طراحی لباس عروس دختر بیل گیتس توسط خانه مد معروف
کد خبر: ۲۲۶۴۹۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 28    -    ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
جنیفر طی گفتگویی با مجله vogue گفت: همکاری با ورا و گروه متخصصش بسیار عالی بود چرا که آن‌ها به تمام آرزوهایم درمورد لباس عروسیم جامه عمل پوشاندند. مسلما ورا در دنیای مد یک تمثال و الگو است و یک بانوی رهبر تمام عیار است چرا که حرفه‌ی سابق خود را رها کرد و به دنبال عشق و علاقه اش شتافت.

قله مون بلان کجاست؟اختصاصی «تابناک با تو» -جنیفر ۲۵ ساله دختر ارشد بیل گیتس اعلام کرد که در شب عروسیش با شاهزاده‌ی سوار بر اسب سفید خود نائل نصار، لباس عروسی اش را با همراهی خانه مد *ورا وانگ * که متخصص طراحی لباس‌های عروسی است آماده کرده و از این همکاری بسیار خرسند و راضی بوده است.

طراحی لباس عروس دختر بیل گیتس توسط خانه مد معروف

جنیفر طی گفتگویی با مجله vogue گفت: همکاری با ورا و گروه متخصصش بسیار عالی بود چرا که آن‌ها به تمام آرزوهایم درمورد لباس عروسیم جامه عمل پوشاندند. مسلما ورا در دنیای مد یک تمثال و الگو است و یک بانوی رهبر تمام عیار است چرا که حرفه‌ی سابق خود را رها کرد و به دنبال عشق و علاقه اش شتافت. از همان دیدار نخست احساس کردم که به فرد درستی اعتماد کرده ام؛ و به قول معروف کار را به کاردان سپرده ام.

جشن عروسی در محوطه باز مزرعه وینچستر واقع در نیویورک برگزار شد و جنیفر لباسی با آستین بلند به رنگ عاج برتن کرد که گلدوزی‌هایی بر یقه و آستین با روبانی فرانسوی همراه با دامنی از جنس حریر ایتالیایی آن را زیباتر کرده بود. جنیفر لباس دوم خود را در مراسم استقبال از مهمانان خصوصی به تن کرد و آن هم از طراحی‌های خانه مد ورا بود. اوبا لباس دوم، مدل موهایش را نیز تغییر داد. در لباس دوم نیز پارچه حریر و گلدوزی‌هایی با روبان فرانسوی استفاده شده بود.

طراحی لباس عروس دختر بیل گیتس توسط خانه مد معروف

لباس‌های رسمی:
اما داماد لباسی کاملا رسمی و کلاسیک انتخاب کرد و کتش را با گل زنبق که متناسب با دسته گل عروس بود ست کرد. آن‌ها مراسم عروسی خود را به سبک اسلامی در روز جمعه با حضور بستگان نزدیک برگزار کردند؛ و در روز بعد نیز مراسمی با حضور ۳۰۰ نفر از دوستان و اشنایان برپا کردند. گفتنی است که تمام مهمانان واکسیناسیون شده بودند و پیش از ورود تست کرونا گرفتند
جنیفر در مصاحبه‌ی خود با مجله امریکایی گفت:ما خیلی خوش بختیم که توانستیم در نهایت سلامتی کنار دوستان خود جمع شویم. می‌دانیم که دراین میان افرادی هستند که ازاین شانس برخوردار نیستند.

طراحی لباس عروس دختر بیل گیتس توسط خانه مد معروف

نایل نصار کیست؟
او یک اسب سوار مصری امریکایی است. زمانی که تنها ۵ ساله بود سوار کاری را شروع کرد و چندین مرتبه در فینال جام جهانی پرش از مانع سوار کاری در اتحادیه بین المللی ورزش سوارکاری حضور یافته. جنیفر و نایل علاقه مشترکی در اسب سواری دارند. هم چنین جنیفر در رشته زیست شناسی و نایل در رشته اقتصاد از دانشگاه ستانفورد فارغ التحصیل شدند.
نصار در شیکاگو متولد شد و پیش ازاینکه در سال ۲۰۰۹ به کالیفورنیا مهاجرت کند در کویت زندگی میکرد. پدر و مادرش مالک شرکت مهندسی معماری به نام Diwan interiors international در کویت هستند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
1
10
این دختره بد جوری عاشق حاجی نصار شده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
دختران فقط پول ملاکشان هست و بس...البته ایران را گفتم نه کشورهای دیگه رو..!!
علی
| |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
ای نصار خوش شانس . خوش بحالت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
5
4
با نصار ازدواج کرد و به فنا رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
3
3
خدا بده شانس...!
حالا اینجا هم دختران تمام کمبودهایی که توی زندگی پدریشون داشتند رو چند برابرش رو از پسر بدبخت میخوان..!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
1
3
لباس ساده قشنگ ارایش ساده وقشنگ بجاش تو ایران لباس های اجق وجق ارایش های پیرزنی خدا به هرکه عقل داد چه نداد وبه هر که عقل نداد چه داد ان شا الله خوشبخت بشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
4
3
دخترجون این همه پسر خوب ایرانی رو --یکیش خودم--ول کردی زن این مصریه شدی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار