عاداتی بد که واقعاً خوب هستند
کد خبر: ۲۲۶۶۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 29    -    ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
به نظر می‌رسد که انسان مدرن موظف است عادات فوق العاده صحیحی داشته باشد و همه چیز را که در موفقیت او دخالت می‌کند کنار بگذارد. با این حال، بسیاری از آن‌ها ارزش بازنگری را دارد. همه فکر می‌کنند این عادت‌ها بد هستند، اما در واقع آن‌ها اصلا اینطور نیستند: ما پنج مورد از مرتبط‌ترین‌ها را برای شما جمع آوری کرده ایم!

۵ عادت بد که واقعاً خوب هستند

۵ عادت بد که واقعاً خوب هستند«تابناک با تو» - به نظر می‌رسد که انسان مدرن موظف است عادات فوق العاده صحیحی داشته باشد و همه چیز را که در موفقیت او دخالت می‌کند کنار بگذارد. با این حال، بسیاری از آن‌ها ارزش بازنگری را دارد.

همه فکر می‌کنند این عادت‌ها بد هستند، اما در واقع آن‌ها اصلا اینطور نیستند: ما پنج مورد از مرتبط‌ترین‌ها را برای شما جمع آوری کرده ایم!

کار را به تعویق بیندازید

بسیاری از مردم فکر می‌کنند هیچ چیز بدتر از به تعویق انداختن کار‌ها برای بعد نیست. با این حال، کدام یک از ما حداقل یک بار کار مهم یا خسته کننده خود را به تأخیر نینداخته و یک موضوع بی پایان را در شبکه‌های اجتماعی مرور نکرده ایم؟

روانشناسان می‌گویند به تعویق انداختن تلاش بدن برای اشاره به چیزی است که برای شما مهم است. به عنوان مثال، شما واقعاً خسته هستید و مغز و بدن شما به استراحت نیاز دارند. یا اینکه مشاغلی که باید انجام دهید برای شما بیشتر از لذت بردن مشکل ایجاد می‌کند. در اصل، تعلل، یک غریزه برای حفظ خود است. آیا باید تسلیم شد؟ اگر نتیجه آن از دست دادن شغل مورد علاقه شما باشد، خیر. از سوی دیگر، شاید اگر حرفه فعلی باعث ایجاد مقاومت زیادی در شما می‌شود، باید مدت‌ها پیش حرفه خود را تغییر داده بودید؛ بنابراین، به محض اینکه تمایل پیدا کردید که چیز‌ها را به عقب بریزید، صادقانه از خود بپرسید: "چرا این اتفاق می‌افتد؟ پشت قضیه تعلل من چیست؟ "

۵ عادت بد که واقعاً خوب هستند

انجام تنها یک کار به جای ده مورد، و ایده آل نیست

طرف دیگر تعلل، کمال گرایی است. جامعه ما در رقابت مداوم و مسابقه‌ای برای دستاورد‌ها زندگی می‌کند: شما باید همزمان یک همسر ایده آل، یک والدین عالی، یک کارگر مولد باشید، دوستان و سرگرمی‌های زیادی داشته باشید، ورزش و خلاقیت بازی کنید، مانند آشپز حرفه‌ای آشپزی کنید، یاد بگیرید زبان‌ها، سفر ... روبات‌ها (و وبلاگ نویسان ارتقا یافته که کارشان ایجاد ظاهر یک فرد ایده آل است)، اما نه یک فرد زنده.

۵ عادت بد که واقعاً خوب هستند

کمال گرایی منجر به روان رنجوری، نارضایتی از خود، مقایسه ابدی با دیگران به نفع آن‌ها و به طور کلی، قطع ارتباط با واقعیت می‌شود. کارآمد بودن و بهره وری ۲۴ ساعته در روز به هیچ وجه مفید نیست، منجر به اضافه بار سیستم عصبی می‌شود. با این حال، اگر یاد بگیرید که به موقع متوقف شوید، واقعاً می‌توانید از تمایل خود برای کمی بهتر از بقیه و مشارکت در توسعه خود بهره‌مند شوید. به جای شرکت در یک ماراتن بی معنی دیگر، برای کودک خود کتاب بخوانید، برای استراحت و آرامش قرعه کشی کنید و چالش بعدی را نپذیرید؛ بنابراین شما مهارت‌های خود را تقویت کرده و در کنار عزیزان خود می‌مانید و قبل از دستیابی به موفقیت جدید قدرت می‌گیرید.

۵ عادت بد که واقعاً خوب هستند

صبحانه یک ساندویچ کره بخورید، نه اسموتی

این مورد طرفداران سرسخت یک سبک زندگی سالم را عصبانی می‌کند، اما ساندویچ کره‌ای معمولی که از کودکی برای صبحانه برای ما آشنا بود می‌تواند مفیدتر از یک اسموتی باشد. با این حال، همه چیز به ترکیب هر دو بستگی دارد؛ بنابراین، بسیاری از میوه‌ها اسیدیته را افزایش می‌دهند، که باعث تحریک دستگاه گوارش می‌شود، بنابراین، در اصل، استفاده از اسموتی‌ها با معده خالی توصیه نمی‌شود. علاوه بر این، مقدار زیادی از قند‌های طبیعی حتی منجر به افزایش سطح گلوکز خون می‌شود که خطر ابتلا به دیابت را افزایش می‌دهد؛ و اسموتی‌ها اشباع سریع و از همه مهمتر اشباع طولانی نمی‌دهند، بنابراین نوشیدن زیاد آن بسیار آسان است، بعد از نیم ساعت دوباره می‌خواهید غذا بخورید، یک میان وعده اضافی بخورید.

۵ عادت بد که واقعاً خوب هستند

اما یک ساندویچ تهیه شده از نان سبوس دار و کره مرغوب دارای مزایای قابل توجهی است. فیبر، عنصر اصلی چنین نان، یک کربوهیدرات پیچیده است، به شما احساس سیری و انرژی می‌دهد، که برای مدت طولانی دوام می‌آورد و روده‌ها را عادی می‌کند. کره حاوی ویتامین‌های A، B، C، D، E، K و اسید‌های چرب امگا ۳ و امگا ۶ است که برای پوست، مو و ناخن، مغز و سیستم عصبی مفید است. به هر حال، کره خیلی کالری ندارد - ۶۱۰-۷۵۰ کیلو کالری. برای مقایسه: در روغن نارگیل، آفتابگردان، روغن زیتون کالری بسیار بیشتری وجود دارد - از ۸۰۰ تا ۹۰۰. بنابراین، شما نباید از یک ساندویچ متوسط ​​با کره بترسید، حتی اگر رژیم دارید.

۵ عادت بد که واقعاً خوب هستند

بدون صابون و لیف دوش بگیرید

اگر دوست دارید روزی ۲-۳ بار در زیر آب گرم بایستید و سپس خود را کاملاً صابون بزنید و بدن خود را با لیف شستشو دهید، بدانید که به خودتان آسیب می‌رسانید. تماس مکرر یا بیش از حد پوست با آب و پاک کننده‌ها، چربی‌های طبیعی و باکتری‌های مفیدی را که از ما در برابر عفونت‌ها محافظت می‌کنند از بین می‌برد، لایه بالای اپیدرم را خشک می‌کند و منجر به پوسته پوسته شدن و خارش می‌شود.

متخصصان پوست توصیه می‌کنند که در صورت نیاز دوش بگیرید، که برای همه فردی است. به عنوان مثال، اگر به کار فیزیکی یا ورزش سنگین مشغول هستید، فقط ۱-۲ بار در روز کافی است بدن را با آب شستشو دهید، فقط ناحیه صمیمی، زیر بغل و پا‌ها را با صابون، ژل و سایر پاک کننده‌ها بشویید. به در حالی که کل شستشو با استفاده از لیف یک بار در هفته شستشو شود.

۵ عادت بد که واقعاً خوب هستند

هر روز مقدار زیادی قهوه بنوشید

منظور ما از "زیاد" ۳-۴ فنجان ۶۰ میلی لیتر و قهوه - سیاه طبیعی، بدون افزودن شکر و شیر است. این میزان است که دانشمندان به فرد سالم اجازه می‌دهند در روز نوشیدنی بنوشد.

این مقدار نوشیدنی قوی معطر بسیار مفید خواهد بود. ما بسیار و اغلب در این مورد می‌نویسیم، اما به طور خلاصه به شما یادآوری می‌کنیم: قهوه حافظه را بهبود می‌بخشد، خستگی را کاهش می‌دهد، بدن را با آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های گروه B اشباع می‌کند، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند، از کبد محافظت می‌کند، خطر ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد و به کاهش وزن در این مورد، مفیدترین قهوه فیلتر شده است که به روش ریختن یا با فیلتر تهیه شده است؛ بنابراین برای خود یک فنجان قهوه درست کنید، یک ساندویچ درست کنید، چیز‌های مهم را برای مدتی کنار بگذارید و چند مقاله دیگر ما را بخوانید. یا در نظرات برای ما بنویسید که کدام یک از عادات ذکر شده را دیگر مضر نمی‌دانید.

منبع: سیارک

برچسب ها: خوب ، عادت ، عادت بد ، تعویق ، ایده
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
3
با گوگل ترجمه مي كرديد از اين بهتر درمي آمد
مترجم فاميل كيه؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بازم خوبه..خیلی سخت نگیر..مهم مطلب بود که منظور رو رسونده..!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار