ترفندهای زنان آسیای شرقی برای حفظ جوانی خود
کد خبر: ۲۲۴۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 08    -    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
از کره جنوبی گرفته تا تایلند، مردم آسیای شرقی شیوه ی مخصوص به خودشان را برای جوان به نظر رسیدن دارند و هیچ راه میانبری هم در کار نیست. این باانگیزه و پیگیر بودن آن ها است که باعث می شود آن ها حتی در ۵۰ سالگی به ظاهر خود برسند و زیبایی شان را حفظ کنند.

املت لذیذ با ژامبون و پنیر چدار«تابناک با تو» - از کره جنوبی گرفته تا تایلند، مردم آسیای شرقی شیوه ی مخصوص به خودشان را برای جوان به نظر رسیدن دارند و هیچ راه میانبری هم در کار نیست. این باانگیزه و پیگیر بودن آن ها است که باعث می شود آن ها حتی در ۵۰ سالگی به ظاهر خود برسند و زیبایی شان را حفظ کنند.

در ادامه از ترفندهای زنان آسیای شرقی برای حفظ جوانی خود خواهیم گفت.

۱- استفاده از آب برنج

آب برنج در بسیاری از محصولات پوستی ژاپنی و کره ای وجود دارد و تحقیقات نشان داده از خواص ضد پیری برخوردار است و پوست را روشن می کند. هم می توانید از محصولات پوستی حاوی آب برنج استفاده کنید هم اینکه آن را به راحتی در خانه برای خود درست کنید. شما می توانید آب برنج را قبل از شستشو با شوینده به صورت تان بزنید یا از آن برای مرطوب کردن پوست تان استفاده کنید.

از آب برنج برای نرم و درخشان کردن پوست هم استفاده می شود. فراموش نکنید که باید از آب برنج تمیز استفاده کنید تا به پوست و موهایتان آسیب وارد نشود.

۲- شسشتشوی مضاعف پوست

روش شستشوی مضاعف محبوبیت زیادی میان ژاپنی ها و کره ای ها دارد چون با این کار می توانید مطمئن شوید که بعد از یک روز استفاده از کرم ضد آفتاب، صورت تان از همه ی آلودگی ها پاک می شود. شوینده ی اول معمولاً محصولی با پایه ی روغنی است چون شوینده های روغنی به آرام گرفتن پوست صورت کمک می کنند و در عین حال، شما را از مواد روغنی و ناخواسته ی درون منافذ پوست خلاص می کنند.

۳- استفاده از محصولات حاوی بزاق حلزون

قدمت استفاده از بزاق حلزون به دوران یونان باستان باز می گردد. از بزاق حلزون در بسیاری از محصولات پوستی آسیایی استفاده می شود که علت آن ترکیب پیچیده ی اسیدهای هیالورونیک و گایکولیک است که برای پوست مفید هستند. بزاق حلزون حاوی زینک هم هست که پوست تحریک شده را آرام می کند. ترکیب این مواد پوست را درخشان می کند.

۴- استفاده از اسکراب های بدن کُره ای

اسکراب های بدن کُره ای با اسکراب های بدن رایج متفاوت هستند چون به جای آنکه تنها یک ژل لایه بردار داشته باشند و با دست خالی مورد استفاده قرار بگیرند، به یک دستکش با بافتی شبیه به کاغذ سنباده نیاز دارند تا آلودگی ها و سلول های مرده ی روی سطح بدن را پاک کنند.

استفاده از این دستکش ها می تواند دردآور باشد اما به آستانه ی تحمل درد هر کس بستگی دارد. با این حال، به پوست طراوت می بخشد و آن را نرم تر می کند. در کنار آن باید از لوسیون های بدن هم برای مرطوب کردن پوست استفاده کنید.

خرید ست کیف و کلاه و رومانتویی  حصیری 
کیف رودوشی سایز 25 کلاه بزرگسال و...

خرید ست کیف و کلاه و رومانتویی حصیری کیف رودوشی سایز 25 کلاه بزرگسال و...

خرید فرشینه ماندالا بروانا از باسلام

خرید فرشینه ماندالا بروانا از باسلام

همیشه خسته‌ای؟ حوصلۀ انجام هیچ کاری رو نداری؟! «ارتباط با مشاور»

همیشه خسته‌ای؟ حوصلۀ انجام هیچ کاری رو نداری؟! «ارتباط با مشاور»

خرید ست کیف و کلاه و رومانتویی  حصیری 
کیف رودوشی سایز 25 کلاه بزرگسال و...

خرید ست کیف و کلاه و رومانتویی حصیری کیف رودوشی سایز 25 کلاه بزرگسال و...

خرید فرشینه ماندالا بروانا از باسلام

خرید فرشینه ماندالا بروانا از باسلام

همیشه خسته‌ای؟ حوصلۀ انجام هیچ کاری رو نداری؟! «ارتباط با مشاور»

همیشه خسته‌ای؟ حوصلۀ انجام هیچ کاری رو نداری؟! «ارتباط با مشاور»

۵- مصرف چای علف لیمو

از گیاه علف لیمو در آشپزی آسیایی استفاده ی زیادی می شود. از رایحه ی خوش این گیاه برای خوش عطر کردن غذا استفاده می شود و فواید زیادی هم دارد. چای علف لیمو یک سم زدای بسیار خوب برای بدن است و ممکن است باعث بهبود گوارش شود. این گیاه به کاهش درد و نفخ دوران قاعدگی هم کمک می کند.

داشتن یک رژیم غذایی سالم برای برخورداری از پوستی درخشان ضروری است و چای علف لیمو یک نوشیدنی مغذی است که می توانید آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

۶- استفاده از روغن کرچک برای پوست و مو

روغن کرچک خالص به محبوس شدن رطوبت در موهای خشک و آسیب دیده کمک می کند، امری که باعث نرم تر شدن موها می شود. ماساژ دادن کف سر با این روغن هم ممکن است به رفع مشکل شوره سر کمک کند. زدن روغن کرچک به مژه ها هم ممکن است باعث بلندتر شدن مژه ها شود.

روغن کرچک به عنوان روغن صورت، خاصیت رطوبت بخشی دارد و پوست را نرم می کند. این روغن آنتی اکسیدان هایی دارد که درصورت استفاده از آن در سنین جوانی، جلوی چین و چروک زودرس را می گیرند.

۷- ماساژ صورت با جید رولر

گوآشا یا جید رولر این روزها محبوبیت فزاینده ای در سرتاسر دنیا پیدا کرده است و البته ارزش این همه هیاهو را هم دارد. گوآشا که منشأ آن کشور چین است از گذشته بر روی بدن به منظور تسکین دردهای عضلانی، دردهای مزمن و کاهش التهاب مورد استفاده قرار می گیرد. البته برای استفاده از آن ابتدا روغن ماساژ به بدن زده می شود. با این حال، می توان آن را با فشار کمتر بر روی صورت، به منظور بهبود گردش خون هم استفاده کرد. با این کار پف صورت را کاهش می یابد و تنش عضلانی از روی صورت برداشته می شود.

۸- استفاده از ماسک های ورقه ای در روتین مراقبت از پوست خود

یکی از بهترین راه ها برای مراقبت از پوست خود استفاده از ماسک های ورقه ای است، به خصوص ماسک های حاوی مواد ضدپیری که به ساخت کلاژن کمک می کنند. استفاده از آن ها ساده است و فواید زیادی از جمله روشن شدن پوست دارند. این ماسک ها چین و چروک را هم کمتر می کنند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
1
1
بهترین کار اینه که سفینه پرسرعت بسازید و یک هفته با سرعت نزدیک نور حرکت کنید. وقتی برگردید حدود 30 سال جوانتر مانده اید نسبت به بقیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار