اشتباه بیشتر خانم‌ها در چیدمان آشپزخانه
کد خبر: ۲۲۳۹۱۸
تاریخ انتشار: 2021 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
همه ما دوست داریم که یک آشپزخانه کاملاً مدرن و زیبا داشته باشیم. در نتیجه سعی می‌کنیم آن را تمیز و مرتب نگه داریم، اما گاهی اوقات به دلیل اینکه اطلاعات کافی در مورد نظم و ترتیب محیط آشپزخانه نداریم، اشتباهاتی را مرتکب می‌شویم که در این قسمت ما قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

اشتباه بیشتر خانم ها در چیدمان آشپزخانه

اشتباه بیشتر خانم ها در چیدمان آشپزخانه«تابناک با تو» - همه ما دوست داریم که یک آشپزخانه کاملاً مدرن و زیبا داشته باشیم. در نتیجه سعی می‌کنیم آن را تمیز و مرتب نگه داریم، اما گاهی اوقات به دلیل اینکه اطلاعات کافی در مورد نظم و ترتیب محیط آشپزخانه نداریم، اشتباهاتی را مرتکب می‌شویم که در این قسمت ما قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

بیش از حد روی کابینت حساب می‌کنید

بسیاری از افراد احساس می‌کنند که کابینت محلی برای دکوراسیون‌های مختلف است. به همین دلیل بیش از حد از روی کابینت استفاده می‌کنند و آن را شلوغ می‌کنند. باید بدانید که روی کابینت باید تمیز باشد و تا جایی که می‌توانید آن را خلوت نگه دارید و فقط وسیله‌هایی روی آن قرار دهید که خیلی زیاد از آن‌ها استفاده نمی‌کنید.

اشتباه بیشتر خانم ها در چیدمان آشپزخانه

وسایل بزرگ را بیرون میگذارید

بسیاری از افراد عادت دارند که وسایل بزرگ را داخل کابینت نگه دارند. به عنوان مثال قهوه ساز و توستر را بیرون می‌گذارند تا سریعا از آن استفاده کنند، اما انجام این کار نمای آشپزخانه را به شدت بد می‌کند بخصوص اگر فضای آشپزخانه‌ی شما، بزرگ نیست. بهتر است همه لوازم برقی بزرگ را داخل کابینت قرار دهید.

مرتب نکردن قفسه‌ها عادت شماست

اجازه ندهید که قفسه‌های شما بسیار شلوغ باشد. در غیر این صورت فضا کم می‌آورید و نمی‌توانید هر چیزی را سر جایش قرار دهید. بهتر است که قفسه‌های پایین‌تر را خالی‌تر نگه دارید که دسترسی به آن‌ها راحت‌تر است و در قفسه‌های بالاتر چیز‌هایی را قرار دهید که خیلی از آن‌ها استفاده نمی‌کنید.

یخچال را بیش از حد پر می‌کنید

یخچال نباید شبیه به یک انباری باشد. نباید هر چیزی که مدت هاست از آن استفاده نکرده اید، داخل یخچال نگه دارید. سعی کنید همیشه به اندازه‌ای خرید کنید تا یخچال شما فقط محل نگهداری چیز‌های ضروری باشد. در غیر این صورت عمر یخچال کاهش پیدا خواهد کرد.

اشتباه بیشتر خانم ها در چیدمان آشپزخانه

میل به بیرون گذاشتن وسایل آشپزی دارید

بسیاری از افراد برای اینکه هنگام آشپزی راحت‌تر باشند، وسایل مورد نیاز را بیرون می‌گذارند. به عنوان مثال قاشق‌های بزرگ آشپزی همیشه روی کابینت هستند. بهتر است این کار را نکنید و وسایل را داخل کابینت قرار دهید تا ظاهر آشپزخانه تان بهتر شود.

افکار قدیمی را دنبال می‌کنید

بسیاری از افراد به خاطر اینکه به آبمیوه گیری یا توستر خود علاقه دارند، آن را بیرون نگه می‌دارند و هر طور که شده از آن استفاده می‌کنند. اکنون زمان فکر کردن به وسایل آشپزخانه نیست، بلکه باید به سلامت بدن خود فکر کنید و تا جایی که می‌توانید لوازم غیر ضروری را کنار بگذارید.

دستمال به صندلی آشپزخانه آویزان می کنید

آشپزخانه باید مرتب‌تر و تمیز‌ترین جای خانه باشد. زمانی که شما هر چیزی را مثل دستمال‌ها روی صندلی آشپزخانه آویزان می‌کنید، قطعاً ظاهر آن به هم ریخته خواهد بود. بهتر است که چیزی روی صندلی آشپزخانه قرار نگرفته باشد و تمام دستمال‌ها را داخل کابینت قرار دهید.

منبع: نمناک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار