آپدیت جدید اینستاگرام با یک تغییر مهم
کد خبر: ۲۲۴۶۴۰
تاریخ انتشار: 2021 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
شبکه اجتماعی اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای آپلود کردن ویدئوها معرفی کرد که کار را برای کاربران آسان تر می کند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای آپلود کردن ویدئوها معرفی کرد که کار را برای کاربران آسان تر می کند.

به نقل از انگجت؛ اینستاگرام شب گذشته ساعت‌ها از کار افتاد، اما با تغییر ظاهری در نحوه مدیریت ویدئو‌ها توسط کاربران، دوباره به میادین بازگشت. اینستاگرام قالب طولانی IGTV خود را با ویدئو‌های معمولی از فید اصلی ادغام کرده و تنها یک فرمت برای همه ویدئوهای اینستاگرام باقی مانده است.

جزئیات ویژگی جدید اینستاگرام درباره ویدئوها

در این به روز رسانی جدید نام IGTV به Instagram TV تغییر پیدا کرده است و اکنون کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند ویدئو‌هایی را به مدت ۶۰ دقیقه را در فید اصلی به اشتراک بگذارند و دیگر نیازی به اینکه کاربران برای مشاهده ویدئوی کامل به بخش Instagram TV بروند، نیست. این قابلیت جدید ممکن است به بلاگر‌ها و اینفلوئنسر‌ها نیز کمک کند تا بتوانند ویدئو‌های تبلیغاتی خودشان که طولانی هم هستند را به این شکل به اشتراک بگذارند.

آپدیت جدید اینستاگرام با یک تغییر مهم

در این قابلیت همه ویدئو‌های جدیدی که در اینستاگرام آپلود می‌شوند، چه کوتاه باشند و چه بلند در بخش جدیدی به نام Video ذخیره می‌شوند. اینستاگرام چند ویژگی ویرایش دیگر را نیز معرفی کرده که می‌توان به قابلیت برش ویدئو، اضافه کردن فیلتر‌ها، اضافه کردن موقعیت مکانی و اضافه کردن نام افراد اشاره کرد.

آپدیت جدید اینستاگرام با یک تغییر مهم

این ویژگی می‌تواند جذب کاربران برای دیدن ویدئو‌های اینستاگرام را افزایش دهد. عرضه IGTV آن چیزی نبود که اینستاگرام انتظار داشت و مخاطبان را به خود جذب نکرد. اکنون این به روزرسانی باعث می‌شود قالب ویدئویی طولانی‌تر در دسترس قرار گیرد و کاربران به آسانی بتوانند ویدئو‌ها را مشاهده کنند. ممکن است سازندگان تمایل بیشتری به اشتراک گذاری ویدئو‌ها در اینستاگرام داشته باشند و این ممکن است به غول رسانه‌های اجتماعی کمک کند تا بهتر با TikTok، YouTube و سایر شبکه‌های اجتماعی متمرکز بر ویدئو رقابت کنند.

گفتنی است که این به روز رسانی جدید از امشب به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار