این نوع لباس‌ها خانم‌ها را لاغرتر نشان می‌دهد
کد خبر: ۲۲۶۰۵۳
تاریخ انتشار: 2021 October 22    -    ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
بعضی از خانم‌ها دوست دارند لاغرتر از آنچه هستند باشند، ولی ممکن است به دلایل ژنتیکی و یا استفاده از دارو‌های خاص و... دچار چاقی شوند و نتوانند خیلی سریع به وزن مورد نظر خود برسند، ولی به طور حتم در این زمان هم علاقه‌مند به پوشیدن لباس‌هایی هستند که آن‌ها را خوش‌فرم‌تر نشان دهد و حس بهتری داشته باشند.

این نوع لباس‌ها خانم‌ها را لاغرتر نشان می‌دهد«تابناک با تو» - بعضی از خانم‌ها دوست دارند لاغرتر از آنچه هستند باشند، ولی ممکن است به دلایل ژنتیکی و یا استفاده از دارو‌های خاص و... دچار چاقی شوند و نتوانند خیلی سریع به وزن مورد نظر خود برسند، ولی به طور حتم در این زمان هم علاقه‌مند به پوشیدن لباس‌هایی هستند که آن‌ها را خوش‌فرم‌تر نشان دهد و حس بهتری داشته باشند.

 این نوع لباس‌ها خانم‌ها را لاغرتر نشان می‌دهد

در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چه لباس‌هایی شما را لاغرتر نشان می‌دهد.

لباس‌هایی با رنگ تیره

تا حد ممکن از پوشیدن لباس‌های روشن خودداری کنید به دلیل اینکه ماهیت لباس‌های روشن مثل سفید به گونه‌ای است که شکل واقعی بدن را بیشتر مشخص می‌کنند، ولی در رنگ‌های تیره مانند سبز تیره، مشکی، طوسی و... و. باعث می‌شود افراد لاغرتر به نظر بیایند.

لباس یقه‌هفت

شما با پوشیدن یک لباس یقه‌هفت به دلیل خطای دید بسیار کشیده‌تر به نظر می‌رسید و شما را لاغر ترو قدبلندتر نشان دهد.

این نوع لباس‌ها خانم‌ها را لاغرتر نشان می‌دهد

لباس‌های فرم ساعت شنی انتخاب کنید

لباس‌هایی با فرم ساعت شنی لباس‌هایی هستند که در قسمت کمر تنگ می‌شوند و همین باعث می‌شود که کمر شما بسیار باریک نشان داده شود حالا اگر لباسی با این فرم در کمدتان ندارید می‌توانید با بستن یک کمربند همین حالت را در قسمت کمرتان به وجود آورید.

شلوار راسته بپوشید

یک شلوار راسته و اتو کشیده باعث می‌شود که پا‌های شما فرم بهتری داشته باشند و بهتر است به جای شلوار‌های فاق کوتاه، شلوار‌های فاق بلند را انتخاب کنید و با یک کفش پاشنه بلند آن را ست کنید.

پوشیدن لباس‌های همرنگ

لباس یکرنگ تاثیر بسیار زیادی در بلندقد شدن شما دارد و باعث می‌شود بسیار کشیده‌تر و لاغرتر به نظر بیایید. برعکس آن اگر لباس‌های رنگارنگ را انتخاب کنید قد شما کوتاه‌تر و چاق‌تر به نظر می‌رسید.

لباس‌هایی با سایز مناسب

امروزه یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها پوشیدن لباس‌هایی بسیار بزرگ‌تر از سایز خودشان است و از این طریق می‌خواهند فرم خود را پنهان کنند که باید بگوییم این کار اشتباه است. شما دقیقا باید لباس‌های سایز خود را انتخاب کنید و نکاتی که در بالا اشاره کردیم را هم رعایت کنید.

منبع: همشهری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار