چاقی در زیباترین کشور دنیا، جان می‌گیرد
کد خبر: ۲۲۵۱۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 13    -    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰
سنگینی این تابوت‌ها و جنازه درون آن منجر شد تا حاملان این تابوت‌ها از شش نفر به هشت نفر افزوده شوند و به نظر می‌رسد رفته رفته تعداد این افراد رو به فزونی است. افزایش حاملان تابوت و موارد دیگر، هزینه‌ی جنازه‌ها را بیشتر کرده  و عمدتا این هزینه‌ها را به ۱۱۵ دلار رسانده است.

چاقی در زیباترین کشور دنیا، جان می‌گیرد

چاقی در زیباترین کشور دنیا، جان می‌گیرداختصاصی تابناک با تو؛ روزنامه nrc طی پژوهش جدیدی به یافته‌های جدیدی در مورد اجساد هلندی‌ها دست یافت و متوجه شد که اکثر فوت‌شدگان از چاقی زیادی رنج می‌برند و همین عامل شده تا سازندگان تابوت‌ها و افرادی که با این جنازه‌ها سر و کار دارند با مشکلات عدیده‌ای ازقبیل ساخت تابوت‌های بزرگ و حجیم  و اجاق های بزرگتر برای سوزاندن اجساد و زمان مضاعف برای سوزاندن آنان مواجه شوند.

براساس گزارش  روزنامه the times انگلیسی آمارهای رسمی سلامت عنوان میکنند که نیمی از هلندی‌ها از اضافه وزن رنج می‌برند به طوری که ۳۵ درصد جمعیت چاقی متوسط و ۱۵درصد چاقی افراطی دارند.

در سال‌های اخیر سازندگان تابوت‌ها به حجم تابوت‌های ساخته شده افزودند و در حقیقت میتوان گفت این تابوت‌ها برای یک مرد متوسط هلندی متناسب است.

در سال ۱۹۲۵ به دلیل تقاضای زیاد مردم، چند اینچ  به عرض این تابوت‌ها اضافه شد.

چاقی در زیباترین کشور دنیا، جان می‌گیرد

سنگینی این تابوت‌ها و جنازه درون آن منجر شد تا حاملان این تابوت‌ها از شش نفر به هشت نفر افزوده شوند و به نظر می‌رسد رفته رفته تعداد این افراد رو به فزونی است. افزایش حاملان تابوت و موارد دیگر، هزینه‌ی جنازه‌ها را بیشتر کرده  و عمدتا این هزینه‌ها را به ۱۱۵ دلار  رسانده است.

حتی در برخی از شهر ها مدیران امور متوفیان پس از به وجود آمدن چندین مشکل، پیش از هر چیز از خانواده متوفیان درمورد  وزن تابوت ها پرس وجو می کنند. در نتیجه این اضافه وزن منجر به استفاده از اجاق‌های بزرگتر برای سوزاندن شده است و سوزاندن افراد چاق هم مدت زمان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد؛ در حقیقت هرجنازه ۱۵ دقیقه برای سوختن زمان نیاز دارد.

بسیاری از هلندی‌هایی که از چاقی افراطی رنج می برند  از ترس ابتلا به بیماری کووید، با عمل‌های جراحی دست به  کوچک کردن معده خود زده‌اند.

تعداد افرادی که این عمل را انجام می دهند از هفت هزار به ۸۰۵۰ تن در سپتامبر ۲۰۲۰ رسیده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
14
24
هلندیها همینجوری جزو قدبلندترینهان بایدم تابوتهاشون دوبل تابوتهای مردم قحطی زده ایران و افغان باشه
پاسخ ها
- مهدی
| |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
داشتن کمی عزت نفس هم خوب است
ناشناس
| |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
آقا مهدی
عزت نفس چیه ؟ لطفا کمی توضیح بدین
برداشت من اینه که معنیش از نظر شما یعنی کتمان حقیقت و فریب دادن خود
ناشناس
| |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
قد بلندی ارثی هس نیازی به خوردن آنچنانی نداره، البته بیشتر مواد مغذی بخوری ممکن خیلی قد بلند بشی، کل طایفه م قد بلند هستند با اینکه کم خونی داشتم و از شیر متنفر بودم باز هم قد بلندی دارم، ژنتیک حرف اول میزنه،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
1
1
فقظ ژنتیک نیست . به تغذیه هم بستگی داره . ژاپنی ها طی سال های اخیر چند سانت به میانگین قدشان اضافه شده . چینی ها حدود یکماه پیش بخاطر 8 سانت اضافه شدن به میانگین قدکل کشور، جشن گرفتند.اما میانگین قد ایرانی ها به خاطر کاهش مواد مغذی افت کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار