افزایش کار مراکز تعویض پلاک در هفته ناجا
کد خبر: ۲۲۵۰۰۰
تاریخ انتشار: 2021 October 09    -    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور: به مناسبت هفته نیروی انتظامی ساعت کار مراکز تعویض پلاک از امروز تا روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه تا ساعت ۱۶ افزایش یافت. ساعت کار این مراکز از ساعت ۷ تا ۱۴ بود که تا ساعت ۱۶ افزایش یافت.

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور: به مناسبت هفته نیروی انتظامی ساعت کار مراکز تعویض پلاک از امروز تا روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه تا ساعت ۱۶ افزایش یافت.  ساعت کار این مراکز از ساعت ۷ تا ۱۴ بود که تا ساعت ۱۶ افزایش یافت.

ساعت کاری این مراکز پنجشنبه ها ازساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر بود اما پنجشنبه هفته جاری ساعت کار مراکز تعویض پلاک تا ساعت ۱۴ افزایش یافت.

با پیگیری های پلیس راهور ناجا و به منظور تسهیل خدمات نقل و انتقال و ارتقاء رضایت مندی آحاد جامعه و باتوجه به مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا مقرر گردید اعتبار کلیه وکالت نامه های نقل و انتقال در مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودروها تمدید شد.

بدین ترتیب آن دسته از هموطنان که مدت وکالت آن ها نقل و انتقال خودروهایشان در مراکز تعویض پلاک به واسطه تعطیلی یا محدودیت های خدمات ۵۰ درصدی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی در وضعیت قرمز کرونایی در سال جاری منقضی شده است تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ اعتبار خواهند داشت.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار