تحویل بوگاتی ۹.۳میلیون دلاری به مشتریان
کد خبر: ۲۲۵۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 18    -    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
منابع خبری اعلام کردند که خودروی ۹.۳ میلیون دلاری بوگاتی بزودی تحویل مشتریان داده می شود.

منابع خبری اعلام کردند که خودروی ۹.۳ میلیون دلاری بوگاتی بزودی تحویل مشتریان داده می شود.

به نقل از موتور وان، از این خودرو تنها ۱۰ دستگاه تولید خواهد شد.

نخستین بار خودروسازی فوق لوکس بوگاتی از محصول سنتودیچی خود در سال ۲۰۱۹ و، نمایی کرد اما با توجه به شیوع کرونا و تاخیرهای ایجادشده در طراحی های تکمیلی، آزمایش اولیه این خودرو نخستین بار در اواخر سال قبل و توسط ۲۷ مهندس این شرکت در آمریکا انجام شد. بوگاتی سنتودیچی در مقایسه با برخی از محصولات دیگر بوگاتی قیمت کمتری دارد اما مشتریان برای خرید این خودرو باید هشت میلیون یورو ( ۹.۳ میلیون دلار) پرداخت کنند.

تحویل بوگاتی ۹.۳میلیون دلاری به مشتریان

این خودرو نسبت به نسل های قبلی بوگاتی از ظاهری متفاوت تر و همچنین یک سیستم خنک کننده پیشرفته برخوردار خواهد بود و قرار است تا تنها ۱۰ دستگاه از آن تولید شود. با تغییرات ایجاد شده در سیستم تهویه هوای موتور، مقاومت موتور در برابر گرما تا ۴۵ درجه سانتی گراد افزایش یافته که باعث می شود هنگام رسیدن به حداکثر سرعت و یا طی مسافت طولانی ریسک وارد شدن فشار به موتور به حداقل برسد.

سنتودیچی از یک موتور توربو شارژ هشت لیتری ۱۶ سیلندر بهره می برد که به آن توان ۱۶۰۰ اسب بخار (۱۱۷۶ کیلووات) می دهد. سرعت این خودرو طی ۲.۵ ثانیه از صفر کیلومتر بر ساعتبه ۱۰۰کیلومتر بر ساعت می رسد و تنها ۱۳.۱ ثانیه زمان لازم است تا سرنشینان خودرو، سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را تجربه کنند. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

به گفته بوگاتی پس از انجام آزمایشات ایمنی خودرو در آمریکا، سنتودیچی برای سنجش دوام قطعات و کیفیت سنجی عملکرد موتور و آلایندگی های زیست محیطی در یک مسافت ۳۰ هزار کیلومتری در اروپا آزمایش خواهد شد و در صورتی که مشکل خاصی طی این دو مرحله پیش نیاید، کار ساخت نمونه های نهایی برای تحویب به مشتریانی که قبلا برای دریافت خودرو سفارش داده اند آغاز خواهد شد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شادمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
0
فوتبالیستها کجایید ؟ که باب نمایش باز شد .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار