دانشگاه صد در صد حضوری خواهد شد
کد خبر: ۲۲۶۴۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 25    -    ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان کرد: دانشگاه صددرصد حضوری خواهد شد، اما فکر می‌کنم مدارس نیز با این رویه که جلو می‌رویم تا ۹۰ درصد حضوری شود.
"علیرضا منادی سفیدان" رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره آموزش حضوری در مدارس گفت: با توجه به اینکه نزدیک دو سال است مدارس غیرحضوری هستند به شدت از حیث کیفیت آسیب دیده‌ایم. بخش مهمی از خانواده‌ها متقاضی این هستند که مدارس حضوری شود.
 
وی ادامه داد: البته ستاد مقابله با کرونا مصالح بهداشت عمومی جامعه را در نظر دارد و یک چراغ سبزی نشان دادند که مدارس به صورت ترکیبی شروع شود زیرا تاکنون ۷۰ میلیون دوز واکسن در کشور تزریق شده است و به صورت متوسط روزانه یک و نیم میلیون دوز نیز تزریق می‌شود.
 
منادی گفت: ما آمادگی این را داریم که مدارس را غیرحضوری کنیم اما با همه این آمادگی‌ها وزیر آموزش و پرورش اعلام کردند حضور در مدرسه اختیاری است و هر کسی که بخواهد می‌تواند حضوری باشد؛ هر کسی هم که بخواهد می‌تواند ترکیبی باشد یعنی یک عده می‌توانند حضوری و یک عده دیگر هم مجازی آموزش ببینند.
 
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان کرد: دانشگاه صددرصد حضوری خواهند شد اما فکر می‌کنم مدارس نیز با این رویه که جلو می‌رویم تا ۹۰ درصد حضوری شود.
ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
1
بعد دوباره صد درصد تعطیل می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
1
حاجی تند ترو...خخخ 100 درصد... برو یه ابی به سر و صورتت بزن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
3
جناب منادی عجله کن که اموزش حضوری شه برای شما جون بچه های مردم اهمیتی نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار