همه چیز درباره کشتی های تفریحی گردشی کروز
کد خبر: ۲۲۵۸۰۶
تاریخ انتشار: 2021 October 18    -    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

کشتی های تفریجی کروز امروزه یکی از رایج ترین وسیله های تفریحی برای گردشگران است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با تاریخچه این کشتی های زیبا و نحوه ساخت و امکانات تفریجی این کشتی آشنا کنیم و نحوه خدمات رسانی کشتی های کروز و بهترین های آنها را به شما معرفی کنیم.

شکل کنونی سفرهای دریایی را می‌توان در آغاز قرن بیستم زمانی که سفرهای فرا اقیانوسی در اوج خود بود، جستجو کرد. تنها وسیله حمل و نقل کشتی‌ها بودند بنابراین شرکت‌های مختلف که در این تجارت فعالیت می‌کردند بهترین خدمات را برای رقابت در بازار ارائه یک کشتی مسافری است که برای سفرهای تفریحی استفاده می‌شود، که در آن امکانات رفاهی، جاذبه‌ها، فعالیت‌ها و سرگرمی ها بخشی جدایی ناپذیر از کشتی های تفریحی کروز است.

روند سریع رشد و تخصصی که صنعت کروز در دهه‌های گذشته تجربه کرده است همچنین بر طراحی و زیبایی عمومی، مواد، اندازه و عملکرد کلی کشتی، تجهیزات و امکانات کشتی‌های تفریحی مدرن و کشتی‌های تفریحی تأثیر گذاشته است تا تعداد بیشتری از مشتریان جذب آنها شوند. امروزه،  میتوان هر قاره و منطقه‌ای روی زمین را  در یک کشتی تفریحی یا کروز، از جمله عجیب‌ترین، دورترین مکان‌ها و مقاصد خلوت را بازدید کرد. در طول این سالها تعداد زیادی کشتی که توسط شرکت‌ها و سازمانهای غیر مرتبط با صنعت کروز مدیریت می‌شوند، مجدداً طراحی شده یا برای ارائه خدمات تفریحی به مسافرانی که به دنبال تجربیات غیر متعارف هستند راه اندازی شده است.

همه چیز درباره کشتی های تفریحی گردشی کروز

کشتی‌های تفریحی گردشی کروز

کشتی تفریحی  کروز

یک کشتی تفریحی یک کشتی لوکس است که برای بردن مسافران به یک سفر تفریحی استفاده می‌شود که به اندازه مقاصد مختلف انواع متفاوتی دارد. این کشتی تفریحی مسافران را از نقطه‌ای به کره زمین به نقطه دیگر منتقل می‌کند و اغلب از طریق اقیانوس‌ها حرکت می‌کند، یک کشتی تفریحی یا یک کشتی مسافربری که اکثر مردم آن را می‌شناسند مسافران را به یک سفر رفت و برگشت میبرد که متنوع است.

قیمت کشتی تفریحی

قیمت کشتی‌های کروز معمولاً بر اساس تعداد اسکله‌ها یا تخت‌های آن‌ها تعیین می‌شود. این سیستم قیمت‌گذاری کلی به شدت به چهار عامل بستگی دارد. اولین عامل اندازه کشتی است، سپس ویژگی‌های کشتی روی آن، به دنبال آن کشتی‌سازی برای ساخت کشتی و چهارمین عامل وضعیت اقتصاد فعلی در هنگام ساخت است.

قیمت کشتی تفریحی بزرگ

تخمین زده می‌شود که ساخت گران‌ترین کشتی‌های تفریحی بیش از ۱ میلیارد دلار هزینه داشته باشد. قیمت برآورد شده برای یک کشتی تفریحی از ۵۵۰ میلیون دلار برای ظرفیت ۵۰۰ مسافر شروع می‌شود و برای کسانی که ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ مسافر حمل می‌کنند، قیمت متوسط از نزدیک به یک میلیارد دلار شروع می‌شود. کشتی‌هایی که قصد حمل بیش از ۵۰۰۰ مسافر را دارند، به ندرت با مبلغ زیر یک میلیارد دلار ساخته می‌شوند.

کشتی تفریحی کوچک

در مجموعه کشتی های کوچک کروز کوچکترین کشتی فقط 8 نفر را حمل می کند و بیشتر آنها کمتر از 250 نفر است. اکثر آنها 40-100 مسافر را حمل می کنند، و این مزایای زیادی دارد.

خرید کشتی تفریحی

بزرگترین کشتی مسافری فعلی جهان برای مالک کشتی رویال کارائیب 1،35 میلیارد دلار هزینه دارد. هزینه یک هواپیمای نوساز با اندازه متوسط ​​700-800 میلیون دلار است. در دهه 1980 یا 1990 دلالان کشتی بودند کی می توانستند به شما در خرید کشتی ساخته شده کمک کنند، که در آن زمان محبوب بود. به زبان ساده  خرید یک کشتی کروز یک پیشنهاد گران است. اما ناراحت نباشید  شاید از اجاره یک کابین به مدت یک هفته به عنوان مسافر کروز بسیار خوشحال باشید.

همه چیز درباره کشتی های تفریحی گردشی کروز

نحوه ساخت کشتی تفریحی

نحوه ساخت کشتی تفریحی

ساخت هر کشتی تفریحی می‌تواند بیش از ۱۸ ماه طول بکشد و شرکت‌ها برای هر کشتی ازسال‌ها قبل قرارداد می‌بندند. شرکت‌های اصلی ساختمانی که مسئول ساخت کشتی‌ها هستند STX اروپا در فرانسه، مایر در آلمان و فنلاند و Fincantieri در ایتالیا هستند. یک کشتی تفریحی در یک کشتی‌سازی یا بندر در یک تاسیسات صنعتی ساخته می‌شود. قبل از آزمایش برای اولین بار در آب، یک کشتی تفریحی باید در جایی که اسکله خشک نامیده می‌شود ساخته شود. به طرز باورنکردنی بدنه کشتی در خشکی ساخته می‌شود و بسیاری از اجزای کشتی ساخته شده و به هم وصل می‌شوند. این بدان معناست که هر قطعه، پس از تکمیل برگردانده می‌شود و سپس مانند قطعات یک پازل غول پیکر در جای خود قرار می‌گیرد.

کشتی تفریحی ترکیه

کشوری جذاب که تاریخ و مدرنیته با هم برخورد می کنند. در سفرهای تفریحی مجلل ترکیه، از پایتخت جذاب استانبول دیدن کنید. شهری جهانی که بین تنگه بسفر بین اروپا و آسیا تقسیم شده است. کاوش در شهر یونان باستان، ترکیه محل یکی از عجایب هفتگانه جهان باستان است. بسته به برنامه سفر، سفرهای این کشتی تفریحی به ترکیه در بنادر اسپانیا، ایتالیا و جزایر یونان است و در طول مسیر متوقف می شود و همچنین شامل یک شب اقامت در استانبول می شود. همچنین می توانید سفری فراموش نشدنی را آغاز کنید وبا این کشتی تفریحی از در دریای مدیترانه و اسرائیل حرکت کنید و از بندر جذاب حیفا دیدن کنید و یک شب اقامت در شهر تاریخی بیت المقدس را تجربه کنید.

اسم کشتی تفریحی کروز | کشتی تفریحی در جدول

کشتی های گران قیمتی وجود دارد که در هر کدام از آن ها می توانید از تفریحات لوکس آن استفاده کنید و چند روز تا چند هفته در آنها بمانید و از امکانات آن لذت ببرید.

همه چیز درباره کشتی های تفریحی گردشی کروز

کشتی‌ Regent Seven Seas

کشتی‌ تفریحی دریایی (Regent Seven Seas)

خط  کشتی تفریحی Regent Seven Seas Cruises در جولای ۲۰۱۶ راه اندازی شد و به جهان گفت که او «مجلل‌ترین کشتی ساخته شده تا به حال» است. مدت زمانی که شما در کشتی Regent هستید می تواند بسیار متفاوت باشد زیرا سفرهای 2020 از 7 روز تا چند ماه متغیر است. برنامه های محبوب Regent 2020 شامل توقف در صدها بندر در سراسر آفریقا، آلاسکا، کارائیب، اروپا و موارد دیگر است. میهمانان می توانند مکان های جدیدی را با گشت و گذار رایگان در ساحل که براساس برنامه سفر متفاوت است کشف کنند و همه چیز را از تورهای آشپزی در مناطق مختلف ایتالیا گرفته تا بازدید از فیل در پوکت را پوشش دهند. همچنین می توانید کارهای زیادی را بدون خروج از کشتی انجام دهید  از جمله تفریحات شبانه در کشتی، مرکز آبگرم درمانی مجموعه قایقرانی دارای مجموعه از مردم شناسی فرهنگی گرفته تا شیوه های آشپزی، رهبری می شود. گزینه های غذا خوردن فراوان است و سالن های غذا خوری مجلل و غذاهای لذیذ از یک استیک بی نظیر تا یک غذاخوری غیر رسمی ایتالیایی متغیر است. این کشتی دارای مقدار زیادی گرانیت و سنگ مرمر به همراه تقریبا ۵۰۰ لوستر ساخته شده از کریستال و شیشه چک است.

کشتی تفریحی با وقار کریستالی(Crystal Serenity)

این کشتی تفریحی یک برنامه جامع ارائه می‌دهد که به طور مرتب میزبان نویسندگان، سیاستمداران و دیگر متخصصان و افراد برجسته معروف است برای مثال افرادی همچون کاپیتان اسکات کلی، فضانورد ناسا و ژنرال نیروی دریایی ایالات متحده  آنتونی زینی به عنوان سخنران مهمان حضور پیدا میکند. آموزش لیگ قرارداد بریج آمریکایی در همه قایقرانی‌ها موجود است و مسابقات زیادی در طول سال برگزار می‌شود. حرفه‌ای‌های گلف نیز در کشتی‌های بسیاری قایقرانی کرده‌اند تا تخصص خود را به اشتراک بگذارند. مسافران این احساس را دارند که کشتی تفریحی کریستال کروز تمام تلاش خود را برای دسترسی به جالب‌ترین و آگاه‌ترین افراد جهان انجام می‌دهد.

همه چیز درباره کشتی های تفریحی گردشی کروز

کشتی‌های دریایی وایکینگ

کشتی‌ تفریحی دریایی وایکینگ(Viking Ocean Cruises)

کشتیهای اقیانوسی وایکینگ با کمانهای شیک و سبک قایق بادبانی و عرشه تزیینی از چوب ساج ساخته شده است. می توانید در استخر زیبای آن غوطه ور شوید. قدم زدن در اطراف عرشه براق و پیچیده را زیر پا بگذارید و در ایوان خصوصی خود آفتاب بگیرید. در آبگرم سبک سرگرم شوید. در یکی از رستوران های بسیار شیک غذا بخورید. این کشتی های فوق العاده زیبا  و همچنین سبک  راحت در هر نوبت استراحت می کنند. همه اقامتگاه‌ها دارای یک ایوان است. اقامتگاه‌های بزرگتر شامل Penthouse Veranda در ۳۳۸ متر مربع، ۴۰۵ مترمربع است. برای خوراکی‌ها، تنها چیزی که باید بدانید این است که هر رستوران چه برتری از دیگری دارد. دو رستوران اصلی عبارتند از Compass Rose و La Veranda یک گزینه خوب برای صبحانه و ناهار است.

همه چیز درباره کشتی های تفریحی گردشی کروز

کشتی سمفونی دریاها

کشتی تفریحی سمفونی دریاها (Symphony of the Seas)

هنگامی که بادبان های این کشتی به حرکت در می آید سمفونی دریاها یکی از بزرگترین کشتی های دنیا خواهد بود. این کشتی تفریحی ارتفاعی به انئازه 36 متر و ظرفیت آن 6800 مسافر است. می توان گفت یکی از بزرگترین کشتی های دنیا می باشد. از امکانات این کشتی می توان به پارک آبی مجهزو رستوران های خانوادگی آن اشاره کرد. دراین کشتی برنامه های تفریحی همچون برنامه‌ های آکروبات و بازی های آبی که توسط شرکت کنندگان پیشین المپیک اجرا می ‌شود هم می توان اشاره کرد. بزرگترین زمین بازی لیزر تگ روی این کشتی  با شکوه قرار گرفته است.

کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش از آن دسته تفریحات شاد و ترکیبی می باشند که بیشتر افراد را به سمت خود جذب می کنند. کشتی تفریحی کیش یک کشتی کروز می باشد که بسیار مجلل بوده و دارای پذیرایی شام یا ناهار با موسیقی زنده است. گشت دریایی با کشتی تفریحی در کیش حدودا برنامه ای 2 ساعته می باشد. کشتی های تفریحی کیش از یک سالن مسافری و عرشه تشکیل شده اند و در مدت زمان گشت دریایی می توان از آن ها استفاده کرد. در طول گشت زنی دریایی با کشتی تفریحی کیشُ گروه موزیک با اجرای موسیقی های شادُ حال و هوای خوبی را برای مسافران ایجاد می کنند. پذیرایی شام یا ناهار نیز به صورت رایگان در کشتی تفریحی صورت می گیرد. در کشتی های تفریحی کیش غرفه عکاسی و کافی شاپ نیز وجود دارند. برای بهره بردن از این تفریح بی نظیر می توانید از جای جای ایران حتی از اهواز و کرمان با بلیط اهواز کیش یا بلیط هواپیما کرمان کیش به کیش سفر کرده و از این تفریح بی نظیر استفاده و لذت ببرید.

سخن آخر

سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید و از امکانات چارتر بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار