مستاجران تهرانی دوباره مهاجرت می‌کنند
کد خبر: ۲۲۴۹۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 10    -    ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
اجاره نشینی در تهران دشوارتر از همیشه شده است و حالا نه تنها برخلاف روال سال‌های گذشته روند رو به رشد نرخ اجاره بها متوقف نشده است که مستاجران تهرانی ناچار هستند برای اجاره واحد‌های زیرزمینی هم اجاره بهای سنگینی بپردازند.

اجاره نشینی در تهران دشوارتر از همیشه شده است و حالا نه تنها برخلاف روال سال های گذشته روند رو به رشد نرخ اجاره بها متوقف نشده است که مستاجران تهرانی ناچار هستند برای اجاره واحدهای زیرزمینی هم اجاره بهای سنگینی بپردازند.

بررسی آگهی‌های اجاره مسکن نشان می‌دهد که نه تنها کرایه واحدهای مسکونی با کیفیت پایین در شهر تهران بسیار بالا است که برای اجاره واحدهای زیر همکف در نقاط حومه تهران باید دست کم بتوان ۵۰ میلیون تومان ودیعه و ماهانه بالای ۱.۵ میلیون تومان اجاره پرداخت.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک: با صعود قابل توجه اجاره‌بها، موج مهاجرت مستاجران از تهران ادامه دارد و بسیاری از اجاره‌نشین‌های تهرانی ناگریز از مهاجرت به کرج، اشتهارد، ورامین و سایر مناطق حومه پایتخت شده‌اند و مستاجران کم توان حومه شهر به جمعیت حاشیه‌نشین‌ها پیوسته‌اند.

امتداد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
4
این رشد بی سرو سامان نقدینگی که منجر به تورم افسار گسیخته شده بر روی همه چیز تاثیر گذاشته و تورم 50 درصدی را شاهد هستیم در حالیکه حقوق کارمندان و کارگران حدود 20 تا 25 درصد افزایش یافته است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
3
خدا به همه خونواده ها یه خونه بده، ان شاء الله
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
3
نگران نباشید فقط سعی کنین 8 سال تا پایان دولت رئیسی زنده بمونین تا این طرح یک میلیون خانه در سال اجرا بشه اون وقت اون وقت خواهید دید که چطور همه امیدها و آرزوهاتون برای بهتر شدن اوضاع به دولت بعدی منتقل میشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار