قاتلی با یک حافظه استثنایی!
کد خبر: ۲۲۶۰۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 21    -    ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰
سموئل در بازحویی‌های خود گفت: من آن دختر را خیلی دوست داشتم. اسمش را یادم رفته، ولی گمان کنم کان روث بود. درشت اندام بود و پوست روشن و دندان‌های درشتی داشت و بین دو دندان جلوییش فاصله‌ای بود. موهایش هم کوتاه بود.

قاتلی با یک حافظه استثنایی!

قاتلی با یک حافظه استثنایی!تابناک باتو ـــ ۹۳ زن را به قتل رساند و از حافظه‌ای قوی برخوردار بود تا جایی که جزئیات چهره تمام قربانیان خودرا به خاطر داشت و چهره ان‌ها را برای پلیس نقاشی کرد.


سموئل لیتل ۸۰ ساله با تابعیت امریکایی بدترین قاتل سریالی است. او در بازجویی‌های خود این گونه قربانیان خود را توصیف می‌کند: زن زیبایی بود. پوست روشن و شفافی داشت. لاغر بود و اندام زیبایی داشت و ۳۰ ساله به نظر می‌رسید؛ این جملات غزلی عاشفانه در وصف یک بانو نبود، بلکه اعترافات یک قاتل خطرناک امریکایی بود که مقتولین را با دقت به خاطر داشت و آن‌ها را توصیف می‌کرد.

قاتلی با یک حافظه استثنایی!

قربانیان او از میان زنان فلوریدا و کالیفورنیا در میان سال‌های ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۵ به قتل رسیدند. سموئل اکثر آن‌ها را خفه و تنها یکِ را غرق کرده است.


او از بچگی از بی انضباطی رفتاری رنج می‌برد تا جایی که همیشه تصور می‌کرد، زنانی را به قتل می‌رساند. وقتی به سن نوجوانی رسید، مجلاتی را که در آن عکس زنان خفه شده چاپ شده بود جمع آوری می‌کرد.

جنون سموئل، زاده یک روزه نیست. پرونده‌ی او مملو از سرقت و حمل غیر قانونی اسلحه است تا جایی که در نهایت تصمیم گرفت به تصورات کودکانه خود جامه عمل بپوشاند.

او که ادعا میکند یک بوکسورحرفه‌ای است، زنان را به محل‌های دوری با خود همراه می‌کرد و روز‌ها با آن‌ها صحبت و در یک فرصت مناسب آن‌ها را بیهوش و سپس خفه شان می‌کرد.

قاتلی با یک حافظه استثنایی!

او یک تبهکار حرفه‌ای بود و بار‌ها به زندان رفته و آزاد شده بود، ولی تابه حال به اتهام هیچ قتلی زندانی نشده بود.

او از شهری به شهر دیگر نقل مکان می‌کرد و قربانیان خود را از میان زنان ضعیف و تنها و معتاد و مشکل دار انتخاب می‌نمود، تا کسی نبودشان را احساس نکند.

اما سرانجام به جرم حمل مواد مخدر در سال ۲۰۱۲ در تگزاس دستگیر و طی انجام آزمایش DNA محکوم به قتل سه زن بین سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۸۹ شد که در نتیجه آن به حبس ابد محکوم شد. پس از این محکومیت، او به قتل ۹۳ زن اعتراف کرد. او طی بازحویی‌هایی که ۷۰۰ ساعت طول کشید، به این قتل‌ها اعتراف کرد. او تنها یک قاتل حرفه‌ای نبود بلکه تمام جزئیات ظاهری قربانیان خود را به خاطر داشت.

قاتلی با یک حافظه استثنایی!

سموئل در بازحویی‌های خود گفت: من آن دختر را خیلی دوست داشتم. اسمش را یادم رفته، ولی گمان کنم کان روث بود. درشت اندام بود و پوست روشن و دندان‌های درشتی داشت و بین دو دندان جلوییش فاصله‌ای بود. موهایش هم کوتاه بود. مرکز تحقیقات پلیس فدرال با توجه به عکس‌هایی که از چهره‌های مقتولان کشیده است، هنوز نتوانسته جسد آن‌ها را پیدا کند. سموئل در حالی که حبس خودرا در زندان می‌گذراند، سرانجام به دلیل مشکلات قلبی و دیابت در ۸۰ سالگی فوت شد.

او در بازجویی‌های خود، اعترافی عجیب می‌کند و می‌گوید: گمان نمی‌کنم در جهان فردی پیدا شود که توانسته آنچه دوست داشته باشد، انجام دهد و من یگانه شخصی هستم که به علایقم پاسخ مثبت دادم و این افتحار ندارد بلکه لعنت به همراه خواهد داشت.

قاتلی با یک حافظه استثنایی!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
2
1
ما با این همه وجات نمیتونیم بریم آمریکا انوقت کیا رو راه میدن امریکا!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
1
0
"گمان نمی‌کنم در جهان فردی پیدا شود که توانسته آنچه دوست داشته باشد، انجام دهد و من یگانه شخصی هستم که به علایقم پاسخ مثبت دادم و این افتحار ندارد بلکه لعنت به همراه خواهد داشت."
فاعتبروا یا اولی الابصار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار