صحبت های بازیگر مشهور پس از قتل ناخواسته فیلمبردار
کد خبر: ۲۲۶۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 26    -    ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
«الک بالدوین» سکوت خود را در مورد قتل غیرعمد «هالینا هاچینز» فیلمبردار وسترن «راست» (Rust) و مجروح کردن «جول سوزا» کارگردان فیلم شکست. سوزا که از ناحیه کتف آسیب دیده بود به‌تازگی از بیمارستان مرخص شده است، اما هاچینز به ضرب گلوله‌ای که بالدین شلیک کرد جان خود را از دست داد.

بهترین ماسک‌های آبرسان برای پوست‌های خشک و حساس«تابناک با تو» - «الک بالدوین» سکوت خود را در مورد قتل غیرعمد «هالینا هاچینز» فیلمبردار وسترن «راست» (Rust) و مجروح کردن «جول سوزا» کارگردان فیلم شکست. سوزا که از ناحیه کتف آسیب دیده بود به‌تازگی از بیمارستان مرخص شده است، اما هاچینز به ضرب گلوله‌ای که بالدین شلیک کرد جان خود را از دست داد.

صحبت های بازیگر مشهور پس از قتل ناخواسته فیلمبردار

بالدوین در شکبه‌های اجتماعی می‌نویسد: «برای توصیف بهت و غم این حادثه تراژیک که زندگی هالینا هاچینز، یک همسر، مادر و همکاری عمیقاً تحسین‌شده بود را گرفت کلمات یاری نمی‌کنند. کاملاً با پلیس همکاری می‌کنم تا مشخص شود که این تراژدی چگونه افتاده و با همسر او در تماس هستم و از او و خانواده‌اش حمایت می‌کنم.»

صحبت های بازیگر مشهور پس از قتل ناخواسته فیلمبردار

بالدوین اضافه می‌کند: «دلم برای همسرش، فرزندشان و همه کسانی که او را دوست داشتند شکسته است.»

هاچینز ۴۲ ساله بلافاصله پس از اصابت گلوله با بالگرد به بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو منتقل شده بود. این حادثه ساعت ۱:۵۰ دقیقه پنجشنبه این هفته به وقت محلی اتفاق افتاده است. در حال حاضر هیچ‌یک از عوامل متهم نشده‌اند و بازپرسان به مصاحبه با شاهدان ادامه می‌دهند. با توجه به پروتکل‌های سخت‌گیرانه استفاده از اسلحه در محل فیلمبرداری، هنوز معلوم نیست که چگونه چنین اتفاق ناگواری به وقوع پیوسته است.

ایستگاه تلویزیونی KOAT-TV شبکه ای‌بی‌سی در آلباکرکی گزارش داده است که «راست» همچون اغلب وسترن‌های ۶۰ سال اخیر در «بونانزا کریک رنچ» در حال فیلمبرداری بوده است.

۳۰ نما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
3
بعد از مرگ براندون لی باید الزام می کردن حداقل سه نفر اسلحه رو قبل از استفاده چک کنند. این که میگه فقط دستیار کارگردان اوکی داده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار