پابند، اکسسوری که کمتر به آن توجه می‌شود!
کد خبر: ۲۲۴۴۷۱
تاریخ انتشار: 2021 October 03    -    ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
پابند طلا بخریم یا نه؟

پابند طلا بخریم یا نه؟ پابند، اکسسوری که کمتر به آن توجه می‌شود!

خانم‌ها علاقه زیادی به استفاده از زیورآلات طلا دارند اما خریدشان به سه قلم محدود شده است! انگشتر، گردنبند و دستبند، در میان انواع مختلفی از زیورآلات طلا، گوشواره طرفداران کمتری دارد و طرفداران و خریداران پابند طلا از آن هم کمتر است. شاید دلیل این استقبال کم این باشد که عده محدودی می‌دانند اهمیت و جلوه پابند در زیباتر شدن استایل شخصی از یک گردنبند یا آویز طلا کمتر نیست!

البته نباید این مسئله را نادیده گرفت که استفاده از پابند طلا زمانی به استایل شما جلوه بیشتری می‌بخشد که در انتخاب مدل و سایز پابند درست تصمیم بگیرید، این مهم زمانی که قرار است خرید اینترنتی داشته باشید بیشتر اهمیت میابد. با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری در مورد خرید پابند طلا به شما ارائه دهیم.

انواع پابند طلا و صحیح‌ترین انتخاب برای شما!

وقتی قرار است برای خرید پابند اقدام کنید باید به دو سؤال پاسخ دهید! پابند زنجیری می‌خواهید یا حلقه‌ای؟ پابند طلا می‌خواهید یا پابند با آویز و مهره‌ی طلا؟ وقتی به مدل‌های موجود در بازار نگاه می‌اندازیم متوجه می‌شویم که پابند طلا در انواع بسیار متنوعی روانه بازار می‌شود. پابندها با بند چرم، بافت یا بند پارچه‌ای از محبوب‌ترین و البته ارزان‌ترین پابندهای طلا هستند که در طراحی‌شان تنها از یک آویز یا مهره طلا استفاده شده است. این نمونه‌های ارزان‌قیمت گزینه‌های بسیار مناسبی برای هدیه دادن و یا ست کردن با استایل‌های متفاوت هستند که می‌توانید آن‌ها را با قیمت پایین خریداری کرده و از کاربرد این اکسسوری در استایل شخصی خود لذت ببرید.

پابند طلا بخریم یا نه؟ پابند، اکسسوری که کمتر به آن توجه می‌شود!

اما اگر به دنبال پابند با بند طلا هستید باید به این سؤال پاسخ دهید که انعطاف‌پذیری پابند تا چه اندازه برایتان اهمیت دارد؟ یا بهتر است این‌طور بگوییم، فرم زنجیری و منعطف را ترجیح می‌دهید یا به دنبال پابندی با فرم حلقه‌ای و غیر منعطف هستید؟

بهتر است پیش از قطعی کردن انتخابتان به این نکته توجه داشته باشید که پابندهای فلزی در انواع زنجیری کاربرد ساده‌تری دارند، راحت روی مچ پا می‌خوابند و می‌توان آن‌ها را به کمک آویزهایی از جنس طلا تزئین کرد؛ اما پابندها در نوع حلقه‌ای انعطاف چندانی ندارند و درنتیجه استفاده از آن‌ها کمی دشوار است.

شما می‌توانید قیمت پابند طلا در انواع مختلف چرمی، بافت، زنجیری یا حلقه‌ای را تنها با چند کلیک ساده بر روی یک گالری آنلاین معتبر در زمینه فروش زیورآلات طلا مشاهده کنید.

اهمیت تعیین سایز پابند

پس از مدل پابند چیزی که بسیار اهمیت پیدا می‌کند سایز آن است. پابند مانند دستبند طلا اگر که در سایز صحیح انتخاب نشود نه تنها جلوه چندانی ایجاد نمی‌کند بلکه انگار وصله‌ای ناجور به تن شماست. برای اینکه پابند زینت‌بخش پای شما باشد باید به چند نکته درباره‌ی تعیین سایز صحیح آن دقت کنید.

پابند طلا بخریم یا نه؟ پابند، اکسسوری که کمتر به آن توجه می‌شود!

طبق اندازه‌های استاندارد طول پابند زنانه بین 8 تا 10 اینچ و طول پابند مردانه در حالت استاندارد حدود 9 تا 12 اینچ است. البته هیچ قانونی وجود ندارد که شما را مجبور به استفاده از اندازه‌های استاندارد کند! این اندازه‌های با توجه به شرایط فیزیکی بدن شما تغییر می‌کنند و شما می‌توانید به سادگی مناسب‌ترین طول پابند برای مچ پای خودتان را در خانه محاسبه کنید. چطور؟ ما به شما می‌گوییم، فقط کافیست مطابق توضیحاتی که در ادامه برایتان آورده‌ایم، عمل کنید.

روش تعیین سایز پابند در خانه

در حالت استاندارد و صحیح پابند طلا دقیقاً زیر قوزک پا قرار می‌گیرد. حالا نیازمند یک نوار پارچه‌ای یا کاغذی هستید تا به کمک آن طول پابند در زیر قوزک پا را محاسبه کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که بهترین اندازه زمانی به دست می‌آید که پای شما تورم نداشته باشد. پس بهتر است در ساعتی از روز برای اندازه‌گیری و تعیین سایز پابند اقدام کنید که مچ پایتان در حالت عادی و نرمال قرار دارد.

یک نوار پارچه‌ای، کاغذی، یک تکه نخ یا یک متر پلاستیکی تهیه کنید و آن را به دور مچ پا در زیر استخوان قوزک ببندید. فقط حواستان باشد که نوار را خیلی سفت و یا خیلی شل به دور مچ پا قرار ندهید. حالا عدد بدست آمده را جایی یادداشت کنید. 7 تا 14 میلی‌متر باید به این عدد اضافه شود تا سایز پابند به دست آید. اضافه کردن این عدد به سلیقه شخصی شما در مورد میزان آویز بودن پابند بستگی دارد. هرچه این عدد بیشتر باشد، پابند به دور مچ پایتان آزادتر است.

پابند طلا بخریم یا نه؟ پابند، اکسسوری که کمتر به آن توجه می‌شود!

اگر قصد خرید اینترنتی پابند طلا را دارید یا می‌خواهید قیمت‌ها را مقایسه کنید و برای خرید بهترین گزینه تصمیم بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم سری به روبی گالری بزنید. با توجه به اینکه روبی گلد خود طراح و تولیدکننده محصولات طلا در تمام دسته‌بندی‌هاست در این خرید آنلاین طلایی باکیفیت بالا و طراحی خاص را با کمترین میزان اجرت خریداری می‌کنید. گالری طلای روبی نمونه‌های متنوعی از پابند طلا را به همراه قیمت و مشخصات بر روی صفحه خرید پابند در وب‌سایت خود قرار داده است، البته بد نیست اضافه کنیم که امکان خرید حضوری از 22 شعبه روبی گلد در سراسر ایران هم وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار