کارهایی که نباید قبل از فروش در آپارتمان انجام دهید
کد خبر: ۲۲۶۶۳۸
تاریخ انتشار: 2021 October 31    -    ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
قبل از فروش آپارتمان، دوست دارم یک بازسازی در آن انجام دهم تا آن را با قیمت بالاتر بفروشم. گاهی مالکان تلاش و منابع اضافی را سرمایه گذاری می‌کنند که به هیچ وجه هزینه مسکن را افزایش نمی‌دهد. یک آپارتمان ثانویه ایده آل - تمیز، با یک پایان خنثی از نظر قیمت!؛ و این نتیجه را می‌توان بدون صرف هزینه‌های افسانه‌ای به دست آورد.

۵ کاری که نباید قبل از فروش در آپارتمان انجام دهید«تابناک با تو» - قبل از فروش آپارتمان، دوست دارم یک بازسازی در آن انجام دهم تا آن را با قیمت بالاتر بفروشم. با این حال، گاهی اوقات مالکان تلاش و منابع اضافی را سرمایه گذاری می‌کنند که به هیچ وجه هزینه مسکن را افزایش نمی‌دهد. یک آپارتمان ثانویه ایده آل - تمیز، با یک پایان خنثی از نظر قیمت!؛ و این نتیجه را می‌توان بدون صرف هزینه‌های افسانه‌ای قبل از ورود اولین خریدار‌ها به دست آورد. اگر می‌خواهید خانه خود را با سود به فروش برسانید، به شما نشان خواهیم داد که چه کاری نباید انجام دهید.

تعمیرات اساسی

۵ کاری که نباید قبل از فروش در آپارتمان انجام دهید

اگر خانه قدیمی باشد، باید سرمایه گذاری چشمگیر انجام شود. اما افزودن آن‌ها به هزینه یک آپارتمان امکانپذیر نیست، زیرا عوامل مسکن قیمت مسکن را محدود می‌کند. از جمله: مساحت، سن خانه، زیرساخت‌ها، دسترسی به وسایل حمل و نقل و ... بنابراین برای درج قیمت آپارتمان در کل مبلغ تعمیرات اساسی، قطعاً کار نخواهد کرد. بیشترین کاری که می‌توانید انجام دهید، یک نظافت عمومی کافی است.

انتخاب راه حل‌های پیچیده طراحی

۵ کاری که نباید قبل از فروش در آپارتمان انجام دهید


به احتمال زیاد، خریداران جدید با توجه به سلیقه خود، بازسازی را دوباره انجام می‌دهند. این احتمال وجود دارد که سقف‌های چند طبقه و کاغذ دیواری‌های رنگارنگباعث شود که مشتری آپارتمان را ترک کند. مواد گران قیمت نیز همین است. بله، آن‌ها خوب و با کیفیت هستند، اما این امر تاثیری زیادی در قیمت نهایی نخواهد داشت و شما یک مبلغ کلانی را هزینه خواهید کرد. قبل از فروش، کافی است خانه را به صورت منظمی درآورید و مطمئناً ارزش آن را ندارد که با طرح‌های پیچیده طراحی کنید.


استفاده از سایه‌های روشن و متنوع

۵ کاری که نباید قبل از فروش در آپارتمان انجام دهید

فضای داخلی در سایه‌های بژ یا سفید در همه حال یک گزینه برنده است؛ و مهمتر از همه - یک امتیاز مثبت برای فروش مجدد. با تشکر از بژ یا سفید، خریداران جدید می‌توانند بدون نیاز به تعمیرات اساسی، سریعاً در آن مستقر شده و آپارتمان را تجهیز کنند. مزیت دیگر این است که در یک فضای سبک و لاکونیک، تحقق هر سبک مبلمان و دکوراسیون داخلی امکان پذیر است. آنچه در مورد دیوار‌های رنگی، کاغذ دیواری رنگارنگ یا ترکیبات متضاد نمی‌توان گفت. اگر دیوار‌ها ناهموار هستند یا در بهترین شرایط نیستند، روی یک پوشش عالیو گران سرمایه گذاری نکنید. کافی است سطوح را تراز کرده و برای اتمام آماده کنید.

دوباره سازی و ساخت مجدد

۵ کاری که نباید قبل از فروش در آپارتمان انجام دهید

برخی از صاحبان آنقدر می‌خواهند آپارتمان را با شکوه و عظمت ارائه دهند که قبل از فروش دوباره شروع به ساخت مجدد کنند. مانند، اگر بخشی از اتاق را برای یک اتاق رختکن اختصاص دهید یا یک آپارتمان شیک در استودیو بسازید، می‌توان قیمت را بالاتر تعیین کرد. این یک تصمیم بد به دلایل مختلف است. اول اینکه، از نظر شما، یک طرح خوشایند ممکن است برای خریداران بالقوه کاملاً راحت به نظر نرسد.

ثانیا، مستاجر‌های جدید می‌توانند دیوار‌ها را خودشان تخریب کنند یا به تشخیص خود دیوار دیگری را اضافه کنند. ثالثاً، اخذ مجوز، ساخت مجدد، تغییر طرح آپارتمان و تعمیر آن به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. چرا اگر آپارتمان برای فروش است مزاحمت ایجاد کنیم؟ بهتر است به تعمیرات شیر آلات، بازرسی لوله کشی و عیب یابی توجه کنید.

انتخاب مبلمان غیر استاندارد

۵ کاری که نباید قبل از فروش در آپارتمان انجام دهید

اگر فضای زندگی با مبلمان فروخته می‌شود، وسایل داخلی نباید خیلی غیر کاربردی یا غیر استاندارد باشند. بازسازی و مبلمان بی مزه از نظر بصری هزینه فضا را کاهش می‌دهد، مهم نیست که آپارتمان چقدر خوب باشد. طراحی مبلمان غیرمعمول نیز همین طور است. بعید است که به طور هماهنگ در فضای داخلی ساکنان جدید جا بیفتد، بنابراین سرمایه گذاری در کالا‌های گران قیمت مطمئناً نتیجه نخواهد داد.

منبع: سیارک

برچسب ها: آپارمان ، کار ، فروش ، مالک ، افسانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار