چند نکته برای انتخاب یک میز مطالعه استاندارد
کد خبر: ۲۲۵۴۸۹
تاریخ انتشار: 2021 October 18    -    ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه یکی از ارکان اصلی یادگیری است و در هر برهه از تاریخ افراد اهل مطالعه بسیاری وجود دارند. امروزه با گسترش فرهنگ کتابخوانی بر تعداد این افراد افزوده شده است. گذشته از فرهنگ سازی اجتماعی پیشرفت تکنولوژی نیز بر افزایش مطالعه بی‌تأثیر نبوده است. امروزه افراد برای مطالعه از میز‌های بسیار شیک و لاکچری استفاده می‌کنند.

چند نکته برای انتخاب یک میز مطالعه استاندارد!

چند نکته برای انتخاب یک میز مطالعه استاندارد!«تابناک با تو» - مطالعه یکی از ارکان اصلی یادگیری است و در هر برهه از تاریخ افراد اهل مطالعه بسیاری وجود دارند. امروزه با گسترش فرهنگ کتابخوانی بر تعداد این افراد افزوده شده است. گذشته از فرهنگ سازی اجتماعی پیشرفت تکنولوژی نیز بر افزایش مطالعه بی‌تأثیر نبوده است. امروزه افراد برای مطالعه از میز‌های بسیار شیک و لاکچری استفاده می‌کنند.

با توجه به این موضوع و افزایش میزان مطالعه در بین افراد استفاده از میز مطالعه استاندارد از اهمیت بسیاری برخوردار است. با وجود تنوع بسیار بالا در این نوع میز، میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک، ایده آل‌ترین انتخاب برای متقاضیان آن است. گذشته از اهمیتی که ظاهر این نوع میز دارد، توجه به عناصر استاندارد آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. یک وسیله هر چند زیبا اگر کاربری مناسبی نداشته باشد، دیگر زیبایی آن به چشم نمی‌آید. علاوه بر آن در استفاده بلند مدت آزاردهنده خواهد بود.

در انتخاب میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک باید به چند نکته توجه کنید. هر چند میز‌های این برند همه بر اساس استاندارد‌های تعیین شده ساخته می‌شوند، اما طراحی هر میز برای هماهنگی با ارگونومیک بدن اپراتور استاندارد‌های مختلفی دارد. اگر به این موارد توجه کنید می‌توانید سال‌ها از یک میز مطالعه بهره ببرید. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین پارامتر‌های انتخاب این محصول را شرح می‌دهیم تا بتوانید به انتخاب درستی از میز مطالعه طراحان چیدمان آرک برسید.

ابعاد استاندارد: ابعاد استاندارد میز مطالعه یکی از مهم‌ترین پارامتر‌های تعیین کننده در انتخاب آن است. ممکن است افراد چندین ساعت از روز را به مطالعه اختصاص دهند. در این صورت ناچارند مدت زیادی پشت میز بنشینند. یک مطالعه استاندارد و با کیفیت زمانی رقم می‌خورد که افراد تمام تمرکز خود را به موضوع معطوف کنند. این امر در صورتی میسر خواهد شد که افراد در شرایط جسمی و به دنبال آن شرایط روحی مناسبی قرار بگیرند. اگر ابعاد میز استاندارد نباشد، نتیجه آن عدم تمرکز حین مطالعه خواهد بود. اگر حین مطالعه حتی در ساعات طولی آرامش خود را از دست نداده و یا احساس خستگی به سراغتان نیامد، مطمئن باشید که میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک با ساختار ارگونومیک شما هماهنگ است. اگر این جمله برایتان مبهم است ادامه مطلب را مطالعه کنید.

چند نکته برای انتخاب یک میز مطالعه استاندارد!

وقتی شما مقابل میز می‌نشینید ارتفاع آن باید به اندازه‌ای باشد که گردنتان بیش از بیست درجه سانتی گراد خم نشود. علاوه بر آن سطح میز و آرنج شما باید در یک سطح قرار بگیرند. ارتفاع میز نباید به اندازه‌ای باشد که وقتی روی صندلی می‌نشینید کف پاهایتان از سطح زمین فاصله داشته باشد. اگر نسبت به قد شما بلند باشد نباید این تناقص را با افزایش ارتفاع صندلی جبران کنید؛ بنابراین هنگام خرید میز مطالعه استاندارد به سن و قد اپراتور آن توجه کنید. اگر میز مناسبی تهیه کنید دیگر از گردن درد، کمر درد و خستگی ناشی از آن رنج نخواهید برد و می‌توانید در یک شرایط جسمی آرام تمام تمرکز خود را بر روی موضوع مطالعه بگذارید. این موضوع دقیقاً همان تطابق ابعاد میز با ساختار ارگونومیک بدن انسان است.

هر شخص باید بر اساس سن و قد خود میز مناسبی تهیه کند. قطعاً ابعاد میز مطالعه کودک با میز مطالعه بزرگسال یک اندازه نخواهد بود. تمام استاندارد‌ها برای کودک و بزرگسال به یک اندازه اهمیت دارد. گذشته از تأثیری که میز مطالعه در سلامت جسمی افراد در دراز مدت دارد، نقش مؤثری در تشویق و ترغیب افراد برای مطالعه ایفا می‌کند. اهمیت این موضوع در کودکان و نوجوانان پر رنگ‌تر می‌شود. در نهایت این نکته را فراموش نکنید که هنگام انتخاب میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک قد خود را در نظر بگیرید تا هنگام استفاده از میز مجبور به پایین انداختن یا بالاگرفتن گردن و دست‌ها نشوید و از اتلاف انرژی خود بکاهید.

چند نکته برای انتخاب یک میز مطالعه استاندارد!

جنس و کیفیت: در انتخاب میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک عنصر مهم پس از ابعاد و ارتفاع میز، جنس و کیفیت آن است. امروزه میز‌های مطالعه بیشتر از جنس چوب و ام دی اف هستند. این میز‌ها از روکش‌های ملامینه ضد آب تشکیل شده‌اند که به راحتی قابل تمیز کردن هستند و مهم‌تر این که اشیایی مانند خودکار و ... از روی سطح میز سر نمی‌خورد. علاوه بر ویژگی‌های ساختاری، این میز‌ها از رنگ‌های چوب و طرح چوب هستند که حس گرمی و انرژی خاصی را به افراد منتقل می‌کنند. حتی در مدل‌های فانتزی نیز استحکام میز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدل میز: آدمی در استفاده هر چیزی نیاز به حال خوب دارد. حتی میز مطالعه نیز از این قاعده مستثنا نیست. بعد از تعیین استاندارد‌های ساختاری میز مطالعه نوبت به سلیقه شخصی می‌رسد. قطعاً میزی که تمام استاندار‌های لازم برای آن رعایت شده باشد و در کنار نکات ایمنی زیبا و منحصر به فرد بوده و مطابق با سلیقه صاحب آن باشد، حس بهتری در فرد ایجاد می‌کند و قطعاً مطالعه با کیفیت‌تری را رقم می‌زند.

میز کم جا: هنگام خرید میز مطالعه استاندارد حتماً به فضای قرار دادن میز توجه کنید. اگر میز مطالعه کاربرد لازم را نداشته باشد و استفاده نشود، فقط یک وسیله جاگیر اضافی خواهد بود. برای فضای کوچک باید میز کوچکی انتخاب کنید، اما سطح و ابعاد میز نباید آن چنان کوچک باشد که امکان باز کردن کتاب و جزوه وجود نداشته باشد.

حال که با نکات مهم جهت تهیه یک میز استاندارد برای مطالعه آشنا شدید بهتر است با انواع میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک و مبلمان اداری این برند آشنا شوید. مبلمان اداری به مجموعه عناصر قابل استفاده در فضای اداری و خصوصی مانند میز مطالعه، میز لپ تاپ، میز کامپیوتر، میز جلسات و سایر ست‌های مبلمان گفته می‌شود. تمامی ست‌های مبلمان اداری با بهترین کیفیت در فروشگاه طراحان چیدمان آرک وجود دارد. در ادامه به معرفی دو نوع از میز‌های آن می‌پردازیم.

میز لپ تاپ: این میز در مدل‌های مختلفی وجود دارد. اگر قصد دارید از میز لپ تاپ به عنوان میز مطالعه استفاده کنید، باید میزی تهیه کنید که هنگام کار با لپ تاپ و تایپ کردن و با نکته برداری آرنجتان روی میز قرار گیرد. شاید برایتان جالب باشد امروزه در ساخت میز‌های لپ تاپ از سیستم خنک کننده استفاده می‌شود تا هنگام استفاده طولانی به تجهیزات لپ تاپ آسیب نرسد. این میز تنوع بالایی دارد و افراد می‌توانند بر حسب سلیقه و موارد استفاده به انتخاب درستی از این میز برسند.

میز کامپیوتر: میز کامپیوتر نسبت به میز مطالعه استاندارد طراحان چیدمان آرک ابعاد بزرگ‌تری دارد و فضا‌های استانداری برای تجهیزات کامپیوتر مانند کیس، مانیتور، کیبورد و موس در ساخت این میز در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید بر حسب نیاز و امکانات و تجهیزات کامپیوتر خود میز مناسبی را از فروشگاه طراحان چیدمان آرک تهیه کنید.

 

چند نکته برای انتخاب یک میز مطالعه استاندارد!

منبع: مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار