پیدا شدن جسد زن در زیر پله ساختمان!
کد خبر: ۲۲۵۳۱۸
تاریخ انتشار: 2021 October 13    -    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
مالک ساختمان که بوی تعفن را از محل ساختمان در حال احداث احساس می کرد پلیس را در جریان قرار داد.

پلیس برزیل جسد یک زن جوان اهل این کشور را در زیر پله یک ساختمان در حال ساخت پیدا کرد. پس از آنکه سازنده این ساختمان بوی متعفنی را از داخل ساختمان احساس کرد با پلیس تماس گرفت. ماموران پلیس با تخریب قسمتی از دیواره زیر پله جسد مقتول را پیدا کردند. این اتفاق روز سه شنبه و در شهر سائو ویسنته برزیل رخ داد.

پیدا شدن جسد زن در زیر پله ساختمان!

این زن که هویتش «جویس ماریا دا گلوریا رودریگز» ۲۵ ساله اعلام شده در حالی که یک تی‌شرت به دور گردنش پیچیده شده بود در زیر پله ساختمان پیدا شد. این زن دانشجو که مادر دو بچه بود مدت یک هفته از مفقود شدنش می‌گذشت. پلیس بر این باور است که دو کارگر پس از مشاجره اولیه این زن را خفه کرده و پس از پنهان کردن جسد مقتول چند روز بدون آنکه انگار اتفاقی افتاده باشد به کار خود ادامه دادند.

این اتفاق پس از دیدار مقتول با پدربزرگش در تاریخ ۲۷ سپتامبر و در نزدیکی خانه وی رخ داد. هنوز علت مشاجره این زن با این دو کارگر ساختمان مشخص نشده است.

پیدا شدن جسد زن در زیر پله ساختمان!

قربانی به همراه همسر و دو دخترش در شهر سائو ویسنته برزیل زندگی می‌کرد. پس از مفقود شدن این زن خانواده او با تماس‌های پیاپی تلاش کردند تا با وی ارتباط برقرار کنند، اما تمام تماس‌ها به صندوق صوتی منتقل می‌شد. سرانجام جسد وی ۸ روز بعد پیدا شد. پلیس در ادامه دو کارگر ۵۶ و ۳۵ ساله را که مشکوک به انجام قتل بودند دستگیر کرد.

در حالی که در ابتدا آن‌ها ارتکاب قتل را انکار می کردند، اما در ادامه به انجام آن اعتراف کردند.

گفتنی است؛ در حالی که هر دو متهم در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برند تحقیقات در این باره ادامه دارد.

روزپلاس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار