اولین کامیون برقی با چهره‌ای عجیب +عکس
کد خبر: ۲۲۶۷۱۴
تاریخ انتشار: 2021 October 28    -    ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
این خودروساز سال‌ گذشته در بیشکک Bishkek تاسیس شد و اکنون نخستین محصول خود را براساس یک کامیون برقی مشابه بلغاری به تولید رسانده است.
خودروسازی به نام کامی در قرقیزستان اخیرا از نخستین کامیون برقی تولید این کشور به نام Nimble رونمایی کرد. این خودروساز سال‌ گذشته در بیشکک Bishkek تاسیس شد و اکنون نخستین محصول خود را براساس یک کامیون برقی مشابه بلغاری به تولید رسانده است. کامیون برقی نیمبل ۴.۲ متر طول دارد و کابین آن از جنس پلاستیک ساخته شده است.
 
اولین کامیون برقی با چهره‌ای عجیب +عکس
 
وزن کامیون برقی Shustry دقیقاً ۷۵۷ کیلوگرم است و می‌تواند محموله‌ای به وزن ۷۰۰ کیلوگرم را حمل کند. موتور برقی این کامیون نیز توسط شرکت چینی Shinegle ساخته شده است و سازنده ادعا می‌کند که محدوده برد این کامیون ۱۱۰ کیلومتر است. خودروساز قرقیز به منظور کاهش هزینه، بخشی از پلتفرم و قطعات یک وانت لادا را برای تولید Shustry استفاده می‌کند.
 
ترمزهای جلو و عقب خودرو دیسکی هستند و سیستم ترمز ضد قفل یا ABS نیز برای آن در نظر گرفته شده اما متاسفانه این خودرو به فرمان برقی مجهز نیست. فروش Shustry از اول نوامبر در قرقیزستان آغاز می‌شود و قیمت این خودرو نیز حدود نیم میلیون روبل خواهد بود. سازنده Shustry را با دو سال گارانتی یا ۵۰۰۰۰ کیلومتر به مشتریان عرضه می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار