ماکت دقیق شهر قرن نوزدهم آمریکا
کد خبر: ۲۲۶۶۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 30    -    ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
اکنون هر طرفدار وسترن این فرصت را دارد که به کلانتر یک شهر آمریکایی در قرن نوزدهم تبدیل شود - و نه عملا، بلکه در واقعیت. با این حال، برای این کار شما باید حدود ۱.۷ میلیون دلار (۱.۲ میلیون پوند) پرداخت کنید. به همین قیمت است که شهر در غرب وحشی از طریق Sotheby's برای فروش قرار گرفت.

ماکت دقیق شهر قرن نوزدهم آمریکا به حراج گذاشته شد

ماکت دقیق شهر قرن نوزدهم آمریکا به حراج گذاشته شد«تابناک با تو» - اکنون هر طرفدار وسترن این فرصت را دارد که به کلانتر یک شهر آمریکایی در قرن نوزدهم تبدیل شود - و نه عملا، بلکه در واقعیت. با این حال، برای این کار شما باید حدود ۱.۷ میلیون دلار (۱.۲ میلیون پوند) پرداخت کنید. به همین قیمت است که شهر در غرب وحشی از طریق Sotheby's برای فروش قرار گرفت. دقیق‌تر، یک نسخه از آن. همه چیز اینجا مثل یک شهر واقعی قدیمی آمریکاست: هتل، کلیسا، زندان، سالن‌های رقص و بیلیارد، آتلیه عکس و البته آرایشگاه ...

ماکت دقیق شهر قرن نوزدهم آمریکا به حراج گذاشته شد

به نظر می‌رسد که شما در قرن نوزدهم هستید.

با وجود این واقعیت که شهر گابریلا در قرن ما ساخته شده است، روح غرب قدیمی در اینجا به خوبی احساس می‌شود. به نظر می‌رسد این ماکت محل سکونت از دهه ۱۸۸۰ به قرن ۲۱ رسیده است.

مساحت این شهر ۲۳ هکتار است. در مجموع ۱۸ ساختمان در اینجا ساخته شده است و همه آن‌ها به سبک قرن قبل از گذشته آمریکایی هستند. طراحی و معماری هر بنای داخلی و خارجی فضای واقع گرایانه‌ای از غرب وحشی قرن دارد.

یک آرایشگاه به سبک قدیمی با یک صندلی عتیقه، یک استیچ، یک بار با نوشیدنی‌های عتیقه، یک فروشگاه لباس با کت و شلوار از دهه ۱۸۸۰ - همه چیز بسیار دقیق فکر و مجسم شده است. بر خلاف استودیو‌های هالیوود، نمای ساختمان‌ها در اینجا جعلی نیستند و همه چیز در داخل دقیق‌تر از خارج است. به هر حال، حتی یک قبرستان در این شهرک وجود دارد.

ماکت دقیق شهر قرن نوزدهم آمریکا به حراج گذاشته شد

اینجا حتی یک گورستان وجود دارد.

این بزرگترین و معتبرترین شهر غربی در شهرستان کاترون، نیومکزیکو واقع شده است. این نمادین است که در اواسط دهه ۱۸۸۰ اینجا بود که جنایتکار مشهور آمریکایی و گاوچران اسبق توماس کچوم (جک سیاه)، که در سال ۱۹۰۱ به جرم تلاش برای سرقت از قطار اعدام شد، زندگی می‌کرد.

ماکت دقیق شهر قرن نوزدهم آمریکا به حراج گذاشته شد

به نظر می‌رسد که اکنون یک گاوچران از گوشه بیرون خواهد پرید.

در حال حاضر، از شهر گابریلا به عنوان محل فیلمبرداری فیلم‌های غرب وحشی استفاده می‌شود. آن‌ها همچنین عروسی‌ها را جشن می‌گیرند، مهمانی‌ها و جلسات عکس ترتیب می‌دهند و بازسازی‌های تاریخی انجام می‌دهند.

ماکت دقیق شهر قرن نوزدهم آمریکا به حراج گذاشته شد

صاحب این سایت و خالق شهر همه علائم را خودش نقاشی کرده است.

این شهر توسط یک شخص خاص لری یامس ایجاد شده است، که حدود ۲۰ سال پیش این سایت را خریداری کرده است. او همه ساختمان‌ها را خودش ساخت و هر تابلو را با دست خودش نقاشی کرد. یامس در همین نزدیکی زندگی می‌کند و مایل است گابریلا را به شخصی که مایل به حفظ تاریخ غرب قدیم است بفروشد.

ماکت دقیق شهر قرن نوزدهم آمریکا به حراج گذاشته شد

هرکسی می‌تواند این شهر را بخرد و مالک آن شود. پول وجود دارد

ماکت دقیق شهر قرن نوزدهم آمریکا به حراج گذاشته شد

تلاش زیادی برای این پروژه انجام شده است. احتمالاً به همین دلیل است که همه چیز در شهر واقع بینانه به نظر می‌رسد.

 

در سرزمینی که این شهر را احاطه کرده اثری از زندگی مدرن دیده نمی‌شود. این یک مکان منحصر به فرد است: هیچ کابل برق وجود ندارد، هواپیمایی در آن دیده نمی‌شود یا شنیده نمی‌شود و معمولاً نشانه‌های حضور انسان زیاد نیست.

در همین حال، دیوید کوردووا از Sotheby's International Realty خاطرنشان کرد که Netflix با توجه به گسترش استودیو‌های خود در نیومکزیکو، در حال حاضر سرمایه گذاری در این منطقه را آغاز کرده است.

ماکت دقیق شهر قرن نوزدهم آمریکا به حراج گذاشته شد

مکانی وحشی و خلوت، اما بسیار عاشقانه.

به هر حال، گابریلا اولین شهر بازسازی شده غرب وحشی نیست که برای فروش گذاشته شده است. به عنوان مثال، در ژوئن سال گذشته، یک شهرک مشابه ساخته شده در نیوزیلند و در سال ۲۰۱۸ در کالیفرنیا فروخته شد.

منبع: سیارک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
2
4
زیبای همه قرنها آمریکاست :)) / تمام ایالات متحد آمریکا زیبایی خاص و فوق العاده داره
پاسخ ها
ایرجی
| |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
شما تا حالا اونجا بودی؟
ناشناس
| |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
دوتا عکس جوگیرت کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار