عوامل هشداردهنده درباره بی‌حاصل بودن ازدواج
کد خبر: ۲۲۳۷۲۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 27    -    ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
طرف مقابل با زیر سوال بردنتان، از شما فردی مطیع می سازد و به این می‌اندیشید که او از نظر شخصیت و اخلاق و... از من بهتر است. او مرا با تمام نواقصم رها نکرده و باید تمام تلاشم را برای راضی کردن او انجام بدهم. در صورتی که او با این روش ها، خواستار سیطره بر شماست و وقتی شما این گونه فکر بکنید، در تله گرفتار شده‌اید.

شش عامل هشداردهنده درباره بی‌حاصل بودن ازدواج

شش عامل هشداردهنده درباره بی‌حاصل بودن ازدواجاختصاصی تابناک با تو؛ شش عاملی که باعث میشود با فردی که خواهان تغییر دادن ماست ازدواج نکنیم؛

هیچ گاه به عشق اجازه ندهید تا چشم و گوشتان را مهر وموم کند و همیشه از فردی که برای شما ارزشی قائل نیست، دوری کنید و نزدیک او نشوید. در ادامه دلایل این رفتار را ذکر خواهیم کرد؛

چرا نباید با فردی که خواهان تغییر دادن ماست ازدواج کنیم؟

در قدم اول باید گفت، بین فردی که کنار شما می‌ایستد و در همه مراحل به شما کمک می کند تا شخص بهتری شوید و فردی که همیشه سعی دارد شخصیت شما را مطابق میل خود بسازد، تفاوت بزرگی وجود دارد.

در حالت اول شاهد فردی با روحیات طبیعی هستیم، ولی در حالت دوم فرد از یک بیماری روحی و خودخواهی و سلطه گری خاصی رنج می برد.


در این مقاله در مورد حالت دوم این رفتار و دلایل دوری کردن از این افراد خواهیم دانست.

۱. فقدان اعتماد به نفس 


وقتی با چنین افرادی ازدواج می کنید، رفته‌رفته اعتماد به نفستان کاهش می یابد و از ظاهر خود زده می شوید و احساس می کنید شخصیت شما پر از نقص است و حتی شایسته و برازنده او نیستید. از نگاه او، شما باید تغییرات زیادی را در ظاهر خود ایجاد کنید تا مورد پسندش واقع شوید. وقتی از او می شنوید که اضافه وزن دارید یا بیش از اندازه لاغر هستید یا چرا این گونه صحبت می کنید یا  در انتخاب دوست بسیار غیر عاقلانه برخورد می کنید یا مثل فلانی باش، در این حالت رفته رفته شخصیت اصلی شما تحلیل می‌رود.

شش عامل هشداردهنده درباره بی‌حاصل بودن ازدواج

۲. او تورا دوست ندارد یا اینکه بعدها تو را دوست نخواهد داشت


اگر با فردی که تمایل دارد مدام شما را تغییر دهد قصد ازدواج دارید باید بدانید که این شخص شما را دوست ندارد یا اینکه فقط تصویری از شما را که در ذهن خود ساخته، دوست دارد و سعی می کند شما را شبیه آن تصویر بسازد.

شاید هم او واقعا شما را دوست داشته باشد، ولی علاقه او به سلطه‌گری باعث می شود تا شما را تغییر دهد.

۳. بیش از حد انتظار باید تحمل کنید


علاقه شدید شما به او باعث می شود رفتارهای اهانت‌آمیز و آزارهای روحی و بدنی او را تحمل کنید. رفته رفته شما دراین رابطه محو میشوید و هیچ قدرت تصمیم گیری نخواهید داشت.

۴. تبعیت ناخودآگاه


طرف مقابل با زیر سوال بردن شما کم کم از شما فردی مطیع و ذلیل میسازد و مدام به این می‌اندیشید که او از نظر شخصیت و اخلاق و هوش و دانایی از من بهتر است. او مرا با تمام نواقصم رها نکرده و باید تمام تلاشم را برای راضی کردن او انجام بدهم. در صورتی که او با این روش ها، خواستار سیطره بر شماست و در نتیجه وقتی شما این گونه در مورد خود فکر بکنید پس در تله گرفتار شده‌اید.

شش عامل هشداردهنده درباره بی‌حاصل بودن ازدواج

۵. هرکاری بکنید راضی نخواهد شد


اگر گمان می کنید با تغییر خود، می توانید رضایت طرف مقابل را به دست بیاورید سخت در اشتباه هستید، چون این قبیل از افراد هیچ گاه راضی نخواهند شد، چراکه ادعا می کنند کمال گرا هستند. هر چیزی را  در خود تغییر دهید، باز هم خواسته‌های بیشتری خواهند داشت و گمان میکنند این حق آنها و وظیفه شماست.

۶. درک نادرستی از رابطه


کم کم درک نادرستی از نوع رابطه خود به دست می‌آورید. همیشه احساس خواهید کرد که شما شخصی ضعیف‌تر، کم هوش‌تر، بی‌قدرت و فاقد جذابیت هستید که تنها تمام زندگی خود را باید معطوف این بکنید که چطور باید رضایت او را به دست بیاورید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
0
20
واقعیت اینه که در رفتار متقابل انسانها خیلی عوامل دخیل هستند و بعضی وقتها شاید ظاهر امر با این کلیشه ها مطابقت داشته باشه ولی در اصل علت چیز دیگری است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
1
12
دیگه هیچکس زیر بار ازدواج نمیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
9
9
انتخاب تصویر برای این مطلب آیا عاقلانه است؟ چرا در دو تصویر آقایان بر سر خانم ها داد و فریاد می زنند؟ در حال که اگر تعداد خانم هایی که سر همسرشان مدام داد می زنند اگه زیاد نباشند, کم نیستند, قدر در راست و ریز کردن مقاله و مطالبتان دقت به خرج بدهد. بهتر بود مطلب یک جانبه علیه آقایان می نوشتید به این صورت که آقایان چنین و چنان پس خانم ها مراقب باشید. نشد یک با یه مطلب کم ایراددر تابناک بخوانیم و استفاده کنیم. یا تیتر غلط است و به متن نمی آید یا مثه این مطلب تصویر یک جانبه و... اصلا ولش کن تابناک هرچه می خواهد دل تنگت بنویس تو این جامعه کمتر کسی به این جزییات یا اشتباهات توجه دارد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
7
12
انتخاب عکسها بسیار نابجاست هر سه عکس طوری است که مرد زورگو است و زن مظلوم و حق با زن است در حالیکه معمولا اینطور نیست و زن است که با غرولند و توقع بیجا باعث کشمکش است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
0
15
توی این دوره زمونه فکر کنم هر ازدواجی تقریبا بی حاصله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
7
15
چرا همش عکس زنها رو بعنوان قربانی گذاشتین؟ خیلی وقت برعکسه . زنها این حرف ها رو میزنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
12
تابناک جان...دلت خوشه ها...کو ازدواج..کو شوهر..کو دختر و پسر متعهد و بدون خیانت..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
1
8
تمام اینها رو من تجربه کردم، عین عین عین واقعیته متاسفانه:(
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
9
9
قطعا کسی که این متن رو با عکس ها تنظیم کرده فمینیست هست. بنده مثال هایی دارم تو همین کشور که زن مرد رو میزنه و توهین میکنه... برید ببینید چه اتفاقی افتاده که جای زن و مرد عوض شده
البته من قویا معتقدم توهین و کتک از طرف هر دو نفر انجام بشه به اون زندگی نمیشه امید داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار