خط قرمز نامگذاری فرزندان سوئدی به نام ولادیمیر پوتین
کد خبر: ۲۲۳۴۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵
اوج این روابط نامساعد به سال ۲۰۱۸ بازمی گردد، تا جایی که حکومت سوئد با تهیه دفترچه‌ی راهنمایی، میلیون‌ها نفر از هموطنان خود را برای جنگ  و حمله‌های سایبری از سوی روسیه آماده می سازد.

خط قرمز نام گذاری فرزندان سوئدی به نام ولادیمیر پوتین

خط قرمز نام گذاری فرزندان سوئدی به نام ولادیمیر پوتیناختصاصی تابناک با تو؛ یک زوج سوئدی تصمیم داشتند، نام ولادیمیر پوتین را برای فرزند خود انتخاب کنند که با مخالفت ثبت احوال کشور خود مواجه شدند، چون این نام جزو اسامی ممنوعه و نامناسب در کشور سوئد محسوب می شود.

بنا بر خبرگزاری فرانسوی در تصمیم مرجع مالیاتی مربوطه در این خصوص بیان شده که یک نام نباید توهین‌آمیز و نامناسب باشد. علاوه بر این، اسم خاص مشهور و یا نام‌های خانوادگی هم جزو اسم‌های ممنوعه قرار می گیرند.

یک زوج که در جنوب سوئد زندگی می کردند تصمیم گرفتند تا نام پسر خود را ولادیمیر پوتین بگذارند، ولی به دلیل مرکب بودن این اسم خاص که شامل نام خانوادگی هم می شود، نمی توان آن را در شناسنامه ثبت کرد و ثبت احوال این کشور نامه عدم پذیرش این اسم را برای خانواده مورد نظر ارسال کرد.

روابط سوئد و روسیه علی رغم نداشتن مرز خشکی مشترک، ولی پرتنش است. این آشفتگی نتیجه مرز‌های دریایی مشترک در دریای سیاه است که روسیه همیشه پایگاه‌های دریایی خود را در آن مستقر کرده است.

اوج این روابط نامساعد به سال ۲۰۱۸ بازمی گردد تا جایی که حکومت سوئد با تهیه دفترچه‌ی راهنمایی، میلیون‌ها تن از هموطنان خود را برای جنگ و حمله‌های سایبری از سوی روسیه آماده می سازد.

روسیه با شبه جزیره کریمه برای جدا شدن آن از اوکراین متحد می شود و از لحاظ نظامی به پشتیبانی از آن برمی‌خیزد و علاوه بر آن فعالیت‌های مضاعفی را نزدیک دولت‌های دریای سیاه و اسکاندیناوی مبذول می دارد، در نتیجه این قبیل از سیاست‌ها باعث ایجاد نگرانی برای سردمداران سوئدی می شود.

کشور بی طرف بحران، کاهش هزینه‌های نظامی را معکوس کرد و حمله این هواپیما‌ها و زیردریایی‌ها منجر پیوستن به ناتو شد.

درسال ۲۰۱۷ این کشور بزرگترین رزمایش نظامی ۲۳ سال اخیر خود را نمایش گذاشت که در آن از بازی‌های نظامی باهمکاری ده هزار کارمند سوئدی و هم پیمانان آن‌ها از جمله فنلاند، دانمارک، استونی، لیتوانی، فرانسه، نروژ و آمریکا استفاده کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
2
لطفا نقشه را قبل نوشتن یک مطلب چک بکنید. دریای سیاه کجا و سوئد کجا
هومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
2
دریای مشترک با روسیه و سوئد دریای بالتیک میباشد نه سیاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
2
دریای سیاه؟؟؟؟ربطش به سوئد چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار