گردشگران لهستاني به کيش مي‌آيند
کد خبر: ۲۲۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مسيح الله صفا، رئيس جامعه هتلداران کيش، با اشاره به رکورد فعلي ورود گردشگران داخلي به جزيره کيش گفت: هر ساله در خرداد ماه به دليل فصل امتحانات ميزان اشغال هتل‌هاي کيش کاهش مي‌يابد.

وي افزود: اما؛ انتظار داريم با شروع فصل تابستان و آغاز جشنواره‌هاي متعدد شاهد افزايش ورود گردشگران به جزيره باشيم.

وي خاطرنشان کرد: در گذشته تنها شاهد برگزاري جشنواره تابستاني در کيش بوديم، اما؛ هم اکنون با مديريت عالي رئيس سازمان منطقه آزاد کيش در سراسر سال انواع جشنواره‌ها براي جذب گردشگران برگزار مي‌شود.

رئيس جامعه هتلداران کيش اذعان داشت: آمارها حاکي از آن است که گردشگري در جزيره کيش هر ساله از رشد قابل قبولي برخوردار بوده است، بنابراين؛ اميدواريم امسال نيز شاهد افزايش ورود گردشگر به کيش باشيم.

وي در ادامه اظهار داشت: يکي از مهم‌ترين سياست‌هاي فعلي سازمان منطقه آزاد کيش تبديل اين جزيره به قطب گردشگري با علاقه ويژه دريايي در منطقه و تبليغ براي ورود گردشگران ساير کشورها به کيش است.

وي به افزايش ورود گردشگران خارجي به کيش اشاره کرد و گفت: طي سال‌هاي اخير هيچ زماني به اندازه الان شاهد حضور گردشگران خارجي در کيش نبوده‌ايم.

رئيس جامعه هتلداران کيش تصريح کرد: جذب گردشگران ترکيه از طريق راه‌اندازي خط هوايي مستقيم استامبول – کيش يکي از اقدامات مؤثر در راستاي افزايش گردشگران خارجي به کيش در سال گذشته بوده است.

صفا يادآور شد: علاوه برجذب گردشگران ترکيه، جذب گردشگران کشورهاي همسايه از جمله افغانستان، پاکستان و کشورهاي حاشيه جنوبي خليج‌فارس نيز در دستور کار سازمان منطقه آزاد کيش قرار گرفته است.

وي به حضور سازمان منطقه آزاد کيش در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري لهستان اشاره کرد و گفت: حضور در اين نمايشگاه باعث شده تا زمينه ورود گردشگران لهستاني به کيش فراهم شود.

اين مقام مسوول در جزيره کيش عنوان کرد: در اين نمايشگاه با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شام ايراني از سوي سازمان منطقه آزاد کيش برگزار شد تا بيش‌ازپيش حاضران در نمايشگاه گردشگري لهستان را با فرهنگ ايراني آشنا کنيم.
به گفته وي، با توافقات به عمل آمده با مسوولان گردشگري لهستان قرار است، گردشگران لهستاني از طريق دبي و بدون اخذ ويزا وارد کيش شوند.

رئيس جامعه هتلداران کيش خاطرنشان کرد: پس از بازديد گردشگران از کيش شرايط سفر آن‌ها به شهرهاي شيراز، اصفهان، کرمان و يزد نيز فراهم خواهد شد.

صفا متذکر شد: گردشگران خارجي با ورود به کشور و لمس امنيت کامل مي‌توانند مبلغي شوند براي ورود ساير گردشگران به کشور تا به اين ترتيب شاهد توسعه صنعت گردشگري کشور باشيم.

وي تاکيد کرد: هم اکنون هتل‌هاي کيش با ساير هتل‌هاي دنيا از نظر ميزان کيفيت خدمات برابري مي‌کنند و از استانداردهاي کامل برخوردارند.

اين مقام مسوول در جزيره کيش گفت: بنابراين به جرات مي‌توان گفت که جزيره کيش از پتانسيل‌هاي لازم و کافي براي حضور گردشگران سراسر دنيا برخوردار است که اميدواريم به زودي شاهد تحقق اين امر مهم در صنعت گردشگري کشور باشیم.
منبع: موج
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
0
چرا پرواز کیش به نوشهر راه اندازی نمیشه؟ باید قبول کنیم که منطقه نوشهر و نمک آبرود و متل قو از نظر تعداد گردشگر اگر بیشتر از کیش نباشند - کمتر هم نیست.
گردشگر خارجی در کیش سوار و در نوشهر پیاده شود و این تفاوا اقلیم و جنگل و ... باعث جذب بیشتر توریست میشود
از تابناک به عنوان یک رسانه انتظار میرود که این مسئله را پیگیری کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار