رایج‌ترین سبک‌های هنری در دکوراسیون خانه
کد خبر: ۲۲۳۳۰۲
تاریخ انتشار: 2021 September 21    -    ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
اگر بودجه زیادی دارید و خانه‌ای بزرگ و مجلل پر از اشیای آنتیک، نقاشی‌های ارجینال و یا عکس‌ها می تواند با افزودن هنر به دکوراسیون منزل روح بخشد. اگر خانه کوچکی با سبک مدرن دارید با بودجه بالاتر با سبک‌های هنری انتزاعی و اگر بودجه محدود دارید، آثار چاپی یا پوستر‌ها را انتخاب کنید. اگر انتخاب اثر هنری برای اتاق کودک است...

رایج ترین سبک های هنری در دکوراسیون خانه

رایج ترین سبک های هنری در دکوراسیون خانه«تابناک با تو» - چه در دکوراسیون نشیمن و چه دیوار قسمت‌های مختلف خانه یک گالری باشکوه ایجاد کنید و یا تنها با چند اثر چاپ شده آن را دیزاین کنید به هر حال آثار هنری به دکوراسیون خانه عمق و شخصیت می‌بخشد و شخصیت صاحب خانه را نیز نشان می‌دهد.

مطالعه اخیر بر اساس بررسی رایج‌ترین سبک‌های هنری را که در خانه‌های سراسر ایالات متحده و انگلستان در بیش از ۱۰۰۰ خانه در مورد ترجیحات و سلیقه‌های هنری صاحبین خانه‌ها نتیجه گیری شده و این مطالعه ارزش اثر هنری را با در نظر گرفتن میزان هزینه برای آثار هنری و اینکه آیا ارزش هنری ادراک شده یک خانه را افزایش داده است، مورد بررسی قرار گرفته است.

جالب است بدانید نتایج نشان داد که میانگین کل مبلغی که برای تمام آثار هنری در خانه هزینه می‌شود، ۱۱۵۵ دلار است.

عکس‌ها

طبق این پژوهش ۶۲ درصد از صاحبان خانه قطعات عکاسی را انتخاب کردند. به بیان ساده‌تر، عکاسی به فرایند یا شیوه ایجاد عکس اشاره دارد؛ تصویری که توسط اثر نور بر روی یک ماده حساس به نور ایجاد می‌شود. چه این یک عکس حرفه‌ای باشد یا خیر، این سبک هنری مطمئناً شخصی‌ترین دسته انتخابی برای افراد است.

رایج ترین سبک های هنری در دکوراسیون خانه

مناظر طبیعی

عکاسی منظره به طور معمول حضور طبیعت را از فضا‌های وسیع گرفته تا جزئیات صمیمی ثبت می‌کند. بهترین عکس‌های چشم انداز نشان اتصال خود عکاس به طبیعت و جوهره جذب از جهان اطراف اوست در میان شرکت کنندگان در نظرسنجی تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان ترجیح می‌دادند دردکوراسیون خانه خود به مناظر طبیعی خیره شوند.

رایج ترین سبک های هنری در دکوراسیون خانه

نقاشی‌های انتزاعی

رایج ترین سبک های هنری در دکوراسیون خانه

۳۶ درصد از پاسخ دهندگان از هنر انتزاعی حمایت می‌کردند، هنری که سعی نمی‌کند تصویری دقیق از یک واقعیت بصری را نشان دهد، بلکه از اشکال، رنگ‌ها، اشکال و نشانه‌های اشاره برای رسیدن به جلوه چشمگیر خود استفاده می‌کند.

پوستر‌ها

پوستر‌ها سومین انتخاب هنری محبوب برای دکوراسیون خانه بودند و ۲۸ درصد از پاسخ دهندگان را به خود اختصاص میدادند. آیا می‌خواهید از زحمت و هزینه اضافی فریم بندی چاپ پوستر خود بگذرید؟ روش‌های ساده و بی نظیری برای آویختن پوستر‌های بدون چارچوب وجود دارد.

رایج ترین سبک های هنری در دکوراسیون خانه

پرتره‌ها

۲۴ درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی پرتره‌ها را برای دکوراسیون خانه انتخاب کردند چه پرتره‌های اشخاص مورد علاقه شما و چه مجموعه‌ای از چهره‌های ناشناس، مطمئناً پرتره‌ها شخصیت زیادی به فضای شما می‌افزاید!

رایج ترین سبک های هنری در دکوراسیون خانه

در ایران احتمالا این درصد‌ها میتواند با توجه به سبک دکوراسیون ایرانی متفاوت باشد در حالت کلی اگرچه انتخاب آثار هنری تا حد زیادی به سلیقه افراد مرتبط است، اما موضوع مورد توجه این است که به عنوان مکمل دکوراسیون آن‌ها را متناسب با سبک و رنگ‌های موجود در دکور انتخاب کنید!

اگر بودجه زیادی دارید و خانه‌ای بزرگ و مجلل پر از اشیای آنتیک دارید نقاشی‌های ارجینال و یا عکس‌های عکاسان میتواند با افزودن هنر به دکوراسیون منزل روح بخشد اگر خانه کوچکی با سبک مدرن دارید با بودجه بالاتر با سبک‌های هنری انتزاعی و اگر بودجه محدود دارید اثار چاپی یا پوستر‌ها را انتخاب کنید اگر انتخاب اثر هنری برای اتاق کودک است برای ایجاد تنوع میتوانید از نقاشی‌های کودک و در ترکیب با تابلو‌ها و پوستر‌ها با هزینه کمتر استفاده کنید!

منبع: دکوبوم

برچسب ها: سبک ، هنر ، دکوراسیون ، خانه ، رایج
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار