قاتل نوزاد سنندجی بازداشت شد
کد خبر: ۲۲۵۶۵۴
تاریخ انتشار: 2021 October 16    -    ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کردستان از دستگیری قاتل نوزاد سنندجی توسط مأموران این نهاد خبرداد.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کردستان از دستگیری قاتل نوزاد سنندجی توسط مأموران این نهاد خبرداد.

سرهنگ عبدالله فاتحی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز سه شنبه ۲۰ مهر ماه جاری با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از یک منزل مسکونی و مرگ مشکوک نوزاد ۱۸ ماهه در سنندج، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و نگرانی افکار عمومی در این خصوص، تیم‌های بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل وقوع این حادثه جنایی حاضر و تحقیقات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان تصریح کرد: در این مدت گمانه‌زنی‌های غیرمرتبط در خصوص علت وقوع این حادثه توسط رسانه‌های معاند صورت گرفت و این رسانه‌ها با هدف تشویش اذهان عمومی قصد موج سواری بر موضوع و ناامن جلوه دادن استان را داشتند که با پیگیری شبانه روزی نیروی توانمند استان این تحقیقات به سرانجام رسید و فرد قاتل به دام پلیس افتاد.

فاتحی اعلام کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از ساختگی بودن موضوع مطلع شدند و با هماهنگی مقام قضائی قاتل را که یکی از نزدیکان دختربچه بود دستگیر کردند که فرد قاتل در اظهارت خود به قتل اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: فرد قاتل در تحقیقات پلیسی اظهار داشت به علت فرار از مجازات جرم مرتکب شده، اقدام به ساختن سناریوی سرقت و قتل کرده و از عمل خود ابراز ندامت و پشیمانی کرد.

فاتحی تصریح کرد: در صورت روشن شدن دیگر زوایای این پرونده از طریق رسانه‌های رسمی استان موارد به اطلاع مردم خواهد رسید.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار