کدامیک از کارمندان از فردا نباید سر کار بروند؟
کد خبر: ۲۲۶۲۱۴
تاریخ انتشار: 2021 October 22    -    ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
رفیع زاده گفت: کارمندانی که در برابر تزریق واکسن مقاومت غیرموجه می کنند از ورود آن ها به اداره از فردا جلوگیری خواهد شد.
رفیع زاده، معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: از فردا در راستای ساماندهی حضور کارکنان و در عین حال حقظ سلامتی و ارائه خدمات مناسب به مردم بخشنامه جدید حضور کارکنان واکسینه شده اجرایی می شود.
 
وی افزود: بر اساس آمارهایی که ما داریم اکثر کارمندان واکسن کرونا تزریق کرده اند و افرادی که بدون دلیل موجه واکسن نزده اند. از آنها خواهش می کنیم در اولین فرصت این کار را انجام دهند. از دستگاه های اجرایی درخواست کردیم و از مدیران منابع انسانی دستگاه ها خواهش می کنم مدیریت کنند و کارمندان را واکسینه کنند.
 
معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: با توجه به سیستم الکترونیک تعداد کارمندان واکسینه شده را می دانند و کارمندان فاقد واکسینه به مراکز راهنمایی کنند تا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند و اگر مقاوت وجود داشت از ورود آن ها به سیستم اداری خودداری کنند.
 
هم اکنون تمام کشور و کارمندان می توانند با ثبت اطلاعات در سامانه وزارت بهداشت کارت الکترونیک دریافت کنند، همان هم کفایت می کند تا بتوانند وارد ادارات شوند.
 
رفیع زاده گفت: این قانون در نیروهای مسلح اجرایی نمی شود و آن ها استثنا هستند. در مورد بخش خصوصی هم افراد باید مانند بخشنامه سازمان اداری و استخدامی نسبت به واکسینه افراد زیر مجموعه خود اقدام کنند.
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار