سلبریتی‌هایی که از شهرت به اعتیاد رسیدند
کد خبر: ۲۲۴۲۵۸
تاریخ انتشار: 2021 October 02    -    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
چند روز پیش، نیکلاس کیج بازیگر معروف آمریکایی در حالت غیرطبیعی و با شلواری عجیب و دمپایی به رستوران معروف «پرایم ریب» رفت. وضعیت این بازیگر هالیوودی به حدی فاجعه‌بار بود که کارکنان رستوران در ابتدا فکر کردند او یک بی‌خانمان است.

سلبریتی‌هایی که با اعتیاد دست و پنجه نرم میکنند

سلبریتی‌هایی که با اعتیاد دست و پنجه نرم میکننداختصاصی تابناک با تو؛ چند روز پیش، نیکلاس کیج بازیگر معروف آمریکایی در حالت غیرطبیعی و با شلواری عجیب و دمپایی به رستوران معروف «پرایم ریب» رفت. وضعیت این بازیگر هالیوودی به حدی فاجعه‌بار بود که کارکنان رستوران در ابتدا فکر کردند او یک بی‌خانمان است ولی در ادامه به هویت واقعی او پی بردند. کیج در نهایت به خاطر پوشش نامناسب و حال غیرطبیعی از رستوران اخراج می‌شود. این اتفاق، ماجرای اعتیاد بازیگران را دوباره سر زبانها انداخت، در این گزارش با ما همراه باشید.


مایکل ویلیامز

سلبریتی‌هایی که با اعتیاد دست و پنجه نرم میکنند

چند هفته قبل بازیگر آمریکایی مایکل‌ویلیامز به دلیل مصرف مواد مخدر دچار پایان غم‌انگیزی شد. جسد او ششم سپتامبر سال جاری کنار ابزارهای مصرف مواد، در آپارتمانش در نیویورک پیدا شد. پلیس می‌گوید این بازیگر که به خاطر ایفای نقش در سریال Lovecraft Country نامزد جایزه امی هم شده بود بر اثر مصرف مواد مخدر جان باخته‌است. ویلیامز در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه با نیویورک تایمز اعتراف کرده بود که به مصرف مواد معتاد است و اعتیاد به چالش و مبارزه روزانه او تبدیل شده که نجاتی از آن ندارد.

رابین ویلیامز

سلبریتی‌هایی که با اعتیاد دست و پنجه نرم میکنند

رابین ویلیامز که در سال ۲۰۱۴ خودکشی مرد سالهای طولانی از اعتیاد رنج می‌برد. این بازیگرمتولد ۱۹۵۱ و برنده جایزه اسکار به کوکائین و الکل معتاد بود و برای مدت طولانی به افسردگی نیز دچار شد. در سال ۲۰۱۴ جسد او را در خانه‌اش در کالیفرنیا پیدا کردند که خودش را دار زده بود، او به پارکینسون مبتلا بود، افسردگی و هیجانات مغزی از نتایج این بیماری است.

هیث لجر

سلبریتی‌هایی که با اعتیاد دست و پنجه نرم میکنند

هیث‌لجر نیز از معروف‌ترین بازیگران جهان بود که بر اثر اعتیاد جان خود را از دست داد. لجر که برای بازی در نقش جوکر شوالیه تاریکی ۲۰۰۵ برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد، در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۸ بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت.

جانی‌دپ

سلبریتی‌هایی که با اعتیاد دست و پنجه نرم میکنند

اختلاف نظر بازیگر جانی دپ با همسر سابقش که ۳۰ سال از او کوچکتر بود، باعث شد تا وی پس از اتهام تعرض به همسرش و زن ستیزی به الکل و مواد مخدر معتاد و تا حدودی از هالیوود رانده شود. در مه ۲۰۲۰، همسر سابقش امبر هرد، بازیگر آمریکایی او را در دادگاهی در لندن متهم کرد که معتاد، خشن و زن‌ستیز است و او را مورد ضرب و شتم قرارداده‌است.

این تنها مشکلی نبود که بازیگر دپ از آن رنج می‌برد، زیرا او شرایط اقتصادی بدی هم داشت، اگرچه او در سال ۲۰۱۲ در کتاب رکوردهای گینس رکورد پردرآمدترین بازیگر جهان را ثبت کرد و درآمد آن ۷۵ میلیون دلار بود، به بحران اقتصادی خورد.

در ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۰ ، به طور خاص در طول شهادت خود در دادگاه عالی لندن، ستاره هالیوود در مورد ورشکستگی خود، از دست دادن ثروت خود و متحمل شدن بدهی های زیادی صحبت کرد.


چارلی شین

سلبریتی‌هایی که با اعتیاد دست و پنجه نرم میکنند

چارلی شین آمریکایی خم متاثر از اعتیاد بود، اما نه آنقدر زیاد که در زندگی بقیه بازیگران هالیوود می‌بینیم. اعتیاد بر زندگی آنها تأثیر گذاشت اما به مرز مرگ یا بی خانمانی نرسید، اما اعتیاد به الکل باعث جدایی او از همسرش در سال ۲۰۱۱ شد اما پس از چندی، بهبود یافت و به زندگی عادی بازگشت.

آنجلینا جولی

سلبریتی‌هایی که با اعتیاد دست و پنجه نرم میکنند

سلبریتی‌هایی که با اعتیاد دست و پنجه نرم میکنند

آنجلینا جولی، یکی از مشهورترین ستارگان هالیوود اعتیاد را شکست داد و دوباره به اوج شکوفایی در زمینه هنر بازگشت. چندی پیش، عکس‌های دوران اعتیاد آنجلینا جولی در ۱۵ سال قبل منتشر شد، به گفته خود انجلینا جولی چشمان خمار و خسته و خون افتاده و بازو هایی چنگ افتاده حال و روز انجلینا جولی در دهه ۹۰ میلادی بوده‌است.

ولی هیچ عکس و فیلمی از او در آن دوران نبود تا این که چند وقت پیش، یک فیلم کوتاه که در دوران اعتیاد و قبل از شهرت از او گرفته شده است منتشر شد و جنجال زیادی هم به پا کرد. این تصاویر توسط دوربین مخفی که فرانکلین میر در خانه او کار گذاشته بوده است ضبط شده است. فرانکلین میر یکی از پخش کننده های معروف مواد مخدر است که بعدا دستگیر هم شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار