اسکراب های طبیعی برای از بین بردن موهای زائد!
کد خبر: ۲۲۴۰۶۱
تاریخ انتشار: 2021 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
روش‌های مختلفی برای رفع مو‌های زائد وجود دارد که هرکدام از آن‌ها می‌تواند مناسب شما باشد، اما یکی از بهترین روش‌های حذف مو‌های زائد استفاده از اسکراب‌های مختلف است در ادامه همراه با ما شوید تا درباره اسکراب برای مو‌های زائد بیشتر بخوانید.

طرز تهیه مربای قیسی خوشمزه با ۳ روش مختلف«تابناک با تو» - روش‌های مختلفی برای رفع مو‌های زائد وجود دارد که هرکدام از آن‌ها می‌تواند مناسب شما باشد، اما یکی از بهترین روش‌های حذف مو‌های زائد استفاده از اسکراب‌های مختلف است در ادامه همراه با ما شوید تا درباره اسکراب برای مو‌های زائد بیشتر بخوانید.

اسکراب های طبیعی برای از بین بردن موهای زائد!

از بین بردن مو‌های زائد صورت با اسکراب شکر و لیمو

شکر یکی از بهترین اسکراب‎های طبیعی است. کمک به حذف سلول‎های مرده از پوست و همچنین موی صورت می‎کند. لیمو طبیعت سیتریکی دارد که دارای هم ویژگی‎های ضد عفونی کننده و هم جمع کننده می‎باشد. شکر و لیمو به همراه هم یک اسکراب عالی را تشکیل می‎دهند.

اسکراب های طبیعی برای از بین بردن موهای زائد!

مواد لازم

یک قاشق غذاخوری شکر

لیمو درسته آب گرفته شده

مقداری آب

آموزش

آب یک لیموی کامل را بگیرید و آن را با یک قاشق شکر حل شده در مقدار کمی آب مخلوط کنید. این مخلوط را باید روی صورت خود به کار ببرید. اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه روی صورت شما باشد و سپس صورت خود را با آب سرد بشورید. این درمان را به مدت ۳ تا ۴ بار در هفته تکرار کنید تا متوجه‎ی کاهش قابل توجه مو بر روی صورت خود شوید.

اسکراب آرد برنج و لیمو

لیمو ترش خواص بسیاری دارد و یکی از آن ها، لایه بردار بودن لیمو ترش است. لیمو ترش باعث ازبین بردن سلول‌های مرده پوست شده و مو‌های زائد را ازبین می‌برد.

برای تهیه اسکراب آرد برنج و لیمو باید دو قاشق غذا خوری آرد برنج را در یک ظرف مناسب ریخته و یک فنجان آب لیمو را به آن اضافه کنید و به خوبی ترکیب نمایید.

پس از آماده شدن ترکیب، آن را به صورت خود مالیده و برای ۵-۸دقیقه ماساژ داده و بعد از پنج دقیقه آن را با آب سرد بشویید و با حوله نرم خشک کنید.

آرد برنج و عسل:

اگر بخواهید که مو‌های زائد را به آرامی از بین ببرید، راه حلش همین است. در یک کاسه ۲ قاشق غذاخوری آرد برنج و یک قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید. در نهایت چند قطره شیر به ترکیب اضافه کرده و کاملا با هم مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را روی پوست بمالید و چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید. این کار کمک می‌کند تا ریشه مو‌ها خیلی ضعیف شوند و به راحتی کنده شوند.

اسکراب های طبیعی برای از بین بردن موهای زائد!

آرد برنج و زردچوبه:

همه ما از خواص موبری زردچوبه آگاه هستیم بنابراین همه‌ی کرم‌های موبری که به صورت آماده می‌خریم حاوی زردچوبه هستند. شما می‌توانید به راحتی یک موبر به وسیله آردبرنج و زردچوبه درست کنید. ۲ قاشق غذاخوری آرد برنج را با نوک انگشت زردچوبه مخلوط کنید.

به مقدار کافی آب بیافزایید تا خمیری شکل شود. می‌توانید به جای آب از شیر استفاده کنید تا پوستتان نرمتر شود. خمیر را روی پوست بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی صورت بماند. بعد از ۱۵ دقیقه با آب ولرم بشویید.

سیمرغ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار