فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
کد خبر: ۲۲۶۳۱۱
تاریخ انتشار: 2021 October 24    -    ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال بسیار فرخنده‌ای را آغاز کرده‌اید و اتفاق‌های خوشایندی در این سال انتظار شما را می‌کشد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و یکی از بهترین سالهای زندگیتان را آغاز کنید. در این سال اشتباهاتی را مرتکب خواهید شد. خودتان را برای انجام این اشتباهها سرزنش نکنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایز الخطاست. ایده بکری به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و مطمئن باشید انجام آن دستاوردهای چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌کند.آبان امسال را با تلاش و کوشش ادامه دهید و حتی برای لحظه‌ای دست از کار نکشید تا به آذر برسید. در این ماه سر شما خلوت می‌شود و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید تا این سال به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده‌است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید.  یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. روز با بدون ناراحتی و دلخوری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به پایان برسانید.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. به اعضای خانواده انگیزه و روحیه بدهید تا به هدف‌های‌شان برسند اما آنها را بیش‌ازحد تحت‌فشار قرار ندهید. در غیر این‌صورت اهل منزل از شما گریزان خواهند شد.   در رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق‌زندگی‌تان وارد شوید. فرصت مناسبی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید.   به فکر زراندوزی و جمع‌کردن مال دنیا هستید و از خوشی‌های ساده و معمولی فراموش کرده‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه به خاطر داشته باشید که ثروت تنها دلیل شادکامی در دنیا نیست و شادی‌های کوچک را دست‌کم نگیرید.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
روحیه‌ای خنده‌رو و بشاش دارید، این روحیه امروز به شما کمک می‌کند تا گره‌ای از مشکلات خود را باز کنید. از این شرایط درس بگیرید و درآینده به دنیا بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند. سفری در پیش دارید اما حادثه‌ای در این سفر در کمین شما است و ممکن است یکی از کالاهای باارزش خود را در مسافرت گم کنید.  احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید.  فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید.  امروز فکر منفی و نگران‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند، اما این فکر پایه و اساسی ندارد و بهتر است به جای فکر کردن به چیزهای منفی، روحیه‌ای مثبت‌گرا در پیش بگیرید و همیشه نیمه پر لیوان را ببینید. با مطالعه مطالب و برنامه‌های مثبت، رویکردی آینده‌نگرانه به زندگی پیدا کنید.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید. عادت‌های ناپسندی دارید و این عادت‌ها زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کرده ‌است، از آنجایی که هیچ چیزی ارزش ناراحتی اهل منزل را ندارد، از امروز به فکر ترک این عادت‌های ناپسند باشید و برای کنار گذاشتن این عادت‌ها از اعضای خانواده کمک بگیرید.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد.   به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. به خاطر داشته باشید که با یک‌دنده بودن و لجبازی راه به جایی نخواهید برد. به نفع شماست که از امروز این روحیه را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان برقرار کنید. به نصیحت پدرومادر یا بزرگان خانواده گوش فرا دهید و از تجربه‌های آنها بهره بگیرید.  امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید. فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید، به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری برای رسیدن به آرامش بردارید و شب‌هایی آسوده با خوبی عمیق را تجربه نمایید.  میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و این مشاجره زمینه ناراحتی ‌شما را فراهم می‌کند.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنین‌تان را در این سفر تهدید می‌کند. با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی نمایید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعدازظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. دوستان و آشنایان به منزل شما می‌آیند و لحظه‌های شادی را سپری خواهید کرد. اگر به فکر سلامت وجود نازنین خود هستید، عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سبک‌زندگی‌تان را تغییر دهید. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. به رفتار همسر یا عشق زندگی‌تان مشکوک شده‌اید و تمام رفتارهای ایشان را زیرنظر دارید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و در کنار هم چاره‌ای برای این وضعیت بردارید.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌های‌تان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که قدردان زحمت‌های ایشان هستید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید.  مدتی است که خبری از پدر، مادر یا بزرگان فامیل ندارید و سری به آنها نزده‌اید، این رفتار زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و به فکر دلجویی از آنها باشید. مطمئن باشید هیچ چیز به اندازه حضور در کنار اعضای خانواده و هم‌صحبتی با آنها، شما را آرام نمی‌کند.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
بیمار و ناخوش‌احوال هستید اما نگران نباشید چرا که با بهبودی فاصله چندانی ندارید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه آماده شنیدن مشکلات آنها هستید.   انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاش‌های شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را مهمان عشقی گرم و خاطره‌انگیز خواهد کرد.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند. یکی از آشنایان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ناب عاشقی تبدیل خواهد کرد. گره‌ای در کار شما افتاده و این وضعیت زمینه نگرانی‌تان را فراهم کرده است، برای حل این مشکل فکری جدی بردارید و اجازه ندهید این شرایط بیشتر از این ادامه پیدا کند.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد.   فرصتی برای شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و با شرکت در کارهای خیر، به لحاظ ذهنی به آرامش برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با جادوی عشق تمام خستگی‌های شما را از تن‌تان بیرون می‌کند. به جای وقت‌کشی و هدردادن زمان، وقت با ارزش خود را به فراگیری مهارت‌های جدید اختصاص دهید.
 
فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۴۰۰
 
در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید.  پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. سرتان به زندگی خودتان نیست و دائم در زندگی اطرافیان دخالت می‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها شما را به فرد فضولی تبدیل می‌کند، بلکه باعث خواهد شد دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند. از امروز سرتان به کار خودتان باشد و دخالت در زندگی اطرافیان را کنار بگذارید.  برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، جلوی اتلاف‌وقت را بگیرید. میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد، این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید. با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و برای حل آن ممکن است به کمک گرفتن از اطرافیان فکر کنید، اما از دست کسی کاری برای حل مشکل شما بر نمی‌آید و بهتر است شخصاً آستین بالا بزنید و این مشکل را حل کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار