جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و لغو کنسرت‌های موسیقی
کد خبر: ۲۲۴۳
تاریخ انتشار: 2015 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
سردار حسین اشتری صبح امروز در دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی، با ابراز خرسندی از دیدار با این مرجع تقلید، اظهار داشت: پس از ابلاغ حکم انتصاب، به‌دنبال این بودیم تا در ابتدای کار خدمت حضرتعالی برسیم و از توصیه‌های شما استفاده کنیم که این توفیق امروز و در آستانه ماه مبارک رمضان و انتهای ماه شعبان محقق شد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، 3 محور را در بر می‌گیرد. محور نخست نگاه به درون ناجا و ارتقای صیانت این نیرو، محور دوم ارتقای مأموریت‌ها و افزایش آرامش و امنیت مردم و محور سوم، حمایت دستگاه‌های مختلف از ناجا در زمینه‌های مادی و غیرمادی به‌سبب مأموریت خطیری که به‌ عهده دارد، است.

وی تصریح کرد: برای پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب کارگروهی را تشکیل داده‌ایم و این 3 محور را با قدرت پیگیری می‌کنیم. در زمینه حفظ قرآن و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و دوره‌های بصیرت بین کارکنان ناجا و فرماندهان ناجا نیز برنامه‌های گسترده‌ای داریم؛ تمام سعی و تلاش ما بر این است که امنیت، نظم و آرامش هر چه بیشتر در جامعه حکم‌فرما شود.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: این روزها به ما خرده می‌گیرند که چرا از ورود بانوان به ورزشگاه جلوگیری کرده‌ایم یا برخی کنسرت‌ها را مانع از برگزاری‌شان شده‌ایم این در حالی است که برخی از اینها از ابتدا مجوز ندارند و دستگاه‌های دیگر هم مخالفت می‌کنند؛ ما فقط بر اساس قانون عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تدبیر رهبر معظم انقلاب حفظ دستاورهای انقلاب و حضرت امام(ره) است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه تأکید کرد: امیدواریم سرباز خوبی برای رهبر معظم انقلاب و تقویت‌کننده ولایت فقیه باشیم و در این راه از توصیه‌های مراجع عظام تقلید نیز استفاده می‌کنیم.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار