کدام کشور بیشترین تلفات کرونا را داشته است؟
کد خبر: ۲۲۳۵۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۲۹ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۲۳۱ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۷۱۳ هزار و ۶۳۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۰۶ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۷۱۸ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۲۹ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۲۳۱ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۷۱۳ هزار و ۶۳۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۰۶ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۷۱۸ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
 
روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.
 
هند با آمار بیش از ۳۳.۵ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۱.۲ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است. همچنین پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از ۵۹۱ هزار و هند با بیش از ۴۴۵ هزار جانباخته، بالاترین آمار قربانیان کووید -۱۹ را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند.
 
بر اساس این فهرست، روسیه نیز با گذشتن از آمار ۱۹۸ هزار جانباخته تاکنون بیشترین تلفات کرونا را در بین کشورهای اروپایی داشته است.
 
 در حال حاضر در ۱۵ کشور، شمار مبتلایان از رقم سه میلیون نفر عبور کرده‌ است و پس از ایالات متحده، هند و برزیل - که همچنان سه کشور رکورددار شمار مبتلایان در دنیا هستند - کشورهای انگلیس، روسیه، فرانسه، ترکیه، ایران، آرژانتین، کلمبیا، اسپانیا، ایتالیا، اندونزی، آلمان و مکزیک نیز بیش از سه میلیون مبتلا را ثبت کرده‌اند.
روزپلاس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
2
آمار هند و آمریکا به نسبت جمعیت از ایران کمتره ضمن اینکه آمار شون واقعیه مثلا خانواده 5 نفره ما مبتلا شد ولی فقط یک نفر آزمایش داد و ثبت شد سایر اعضا چون علایم داشتیم به تجویز پزشک آزمایش ندادند
پاسخ ها
...............
| |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
جالبه که ما هنوز هم تلفات بالا میدیم
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
0
1
لطفا منصف باشید.
بلحاظ تعداد تلفات نسبت به جمعیت، ایران 49 است. یعنی 48 کشور وضعشان بدتر از ایران بوده است.
البته ممکنست به میزان شمارش تلفات هم اعتراض داشته باشید، ولی، بسیاری از کشورهایی که بعد از ایران هم هستند، مانند بسیاری از کشورهای آفریقایی، جنوب آسیا یا حتی خود هند، فکر می کنید بهتر از ایران تلفاتشان را می شمارند؟ مثلا آیا شما باور می کنید که آمار واقعی عراق به نسبت جمعیتش (40 میلیون) از ایران کمتر است و همینیست که اعلام می شود؟!
یعنی بلحاظ آمار واقعی هم، ایران درمدیریت کرونا موفق بوده، منتهی ممکنه اگر به آمار واقعی برسیم (البته کاملا بطورفرضی، چون چنین چیزی که فعلا غیرممکنست) بعضی کشورهای بالاتر در لیست با پایینتریها، جابجا شوند؛ ولی بنظر نمی رسد که جای کلی ایران در این لیست (میزان تلفات نسبت به جمعیت) تغییر چندانی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار