کار خیر ستاره سابق پرسپولیس در جنوب تهران
کد خبر: ۲۲۴۴۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 03    -    ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
اعضای تیم مدیران تاثیرگذار بهمراه سرمربی خود ۲۰۰ پک لوازم التحریر، بسته‌های آموزشی و تبلت را در میان دانش آموزان نیازمند جنوب شهر تهران توزیع کردند.

تیم فوتبال مدیران تاثیرگذار که در راستای فعالیت‌های فرهنگی و خیریه و با ابتکار سپهر تاروردیان مدیر شرکت همایش فرازان تاسیس شده هفته گذشته به همراه رضا شاهرودی سرمربی خود با حضور در مناطق جنوب شهر تهران بیش از ۲۰۰ پک لوازم التحریر، بسته‌های آموزشی و همچنین تبلت را میان دانش آموزان محروم این منطقه توزیع کردند.

کار خیر ستاره سابق پرسپولیس در جنوب تهران

فوتبالیست‌های این تیم را مدیران کارخانجات و شرکت‌های خصوصی تشکیل داده اند که علیرغم تحریم‌های ظالمانه و در راستای کمک به تولید داخلی و جلوگیری از خروج ارز جهت تامین مایحتاج مردم عزیز ایران دست از فعالیت نکشیده‌اند.

اعضای این تیم در پایان هر دیدار دوستانه با انجام گلریزان مبالغی را برای امور خیریه از جمله آزادی زندانیان مالی، تامین جهیزیه، حمیات از اقشار خاص، کمک به نیازمندان و جمع آوری می‌کنند.

این تیم هفته گذشته و در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیشکسوتان پرسپولیس رفت که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. عواید حاصل از این دیدار صرف انجام این امر خیر در مناطق جنوب شهر تهران شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدمرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
2
دمه همتون گرم فقط اکثریت ساکنین جنوب شهر تهران از مردم شریف ایران نیستن ها حواستون باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
0
دستتون درد نکنه واقعا کارتون درسته خدا کنه مسئولین بیدار بشن از خواب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار