمره در فیلم‌های غربی
کد خبر: ۲۲۷۰۲۵
تاریخ انتشار: 2021 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴
دشوار است بگوییم آیا بسیاری از ما واقعاً هالووین را جشن گرفته ایم یا نه، اما در بسیاری از فیلم‌های خارجی به آن توجه کرده ایم، زیرا ما با یک فضای عرفانی عجین شده ایم و شروع به احترام به ارواح و دنیای دیگر می‌کنیم. در عوض، کل ماجرا این است که ما از گذراندن یک روز دیگر از سال برای سرگرمی، علاوه بر این، استفاده از وسایل موضوعی از لباس...

۱۰ عادت روزمره که در فیلم های غربی مشاهده کرده ایم

۱۰ عادت روزمره که در فیلم های غربی مشاهده کرده ایم«تابناک با تو» - شخص دائماً از منابع مختلف چیز جالب یا مفیدی را برای خود قرض می‌گیرد؛ و سینما از این نظر مستثنی نیست. بسیاری از سنت‌ها و تعطیلات روزمره، که مدتهاست در زندگی ما جا افتاده است و در واقع توسط ما پذیرفته شده است، اغلب در طرح تعداد قابل توجهی از فیلم‌های خارجی ظاهر می‌شود. در اینجا ۱۰ عادت در زندگی روزمره وجود دارد که در سینمای غرب مشاهده کرده ایم.

خرید قهوه آماده

۱۰ عادت روزمره که در فیلم های غربی مشاهده کرده ایم

در گذشته، خرید قهوه آماده یک امر نادر بود.

امروز، در راه کار یا تحصیل، می‌توانیم ده‌ها قهوه خانه خیابانی را مشاهده کنیم که پیشنهاد می‌کنند یک نوشیدنی تقویت کننده به ما بفروشند؛ و حتی چند دهه پیش، این عمل یک امر نادر بود؛ و همه به این دلیل است که ما اخیراً شروع به مشاهده فعالانه کارمندان دفتر غربی با قهوه در لیوان یک بار مصرف در دست کردیم. در حقیقت، حداقل دو دلیل دیگر برای محبوبیت کافی شاپ‌های آماده وجود دارد: اول اینکه، این واقعا راحت است، و دوم اینکه، با چنین تقاضایی، شروع یک کار در این مسیر واقعاً امیدوار کننده و سودآور است.


جشن هالووین

۱۰ عادت روزمره که در فیلم های غربی مشاهده کرده ایم

این تعطیلات امروز بسیار محبوب است


دشوار است بگوییم که آیا بسیاری از ما واقعاً هالووین را جشن گرفته ایم یا نه، اما در بسیاری از فیلم‌های خارجی به آن توجه کرده ایم، زیرا ما با یک فضای عرفانی عجین شده ایم و شروع به احترام به ارواح و دنیای دیگر می‌کنیم. در عوض، کل ماجرا این است که ما از گذراندن یک روز دیگر از سال برای سرگرمی، علاوه بر این، استفاده از وسایل موضوعی از لباس، کدو تنبل و. بیزار نیستیم؛ و موسسات مختلف و زنجیره‌های خرده فروشی با سازماندهی رویداد‌های مربوطه یا فروش لباس، کدو تنبل و. مشتاقانه تقاضای هالووین را پشتیبانی می‌کنند.


جشن روز ولنتاین

۱۰ عادت روزمره که در فیلم های غربی مشاهده کرده ایم

یکی دیگر از تعطیلات وام گرفته شده که کاملاً به زندگی ما وارد شده است.


مدت زمان طولانی است که این تعطیلات عاشقانه به یک سنت خوب برای عاشقان تبدیل شده است تا بار دیگر احساسات خود را به زیباترین و به یاد ماندنی‌ترین حالت بیان کنند؛ و مدتهاست که جشن روز ولنتاین هیچ کس را اذیت نمی‌کند (قبلا فقط کاتولیک‌ها آن را جشن می‌گرفتند). این محبوبیت به طور فعالانه توسط سینمای خارجی ترویج می‌شد، جایی که بار‌ها قسمت‌هایی نشان داده می‌شد که شخصیت‌ها به یکدیگر ولنتاین قلبی شکل می‌دادند، شگفتی‌های عاشقانه‌ای را برای همنوعان خود آماده می‌کردند و حتی در این تاریخ زیبا پیشنهاد ازدواج یا عروسی می‌کردند.


خدمات تحویل غذا

۱۰ عادت روزمره که در فیلم های غربی مشاهده کرده ایم

این نوع خدمات امروزه محبوب هستند.


چه کسی فکر می‌کرد یک ربع قرن پیش ما می‌خواهیم یخچال را بدون ترک کاناپه پر کنیم. اما پس از تماشای قهرمانان غربی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، جایی که قهرمانان اغلب از خدمات تحویل غذا به خانه‌های خود استفاده می‌کنند - علاوه بر این، محبوب‌ترین در این زمینه پیتزا بود - این عمل در کشور ما بیشتر و بیشتر ریشه دواند. امروزه علاوه بر غذای ایتالیایی فوق الذکر، سفارشات خانگی غذا‌های چینی در جعبه‌ها، سوشی‌ها یا حداقل چیز‌های مورد نیاز، که نیاز به پر کردن یخچال را دارند، کاملاً مشهور است. این عمل مزایای زیادی دارد: ارزان بودن نسبی سرویس، سرعت و البته طعم غذای آماده، و حتی نیازی به شستن ظرف‌ها نیست؛ و حوادث اخیر که کل کره زمین را در خانه قرنطینه کرده است، دور جدیدی از توزیع و محبوبیت تحویل در خانه را ایجاد کرده است.


آواز تولدت مبارک

۱۰ عادت روزمره که در فیلم های غربی مشاهده کرده ایم

اکنون تعداد کمی از افراد بدون همراهی این آهنگ تولد خود را جشن می‌گیرند


اگر جشن تولد برای ما یک سنت طولانی است، خواندن یک آهنگ بی تکلف به انگلیسی هنگام آوردن کیک فقط در چند دهه گذشته مرسوم است؛ و، علی رغم وجود ترجمه فارسی، اغلب به شکل اصلی خود انجام می‌شود. گسترش این آهنگ شگفت انگیز است: طبق کتاب رکورد‌های گینس، Happy Birthday to You مشهورترین آهنگ به زبان انگلیسی است. این تعجب آور نیست، زیرا به سختی حداقل یک بیننده از سینمای غرب وجود دارد که آن را روی صفحه نشنیده باشد.


مهمانی آخرین روز مجردی

۱۰ عادت روزمره که در فیلم های غربی مشاهده کرده ایم

یکی از محبوب‌ترین در بین جوانان.


ما همچنین سنت جشن "آخرین روز زندگی مجردی" را از فیلم‌های غربی گرفته ایم. امروزه یافتن آژانس برای سازماندهی رویداد‌هایی که خدمات آخرین روز زندگی مجردی تازه عروس و داماد و دوستانشان را فراهم کند کار دشواری نیست.


ساقدوش عروس و داماد

۱۰ عادت روزمره که در فیلم های غربی مشاهده کرده ایم

ساقدوش عروس و داماد با لباس‌های یکسان تقریباً یک سنت عروسی است.


تعدادی آداب و رسوم جالب وجود دارد که تصور یک عروسی مدرن بدون آن‌ها دشوار است - به عنوان مثال، سنتی که عروس دسته گل خود را می‌اندازد. علاوه بر این، انتخاب یک لباس برای ساقدوش عروس و دوستان داماد و یا توافق قبلی که همه باید به یک سبک یا طرح رنگی یکسان بپردازند، بسیار محبوب شده است؛ و برگزاری مراسمی در ساحل، پارک یا سایر مکان‌های زیبا در واقع یک سرویس همه گیر از طرف آژانس‌های سازماندهی تعطیلات است.


جلسات روانکاوی

۱۰ عادت روزمره که در فیلم های غربی مشاهده کرده ایم

جلسه با روانشناس دیگر بخشی از زندگی فقط افراد ناسالم محسوب نمی‌شود


برای مدت طولانی، یک جلسه با یک روانشناس یا روانکاو تقریباً چیزی شرم آور تلقی می‌شد و فقط کسانی که دارای مشکلات روحی هستند به آن‌ها مراجعه می‌کردند؛ و این نمونه‌های سینمای خارجی بودند که به تدریج ما را به این ایده سوق دادند که چنین عقیده‌ای رادیکال درست نیست. امروز، جلسه‌ای با حضور متخصصانی که مدت‌ها به طور ناخوشایند نادیده گرفته شده اند، چیزی شرم آور یا چیزی که ارزش پنهان کردن دارد، در نظر گرفته نمی‌شود؛ و مکالمه با یک روانکاو برای یک فرد مدرن می‌تواند به مقابله با گذشته و مشکلات حال و همچنین مقابله با استرس و موارد دیگر کمک کند.


دکوراسیون منزل در تعطیلات سال نو

۱۰ عادت روزمره که در فیلم های غربی مشاهده کرده ایم

قبلا، در سال نو، شاید درخت تزئین می‌شد، اما امروز - کل خانه.


در کشور‌های غربی تعطیلات سال نو شاید بزرگترین و طولانی‌ترین دوره تعطیلات باشد. سال نو ما نیز یک تاریخ مهم است، اما ما هنوز آن را در مقیاسی مانند خارج از کشور جشن نمی‌گیریم. به طور خاص، این مربوط به خانه تکانی خودمان تا پایان اسفند بود. با این حال، زیباترین و به یاد ماندنی‌ترین تصاویر خانه‌ها و آپارتمان‌ها که با درخت کریسمس تزئین شده، چه در بیرون و چه در داخل خانه خیره کننده هستند، ما را بر آن داشت تا خرید تزئینات بیشتری را شروع کرده و حال و هوای سفره هفت سین سال نو را فراتر از اتاقی که میز جشن در آن قرار دارد، پهن کنیم.

منبع: سیارک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار