فردوسی‌پور برای رضایت با خانواده غزاله صحبت کرد
کد خبر: ۲۲۵۹۱۷
تعداد نظرات: ۵۶ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 19    -    ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
عادل فردوسی پور برای گرفتن رضایت در پرونده آرمان و غزاله با مادر او دیدار کرد و خواستار بخشش پسر جوان شد.

عادل فردوسی پور برای گرفتن رضایت در پرونده آرمان و غزاله با مادر او دیدار کرد و خواستار بخشش پسر جوان شد.

در حالیکه ساعت‌های زیادی به زمان اجرای حکم قصاص آرمان پسر جوانی که در سال ۹۲ غزاله دختر مورد علاقه اش را به قتل رسانده است نمانده، تلاش‌ها برای جلب رضایت از مادر غزاله ادامه دارد.

فردوسی‌پور برای رضایت با خانواده غزاله صحبت کرد

در آخرین اقدام شب گذشته با همکاری دادسرای امور جنایی تهران عادل فردوسی پور مجری محبوب ورزشی در دادسرا با خانواده غزاله دیدار و برای گرفتن رضایت پا درمیانی کرد.

در این دیدار فردوسی پور با مادر غزاله صحبت و از او خواست از قصاص آرمان گذشت کرده و زندگی را به این جوان ببخشد. او در این دیدار چندین دقیقه با مادر غزاله صحبت کرد و درخواست خود را مطرح و ابراز امیدواری کرد قبل از اجرای حکم و قصاص آرمان، این جوان بخشیده شود.

پدر آرمان عبدالعالی در مورد آخرین تلاش‌ها برای نجات آرمان گفت: فردا صبح قرار است حکم اجرا شود و آرمان پای چوبه دار برود. امیدواریم در زمان اجرای حکم در محوطه زندان بتوانیم با خانواده غزاله صحبت کنیم و رضایت آن‌ها را بگیریم. فردا پای چوبه دار آخرین فرصت ما برای گرفتن رضایت است.

گفتنی است آرمان عبدالعالی تاکنون یک بار پای چوبه دار رفته است که توانسته مهلت بگیرد و شب گذشته هم برای اجرای حکم به قرنطینه زندان رجایی شهر منتقل شده است.

جامعه 24

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
21
132
مگر این قاتل با قاتلهای دیگر چه فرقی داره که همه یکدست از وی حمایت می کنند. کسی حال مادر مقتول را درک می کند؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
موضوعیت پول در این ماجرا مشهوده
ناشناس
| |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
در مورد قتلهایی که در سنین پایین اتفاق می افته، با قتلهایی که بزرگسالان انجام می دهند ،از نظر جرم شناسی و روانشناسی مجرم ،از زمین تا آسمون تفاوت وجود داره و متاسفانه در مملکت ما این خلا حقوقی ،جای بسیار تاسف داشته و اگر با معیار عقل هم بسنجیم ،بسیار ناعدلانه است که یک بچه ناقص عقل رو که جرم قتل رو مرتکب شده تا سن هیجده سالگی نگهداریم،تا وقتی عقل رس و بالغ شد ،بکشیمش( این یعنی اجرای یک قانون بدوی و غیر انسانی). بجای مطرح کردن پول ،همه باهم دعا کنید تا خداوند به دل داغدار این خانواده ، رحم انداخته و از خون یک جوون بگذرند. و انشالله در آینده قانون اعدام نوجوانان اصلاح شود
ناشناس
| |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
قطعا فردوسی پور مجرد درک نخواهد کرد که تک دختر 19 ساله ت رو بکشن چه حسی داره
ناشناس
| |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
به نظرت با داغدار کردن یه مادر دیگه بعد این همه زجر دخترش بر می گرده. پسره تو نوجوانی که تصمیم گیری ها هیجانیه اشتباهی کرده که سالهاست دو تا خانواده و خودشو زجر داده. من فکر کنم تمام زجرهایی که این سالها کشیده براش کافیه. هرچند عذاب وجدان تا آخر عمر رهاش نمی کنه.
ناشناس
| |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
دو تا فرق داره.
یکی اینکه زمان قتل 17 سالش بوده یعنی عملاً به سن قانونی نرسیده بوده.
دوم اینکه جسد پیدا نشده و به طور قطعی ثابت نشده که قاتل باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
19
105
بابا کشتن دختر بیچاره یه طرف خانوادش گفتن بگه جسدش کجاست .
طرف نمی گه با جسد دختره چیکار کرده . و حالا هم پروپوزال می گن شاید طرف زنده باشه .
دخترشون کشته شده یه طرف حالا خودشون در مظان اتهام هستند که دخترشون زنده است .
بابا جمع کنید .
جناب فردوسی اگر با نزدیکانت این کار رو می کردن و جسدشان رو هم نمی گفتن چیکار کردن دنبال رضایت دادن بودی .
یه سوزن به خودتون بزنید یه جوالدوز به دیگران .
این نحوه رضایت گرفتن صحیح نیست این اسمش در تنگنا گذاشتنه.
بگه جسدو خورده تو تیزاب کرده چیکار کرده . والا نوبره جسد یارو رو نمی دن طلبکار هم هستند .
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
15
74
خواهشمند است اسم زندان رجای شهر را عوض کنید. شهید رجایی با صفا و پر از عشق بود. مردمی بود کارگر و بچه کارگر بود بسیجی و رزمنده بود. اسم این شهید بزرگوار اصلا با این زندان که مخصوص مجرمان است جور در نمی آید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
موافقم
ناشناس
| |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
نابغه. رجایی شهر اسم شهرشه. این زندان هم تو اون شهره. مثل اینکه بگن زندان کرج.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
13
83
وقتی خانواده درمانده مقتول معصوم رضایت نمیده تحت فشار قراردادن و رضایت اجباری گناه بزرگ و ناصوابی است و بالاخره خدا جای حق نشسته / آقای فردوسی پور خودتو خراب نکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
80
23
یا ببخش یا فقط یه بار بکش!!!!…. دخترتون یه بار کشته شد ولی این بنده خدا لحظه لحظه ش تا وقتی زنده س مرگه….اون لذتی که گفتن در عفو هست این نیس که طرفو صد بار بکشی و بعد بگی بخشیدم، فرض کن ماجرا برعکس میشد، چه انتظاری داشتی؟ همون انتظارو حالا از شما دارن، پس زجرکش نکنین و تمومش کنین یا قصاص یا بخشش بی شکنجه.
پاسخ ها
مجید
| |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
دختر این خانواده رو کشته یکبار هم که میخواست فرار کنه تو مرز گرفتنش، پس گناه در گناه کرده، اینطور که از شنیده ها حاکیست مادر بیچاره این دختر گفته " فقط بگو با جسدش چه کردی می بخشم" این درد این مادره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
8
72
اشتباه اشتباه اشتباه
پسر خوب خودت رو قاطی این چیزا نکن خانواده دختر از خانواده پسر مظلوم تر و تحت فشارتر هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
69
13
اولاً جسدی پیدا نشده که اطمینان صد در صدی نسبت به قتل باشد
ثانیاً پزشکی قانونی و سایر مراجع ذیربط نسبت به عمدی بودن قتل احتمالی نظر ندادن
ثالثاً کجای دنیا بخاطر قتلی که بدون برنامه ریزی قبلی و با عصبانیت لحظه ای رخ داده باشد حکم اعدام انسانی را صادر می کنند ؟
رابعاٌ در زمان این اتفاق احتمالی آرمان زیر سن قانونی 18 سال بوده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
خامسا همین جناب زیر ۱۸ سال جسد رو گذاشته تو چمدان به جای زنگ زدن به اورژانس و چه بسا او طفلک زنده بود
سادسا مثل یه تیکه آشغال با وقاحت برده انداخته تو سطل آشغال
سابعا دو سه بار هی حرفشو عوض کرده هی دروغ پشت دروغ
ثامنا برلی من خیلی عجیبه که یه چمدون به او بزرگی رو مامور شهرداری باز نکرده باشه ...مگه میشه؟
ناشناس
| |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
اولا، چند روز مانده به 18 سالگی بوده.
دوما، اصلا کودک، آیا تو حاضر هستی با قاتلی که در سن کودکی با خونسردی تمام شخص بسیار ضعیفتر از خودش را به قتل رسانده و جسد را سر به نیست کرده است در یک اجتماع زندگی کنی؟
مجید
| |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
دوست خوب و عزیز درسته که با کشتن اون هیچ چیزی تغیی نمکنه به دور از همه و شما باشه یک لحظه خودت رو جای اون پدر و مادر بذار ببین چه حالی میشی، تازه مادرش هم کمک کرده تا کل صحنه پاک بشه و کسی به اینا شک نکنه، درسته که اون موقع زیر 18 سال بوده اون دیگه حاکم شرع نظر میده که چه بکنند.
ناشناس
| |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
ناشناس 10:29
همون ثامنا نشون میده که یک جای کار میلنگه. شاید اصلا قتلی تو کار نباشه.
ناشناس
| |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
۹ ، و ۵ دقیقه....این دلیل نمیشه چون هم خود آرمانمان هم دوستش که دیگه ایران نیست گفته بودند غزاله به قتل رسید ...میله بارفیکس هم که خونی بوده .بگذریم تعجب من اینه که اون مامور شهرداری چطور بازش نکرده چه بسا یه آدم مریض قبل از مامور شهرداری چمدان رو برداشته.نمیدونم اما در یک شهر کوچک آلمان شهرداری ۱۴ هزار دوربین کار گذاشته و این ضعف شهر تهرانه که به اندازه کافی دوربین نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
4
63
چرا در این پرونده مادر مقتوله را اینقدر تحت فشار بخشش می گذارند؟ این حضرات یک لحظه فقط یک لحظه خودشون را جای مادر غزاله بگذارند. آیا می بخشند و می گذرند؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
جالبه که فردوسی پور هنوز مجرده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
33
سوال: وکیل قاتل غزاله چگونه به اطلاعات تمدید دفترچه بیمه و مرخصی تخصیلی دسترسی پیدا کرده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
اینها چیزی رو ثابت نمی کنه. بابای آرمان هم می تونه بره برای غزاله دفترچه تمدید کنه و مرخصی تحصیلی بگیره. فقط یه کم خرج داره که ماشالله فکر کنم در این خصوص غمی نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
13
48
فردوسی پور گمان می کند ملاقات با او باعث فراموشی فقدان فرزند می شود؟
فردوسی پور دچار "کیش شخصیت" است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
4
33
به نظر من اگه رضایت ندن ممکنه در آخرین لحظه پدر و مادر قاتل بگن با جسد چه کردن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
بازهم مشکلی حل نمیشود مشکل فقط بامحوکردن اینگونه انسان نماها ازاجتماع حل میشود
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
3
16
با سلام و احترام ،خداوندا از شر شیطان لعیم پناه می بریم به ذات اقدس الهیت و از تومدد می خواهیم.قصاص حق خانواده مقتول است و گذشت یابخشش هم در اختیار خانواده زجر کشیده مقتوله ،به جاست همگی در بازه این قضیه سکوت کنیم و اجازه بدیم خانواده محترم مقتول خودشان تصمیم بگیرند.هر تصمیمی که بگیرند حق شان می باشد.صحبت هایی که نوشته شده متاسفانه حالت خوبی به این قضیه نمی ده چون در این طرف هم پای جان یک نفر دیگردر میان است لذا از خداوند تعالی می خواهم که پایان کار به گونه ای باشد که ایشان خشنود باشند و همگی ما رستگار .از خداوند می خواهم دست همگیمان را در زندگی بگیرند و کمک کنند تا خودمان و جوانانمان به راه های خلاف کشیده نشویم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
3
29
زده دختره رو کشته چرا اصرار می کنید ببخشه؟ اینقدر بی رحمه که جای جنتزه رو نمی گه. شما چه انتظاری دارید از خانوادش؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
1
5
با اطمینان اعلام میکنم ، این خبر دروغ است ، هر چند که منتشر نمی کنید .آقای فردوسی پور همچین کاری نکرده اند .
پس چه فرقی با رسانه های زرد میکنید ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
4
28
کار آقای فردوسی پور واقعا زشت بود. نظرم نسبت بهش عوض شد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
حالا چیکار کنیم نظر شما عوض شد
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
2
22
اگربخاطرفرودسی پورآنهارضایت دهند که قاتلی که درسن پائین براحتی آدم‌کشته آزادشودفرداکه‌آزادشدقتلها میکند ونه یکی
تخم مرغ دزدشتردزدمیشود بچه ایکه دوست دخترش رامیکشد راباید چه نامید ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
18
متاسفانه اگر رضایت بدن قاتل ازاد میشه .باید قانونی وضع شود که خانواده مقتول بتوانند به جای رضایت دادن و ازاد شدن قاتل با حبس ابد غیر قابل تغییر موافقت کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
1
22
چرا دراين مواقع خيليا دنبال حمايت از قاتل و مجرم هستند؟ چرا از خانواده مقتول حمايت نميشه؟چرا خانواده مقتولو تحت فشارميذارن؟ اين چه كاريه كه عده اي دنبال عدم مجازات قاتل هستند؟ درسته با اعدام قاتل، اون مرحومه زنده نميشه، ولي اگر ترس از مجازات سنگين در جامعه بريزيه وضعيت نا امني از اينم بدتر ميشه. اول خودشونو جاي خانواده اي كه عزيزترين فردشونو از دست دادن بذارند بعد نظر بدند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
دقيقا مثل وقتي كه به كسي پول قرض دادي و ميخواي پس بگيري، انگار كه ميخواي پول زور بگيري هم خود طرف طلبكارت ميشه هم بقيه عالم و آدم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
2
23
فرديكه قتل عمد انجام ميده بايد اعدام بشه وگرنه قتل و نا امني بيشتر ميشه.هر مجرمي اگر بدونه درصورت ارتكاب جرم بشدت مجازات ميشه آيا جرات انجام جرم را داره؟ ولي اگر بدونه امكان بخشش و تخفيف و... هست چطور؟!
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
2
29
دختر به این زیبایی با آینده ای درخشان مرتیکه سادیسمی زدی کشتید و الان با واسطه دنبال عفوید ! انشالله هیچکسی جای این خانواده نباشه .اعدام و یا حبس ابد بدون بخشش مرتیکه قاتل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
5
30
اونايي كه ميخوان اداي روشنفكري دربيارن و با اعدام قاتلان مخالفن، ( حتي فرضا چند روز يا چند ماه زير 18 سال باشه) آيا اگر كسي يكي از اعضاي خانواده خودشونو بقتل برسونه باز همين نظر را دارند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
نمیدونم این چه طرز فکریه که میگین اگه کسی با افراد خونواده خودتون اینکار رو کرده بود باز هم ...
ببنم اگه قاتل این پرونده فامیل خودت بود هم باز میومدی اینو بگی ؟ نه
پس بهتره این طرز فکر رو بزارید کنار و طبق قانون با مسائل برخورد کنیم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
9
چرا کسی خانواده آرمان را تحت فشار نمیگذاره تا جای جسد را بگن
میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
5
به شخصه اصلا دوست ندارم کسی که برای جامعه خطری نداره اعدام بشه ولی در مورد آرمان به بی خطر بودنش اطمینان ندارم.
1- دلیل این همه اصرار سلبریتی ها این نیست که پدر و مادر آرمان دندانپزشک هستند و همه جوره دارند به خانواده غزاله فشار می آورند.
2- فقط ارمان در این وضعیت هست یا کسانی دیگری نیز هستند که غیر خدا کسی رو ندارند. آقای فروسی پور حواست به اونا باشند، آنها محتاجترند.
3- در پایان امیدوارم به سمت جامعه سالم پیش بریم که همه داخلش راحت باشند و دیگه از این اتفاقها نیفته.
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
2
5
آقای عادل فردوسی پور احساس سوختن به تماشا نمی شود آتش بگیر تا ببین چه می شود
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
3
6
من تا حالا با هیچ اعدام و قصاصی موافق نبودم و احتمال میدم که نخواهم بود به جز این یک مورد
و عادلانه میخوام که قاتل به جزای عملش برسه
وگرنه دیگر هیچ دختری از چنین ماجراهایی در امان نخواهد بود
تا کی جنایت؟ به راحتی دست به قتل می زنند و امید به بخشش دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
1
7
آخه تو این وسط چیکاره ای؟ مجری فوتبالی برو گزارشتو کن به تو چه ربطی داره حکم قانونی شخصی مردم راجع به قتل تنها بچشون؟؟ به تو چه آخه
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
2
7
اگر خواهر مار یا خواهر این آقا کشته میشد آیا نظرشان همین بود؟؟خدا واقعا به خانواده مقتول صبر بده هم به خاطر کشته شدن دخترشون و هم این حجم نادانی و تحت فشار قرار دادن
saber
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
2
7
بنظرم اعدام حقشه اخه چقدر باید ادم بی انصاف باشه ادرس جسد این دختره بیچاره رو به خانواده ش نده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
4
ازمرگ کسی راضی نیستم، از اعدام بیزارم اما غزاله به چه جرمی کشته شد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
1
3
من با شکنجه مخالفم ، آخر نامردی هست ولی در این مورد از کسانی که تخصص در زمینه اعتراف گیری دارند باید استفاده بشه ، الان توی دنیا تجهیزات مدرن هست که به راحتی میشه اقرار گرفت از این پسره ، حداقل بگه با جسد چیکار کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
1
3
سلام
به نظر من افرادی که در جامعه آبرو و عزتی دارند، برای رضایت گرفتن کسانی باید اقدام کنند که واقعا بر حسب یک اتفاق ناخواسته تخلفی را انجام می دهند و سر از زندان و ... در می آورند.
کسانی که جانی و وحشی هستند و با آگاهی قتل می کنند، باید بمیرند. نه یکبار، بلکه 100 بار.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
3
4
پدر این پسر انقدر پول داده به امثال این این اقایون که همشون دارن میرن رضایت بگیرن اگر به جای پول میرفت دل خانواده این دختر رو بدست می آورد خیلی بهتر بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
1
6
اگر بر علیه سیستم حرفی زده بود تو ماه محرم اعدامش می کردن.بدون اطلاع وکیل و خانواده و بدون اطلاع متهم.
اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
1
7
چرا جناب فردوسی پور جهت نجات قاتل روحانی سبزواری میانجیگری نکرد؟وچرا خانواده او رضایت ندادند تا الگو سایرین شوند مگر گذشت لذت بخش تر از انتقام نیست ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
2
5
اقای فردوسی پور شما چرا؟
چرا میخوای یه قاتل که حاضر نیست بگه جسد دختر بیچاره رو چکار کرده نجات بدی
زشت نیست واس شما
تاسف خوردم از این کارت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
1
5
اگر قتلی اتفاق افتاده است چرا باید افراد ثالث مداخله کنند؟
شما میخواهید ارمان اعدام نشود بذارید خود قانون و مدارکی که دال بر قتل هست پیش بره اگر برائت شد خب اعدام هم نمیشود.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
1
4
هر کسی که مرتکب جرمی می شود باید سزایش را ببیند. فرقی نمی کنه چه کسی باشه

ولی اینجا کاملا مشخص است که خانواده پولدار پسر قاتل هر کاری می کنند تا پسرشان را نجات بدهند . از همه ی چهره ها و افراد معروف هم کمک میگیرند تا خانواده مقتول در معذوریت قرار بگیرند و قبول کنند
و مهم نیست فرد دیگری، دختر خانواده دیگری کشته شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار