مخوف‌ترین و ترسناک‌ترین جنگل
کد خبر: ۲۲۶۹۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 01    -    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
جنگل هویا، که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است در عین حال هم از مخوف‌ترین مکان‌ها برای گشت و گذار است. این جنگل، در نزدیکی «کلوژ ناپوکا» و درست در نزدیکی محوطه روباز «موزه‌ی ترانسیلوانیا» قرار گرفته است. در این جنگل اتفاقات عجیبی رخ داده که به گفته برخی، افراد زیادی به آن جا رفته و دیگر بازنگشته اند.

جنگل هویا مخوف ترین و ترسناک ترین جنگل در کشور رومانی

جنگل هویا مخوف ترین و ترسناک ترین جنگل در کشور رومانی«تابناک با تو» - یکی از جنگل‌های بسیار ترسناک واقع در سرزمین (کنت دراکولا) در کشور رومانی جنگل هویا است. این جنگل با وجود ترسناک بودن سالانه عده‌ای زیادی از گردشگران را به خود جذب می‌کند.

معرفی جنگل هویا

جنگل هویا، که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است در عین حال هم از مخوف‌ترین مکان‌ها برای گشت و گذار است.

این جنگل، در نزدیکی «کلوژ ناپوکا» و درست در نزدیکی محوطه روباز «موزه‌ی ترانسیلوانیا» قرار گرفته است.

در این جنگل اتفاقات عجیبی رخ داده که به گفته برخی، افراد زیادی به آن جا رفته و دیگر بازنگشته اند. حتی گفته شده رد پای آدم فضایی‌ها در این مکان دیده شده است.

درست است که بازدید از جنگل و دیدن درختان و پوشش گیاهی حس و حال خوبی به ما دست میدهد و شنیدن صدای پرندگان و آرامش خاصی که حاکم بر آن است برایمان جذابیت دارد، اما بعضی از جنگل‌ها به جای اینکه جس خوب و آرامی به ما دست بدهد حس ترس و اضطراب و وحشت را در ما ایجاد میکند.

فکرش را کنید درختان عجیب و انبوه که اجازه عبور نور را نمیدهند و نمیگذارند فضا کاملا روشن شود و وجود مه غلیظ تصویر زیبای جنگل را از ما پنهان کند. دیدن چنین صحنه‌ای جذابیت طبیعت و دلنشین بودن تصاویر زیبای جنگل را از ما میگیرد.

یکی از ترسناک‌ترین جنگل دنیا در نزدیکی شهر «کلوژ-نپوکا» کشور، جنگلی به اسم هویا باچو (Hoia Baciu Forest) که می‌گویند این جنگل بزرگ ۲۵۰ هکتار مساحت دارد و اتفاق‌های عجیبی که در آن رخ می‌دهد باعث شده که به آن مثلث برمودای رومانی بگویند.

جنگل هویا مخوف ترین و ترسناک ترین جنگل در کشور رومانی

جنگل هویا در نزدیکی موزه ترانسیلوانیا است

علت ترس افراد از این مکان چیست؟

داستان از این قرار است که عده‌ای ترس را کنار گذاشته و با جسارت زیاد برای بازدید از این مکان راهی قلب این جنگل شده اند. افراد بازدید کننده میگویند: درختان عجیب غریبی در آن جنگل روییده است و حتی به مرور زمان تغییر شکل داده اند.

آنان میگویند بسیاری از افراد که برای گشت و گذار به این مکان رفته اند هرگز باز نگشته اند و یا افرادی که جان سالم به در برده اند احساس خستگی کرده و دچار درد جسمانی شده اند. ازجمله؛ خارش، سردرد، سرگیجه، تهوع، سوختگی، احساس شدید ترس و نگرانی و دیگر احساسات عجیب وغریب که نسخه‌ی مشترک اکثر بازدید کنندگان است.

اما اصلی‌ترین اتفاق این جنگل که بسیار بحث برانگیز بوده، مربوط به اواخر دهه‌ی ۱۹۶۰ میلادی است. پرفسور «الکساندرو سیفت» زیست شناس آن دوره که تصاویر زیادی را از وجود یک شئ عجیب در هوا به ثبت رسانده است. قسمت عجیب این ماجرا این بود تمام مدارک از این رویداد عجیب بعد از مرگ او از بین رفت و ناپدید شد.

این اتفاق، اولین و اخرین رویداد عجیب در این منطقه نبود.

جنگل هویا مخوف ترین و ترسناک ترین جنگل در کشور رومانی

جنگل هویا در کشور رومانی واقع شده است

در آگوست سال ۱۹۶۸، یک فردی به نام «امیل بارنئا» که تکنسین ارتش بود نیز تصویری عجیب از یک بشقاب پرنده را بر فراز این جنگل به ثبت رساند. به طوری که، این منطقه، تبدیل به مکانی برای مشاهده‌ی نور‌های عجیب و غیر قابل توصیف شده بود.

این مسئله تنها به دوره‌ی قبل بر نمیگردد. افردی که امروزه وارد این محوطه میشوند پس از بازگشت دچار آسیب‌های جسمانی میشوند.

محققان به این باور رسیده اند که تمامی این اتفاقات خارج از قدرت زمینی است و تمامی آن حاصل حضور قدرتمند نیرو‌های ماورالطبیعه است.

اتفاقات این جنگ به حدی عجیب و ترسناک است که حتی گزارش شده جسمی کروی شکل و نورانی ظاهر و یا ناپدید میشود و همچنین از شنیده شدن صدا‌های مهیب سخن میگویند یا شنیدن صدای قهقهه که سکوت حاکم بر محیط را در هم میشکند.

افرادی که در محوطه‌ی اطراف جنگل زندگی میکنند میگویند که اکثر افرادی که ناپدید شدند، زجر کشده و به دام افتاده اند که تمامی آن‌ها توسط ارواح و موجودات ماوراء تسخیر شده اند.

گویا همه‌ی افرادی که وارد آنجا میشوند، تحت نظر این موجودات ماوراء قرار میگیرند. تمام این اتفاقات نشان میدهد که آنان هر کسی را که وارد قلمرو و محوطه آنان شود آسیب میرسانند و یا انان را به قتل میرسانند.

با وجود تمامی این اتفاقات که حتی با جان انسان‌ها سرکار دارد اما؛ باید بدانید سالانه، تعداد زیادی از گردشگران وارد این محوطه میشوند و تعدادی از آن‌ها هرگز باز نمیگردند.

جنگل هویا مخوف ترین و ترسناک ترین جنگل در کشور رومانی

با وجود ترسناک بودن جنگل هویا عده زیادی برای گردشگری به این جنگل سفر می‌کنند

 

جالب است بدانید این فعالیت‌های ماورایی تنها به انسان‌ها آسیب نمیرساند؛ بلکه در قسمت تخت پوشش خود پوشش گیاهی را هم از بین برده اند.

اگر بخواهیم عمیق‌تر به این موضوع عجیب بنگریم میبینیم که این موجودات ماوراء که قسمتی از جنگل را تصرف کرده اند هیچ چیزی رشد نمیکند مگر درخت یا گیاهی که کاملا از لحاظ شکل و ساختار با دیگر قسمت جنگ متفاوت است و همه‌ی این‌ها نشان میدهد قدرت ماورایی آنان بیشتر ازچیزیست که ما فکر میکنیم.

 

جالب است بدانید محققان در این منطقه مطالعاتی انجام داده اند و به این نتیجه رسیده اند که هیچ ماده و عنصری در خاک نیست که مانع رشد پوشش گیاهی شود. مسئله‌ای که محققان را به فکر فرو برده این است که چرا پوشش گیاهی این منطقه تا این حد عجیب است؟

محققان برای کشف این موضوع عجیب و غیرمنطقی، این بار از بومیان آن منطقه سوال کرده اند تا شاید بتوانند به نتیجه نهایی برسند.

بومیان آن منطقه میگویند: که این محوطه‌ی عجیب، مرکز فعالیت موجودات ماورائی میباشد و این منطقه خانه‌ی ارواح است.

تمامی صحبت‌ها و مشاهدات غیر قابل منطقی به نظر میرسد..، اما محققان و پژوهشگران به راحتی نمیتوانند از این مسئله عبور کنند چرا که، موجودات دیده شده و شئ‌های عجیب و غریب در این جنگل به ثبت رسیده و تصاویر زیادی از آن‌ها موجود میباشد.

وجود سفینه‌های فضایی، منطقه‌ی فاقد پوشش گیاهی، مفقود شدن بسیاری از فراد، مشاهده‌ی ارواح و اختلال در عملکرد دستگاه‌های الکترونیکی، همه و همه از واقعیت داشتن این موجودات عجیب و ماورائی خبر میدهد.

پژوهشگرانی از کشور‌های آلمان، فرانسه، آمریکا، مجارستان، تمام وقت خود را صرق شناختن این مکان خوف و ترسناک کرده اند. پژوهشگران میخواهند با این شواهد که در قالب تصاویر بوده، تمام ادعایی که از نظر برخی محققان رشده است را انکار کنند.

در عین حال بسیاری از افرائ بر این باورند که این نقطه با پدیده‌های ماورایی در ارتباط است.

به هویا نروید؟! اگر برای جان خود ارزش قائل هستید.

با وجود تمامی این اتفاقات که حتی با جان انسان‌ها سرکار دارد اما؛ باید بدانید سالانه، تعداد زیادی از گردشگران وارد این محوطه میشوند و تعدادی از آن‌ها هرگز باز نمیگردند.

ممکن است افراد زیادی علاقه به داستان‌های ماجراجویانه و مرموزانه باشند و یا اهل ریسک کردن و یا نترس باشند. اما؛ باید بدانند این مکان محلی برای ریسک کردن ندارد چرا که آمدن در این مکان بازی با جان خود است و یا اگر اتفاق جانی برای انسان رخ ندهد میتواند روح و روان انسان را تا سال‌ها درگیر خورد کند و انسان دچار مشکلات فکری و روانی شود چرا که انسان مدام در حال یاد آوری آن اتفاقات است و یا ممکن است در توهمات خود غرق شود.

جنگل هویا مخوف ترین و ترسناک ترین جنگل در کشور رومانی

محققان دریافته اند که نیرو‌های مارالطبیعی در این منطقه وجود دارد


آیا ماورائی بودن جنگل هویا واقعیت دارد؟

در حالی که ممکن است در تعریف این داستان اغراق شده باشد یا به طوری، افسانه‌هایی که در گذشته تعریف شده را در این داستان جای داده باشند، اما سخت است که با توجه به واقعیات موجود تمامی این حقایق را به کل نادیده بگیریم در نهایت شاید در کنار تمام داستان‌های خیال پردازی شده و توهم، چیزی در این جنگل در حال رخ دادن است که در شرایط کنونی از قوه‌ی فهم و درک بشر خارج است و اینکه ما نمیتوانیم به کل تمام واقعیت‌ها را نادیده بگیریم. به هر حال مدارکی از وجود این موجودات ارائه شده که به خوبی، وجود این موجودات را نمیتوان انکار کرد.

منبع: بیتوته

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
2
1
اگر راست باشه احتمالا مکان جنیها ست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار