وضع سلامت الیزابت دوم تا چه اندازه وخیم است؟
کد خبر: ۲۲۶۳۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 24    -    ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
اعلام خبر بستری شدن الیزابت دوم، ملکه بریتانیا در بیمارستان علاقمندان به خاندان سلطنتی در این کشور را نگران کرده است.
اعلام خبر بستری شدن الیزابت دوم، ملکه بریتانیا در بیمارستان علاقمندان به خاندان سلطنتی در این کشور را نگران کرده است.
 
کاخ باکینگهام روز چهارشنبه اعلام کرد که ملکه بریتانیا به توصیه پزشکان تصمیم گرفته است تا سفرش به ایرلند شمالی را لغو کند. پس از آن منابع رسمی از ارائه جزئیات بیشتر درباره وضع جسمانی الیزابت دوم، ۹۵ ساله خودداری کردند اما روزنامه بریتانیایی «سان» پنجشنبه شب گزارش داد که او شب قبل را در بیمارستان سپری کرده است.
 
وضع سلامت الیزابت دوم تا چه اندازه وخیم است؟
 
انتشار این گزارش کاخ باکینگهام را مجبور به تائید خبر بستری شدن ملکه بریتانیا کرد. در بیانیه کاخ باکینگهام آمده است که نفر اول حکومت بریتانیا بعدازظهر چهارشنبه برای «بررسی‌های اولیه» در بیمارستان بستری شد و ظهر روز پنجشنبه به قلعه ویندزور بازگشت.
 
در این بیانیه تاکید شده که روحیه الیزابت دوم «خوب» است. اعلام دیرهنگام بستری شدن ملکه بریتانیا به گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامت او در این کشور دامن زده است. بسیاری از علاقمندان به خاندان سلطنتی این کشور با توجه به حضور اخیر الیزابت دوم با عصا در انظار عمومی و تجربه درگذشت شاهزاده فیلیپ، همسر او در بهار امسال نگران حال رکورددار دوره سلطنت در این کشور شده‌اند.
 
الیزابت دوم آخرین بار روز سه‌شنبه در جریان دیدار با گروهی از تجار و مدیران شرکت‌ها در انظار عمومی ظاهر شد. بنا به گزارش‌ها او پس از بازگشت از بیمارستان انجام «وظایف سبک‌تر» خود در مقام شخص اول حکومت بریتانیا را از سر گرفته است.
 
بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا روز جمعه برای ملکه این کشور آرزوی سلامتی کرد. وی افزود که الیزابت دوم به پشت میز کارش در قلعه ویندزور بازگشته است. با این حال عدم انتشار اولیه خبر بستری شدن ملکه بریتانیا از سوی کاخ باکینگهام باعث شده است تا برخی نسبت به صحت گزارش‌ها درباره سلامت الیزابت دوم ابراز تردید کنند. تردیدهایی که احتمالا دستکم تا حضور بعدی او در انظار عمومی ادامه خواهد یافت.
یورونیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
خباثت از چشمان این عجوزه پیر میبارد....ادم از نگاهش میترسد..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
یکی از مروجان شیطان پرستی در دنیا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار