فلسفه دستمال ۱۹ دلاری اپل چیست؟
کد خبر: ۲۲۶۲۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 23    -    ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
اپل خود را پیشتاز نوآوری می‌داند و بسیار از هودارانش هم چنین می‌پندازند. واقعا بعضی وقت‌ها هم اپل خلاقیت‌های خوبی به‌روز داده و به صورت دقیق‌تر، در زمان مناسب زیرکانه فناوری‌های موجود را با هم پیوند داده و با یک طراحی خوب، محصولی خلق کرده که به نیاز‌های مردم پاسخ خوبی داده؛ اما اپل در ضمن شهرت بدی برای گران‌فروشی دارد

کاربران شبکه‌های اجتماعی حیرانند که فلسفه دستمال ۱۹ دلاری اپل دیگر چیست؟!

کاربران شبکه‌های اجتماعی حیرانند که فلسفه دستمال ۱۹ دلاری اپل دیگر چیست؟!«تابناک با تو» - اپل خود را پیشتاز نوآوری می‌داند و بسیار از هودارانش هم چنین می‌پندازند. واقعا بعضی وقت‌ها هم اپل خلاقیت‌های خوبی به‌روز داده و به صورت دقیق‌تر، در زمان مناسب زیرکانه فناوری‌های موجود را با هم پیوند داده و با یک طراحی خوب، محصولی خلق کرده که به نیاز‌های مردم پاسخ خوبی داده.

اما اپل در ضمن شهرت بدی برای گران‌فروشی دارد و خوب بلد است که با تبلیغات ارزش کالا‌های خود را بیش از آنچه هست جلوه بدهد. حاشیه‌های سود محصولات اپل واقعا در میان شرکت‌های فناوری، بی‌همانند است.

البته اکسسوری‌های اپل به مراتب قیمت‌های عجیب‌تری نسبت به خود گجت‌های اصلی دارند. در تازه‌ترین همایش اپل، مک بوک پرو با تراشه‌های M۱ پرو و M۱‌مکس رونمایی شد. اما درکنار این محصول برتر، یک اکسسوری جدید هم رونمایی شد دستمال تمیزکاری محصولات اپل!

بر اساس اطلاعات اپل این دستمال نرم از موادی ساخته شده که حین پاک کردن گجت شما را نمی‌خراشند و به صورت ایمن و با کارایی خود سطوح ظریف مثل سطح شیشه‌ای با بافت نانوی محصولات اپل را تمیز می‌کنند.

ممکن است فکر کنید شوخی می‌کنم، اما در صفحه معرفی این دستمال محصولاتی که با آن سازگارند هم معرفی شده که شامل آی‌فون‌ها، آی‌پد‌ها و مک‌های متنوعی می‌شوند!

کاربران شبکه‌های اجتماعی حیرانند که فلسفه دستمال ۱۹ دلاری اپل دیگر چیست؟!

نکته جالب بعدی قیمت این دستمال است: ۱۹ دلار! فعلا هم موجود نیست، یعنی اپل هر چه تولید کرده بود را فروخته و شما در صورت سفارش آن باید ۶ تا ۸ هفته صبر کنید.

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به این محصول جالب بوده. برخی به طنز از اینکه سرانجام می‌توانند محصول خود را پاک کنند، ابراز خرسندی کرده‌اند و برخی نگران هستند که چرا دستمال سازگار با اپل دیوایس خود را پیدا نمی‌کنند.

برچسب ها: اجنماعی ، شبکه ، دستمال ، اپل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
0
1
ثابت شد که زامبی ها واقعاً وجود دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار