نبرد فضایی روسیه و آمریکا به مرحله خیالی رسید
کد خبر: ۲۲۴۷۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 09    -    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰
رسانه‌های روسی تمام اقدامات فضاپیما تا لحظه فرود در پایگاه را پوشش دادند و اخبارها اعلام کردند، در آینده‌ای نه چندان دور، جهان از این دستاورد جدید روس ها سخن خواهند زد.

نبرد فضایی روسیه و آمریکا به مرحله خیالی رسید

نبرد فضایی روسیه و آمریکا به مرحله خیالی رسیداختصاصی تابناک با تو؛ روسیه گروهی خاص متشکل از دو فضانورد یک کارگردان و یک بازیگر را به پایگاه فضایی بین‌المللی برای فیلمبرداری از اولین فیلم سینمایی خود در جدیدترین رقابت خود با آمریکا به فضا ارسال کرد.

 فضاپیمای سویوز سه شنبه پنجم اکتبر ۲۰۲۱ در پایگاه فضایی که در اطراف زمین به ارتفاع ۳۵۴،کیلومتر در حال چرخش است فرود آمد.

رسانه‌های روسی تمام اقدامات فضاپیما تا لحظه فرود در پایگاه را پوشش دادند و اخبارها اعلام کردند، در آینده‌ای نه چندان دور، جهان از این دستاورد جدید روس ها سخن خواهند زد. این ماموریت روسیه دوازده روز پس از اولین ارسال شهروندان صورت گرفته‌ است.

نبرد فضایی روسیه و آمریکا به مرحله خیالی رسید

روسیه در حقیقت می‌خواهد پیش از اینکه هالیوود فیلم خود را با همکاری تام کروز در فضا بسازد، نخستین کشوری باشد که دست به این اقدام زده است.

جیم مدیر ناسا طی توییتی در تویتر گفت: ناسا آمادگی همکاری با تام کروز در جهت تولید فیلمی در پایگاه فضایی بین‌المللی را دارد. از رسانه‌ها می خواهیم الهام بخش مهندسان نسل جدید شوند و  نقشه‌های ناسا را از آرزو به حقیقت مبدل سازند.

مدیر ناسا هیچ جزئیاتی را بیان نمی‌کند ولی این توییتر پس از گزارش سایت دیدلاین منتشر شد. در این سایت گفته شده بود که کروز با شرکت تسلا و ایلون ماسک، مدیر اجرایی شرکت سبیس اکس در پروژه ی تولید اولین فیلم بلند در فضا همکاری می کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
3
4
درسته که روسیه از لحاظ اقتصادی کمی بی عرضه ست و هیچ وقت ابرقدرت نمیشه ولی ار لحاظ نظامی همیشه ابرقدرت باقی میمونه. خصوصا رقابت در عرضه هوافضا
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
شروی که از الآن روسیه در عرصه نظامی قویتر بود به خاطر اقتصادش و ناتوانی دربرابر تحریم ها متلاشی شد
ناشناس
| |
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
هروقت تونست روی ماه ادم ببره و بیاره تازه رسیده به امریکا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار