طرح جلد دردسرساز مجله تایم برای مگان مارکل
کد خبر: ۲۲۳۲۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
این مجله علاوه براین دونفر افراد دیگری را در تمام جهان به عنوان چهره های تاثیر گذار معرفی میکند که از آن جمله: قهرمان المپیک سیمون بیلز و برنده جایزه اوسکار کیت وینسلت، خوانندا وترانه سرا بیلی ایلش، مدیر عامل سازمان تجارت جهانی نجوزی اوکونجو ایویالا و نویسنده ای به نام کتی بارک هونگ را میتوان نام برد.

طرح جلد دردسر ساز مجله تایم برای مگان مارکل

اختصاصی تابناک با تو؛ مجله تایم امریکایی درسال ۲۰۲۱، صد شخصیت تاثیر گذار در جهان را معرفی میکند که شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل جزو آنها هستند. این انتخاب مخالفان بسیاری را به همراه داشت که یکی از انها پدر مگان یعنی توماس مارکل است. مگان و هری به خاطر کارهای خیرخواهانه خود به عنوان دو شخصیت تاثیر گذار معرفی شدند و عکس انها بر روی جلد مجله تایم چاپ شد.

طرح جلد دردسر ساز مجله تایم برای مگان مارکل

این مجله علاوه براین دونفر افراد دیگری را در تمام جهان به عنوان چهره های تاثیر گذار معرفی میکند که از آن جمله: قهرمان المپیک سیمون بیلز و برنده جایزه اوسکار کیت وینسلت، خواننده وترانه سرا بیلی ایلش، مدیر عامل سازمان تجارت جهانی نجوزی اوکونجو ایویالا و نویسنده ای به نام کتی بارک هونگ  را میتوان نام برد.

یکی از خبرنگاران توماس مارکل  ۷۷ ساله را در یک غرفه روزنامه فروشی درلس انجلس ملاقات کرد و وقتی از او درمورد دلیل نخریدن مجله پرسید او درپاسخ گفت: افراد تاثیرگذارتری نسبت به مگان درتمام جهان وجود دارند که استحقاق دارند عکسشان چاپ شود مثل  خود ملکه.

طرح جلد دردسر ساز مجله تایم برای مگان مارکل

درعکس روی جلد مجله، هری به مناسبت تولد ۳۷ سالگی اش لباس مشکی به تن کرده بود و دستنبدی با مهره های سیاه به دست داشت و پشت سر مگان ایستاده بود. درحالی که مگان لباس سفیدی به تن داشت و از جواهرات طلایی استفاده کرده بود. او ساعت طلایی به دست داشت که از آن شاهزاده ویلز بود. او با این کار درصدد بود تا یاد و خاطره شاهزاده دیانا را زنده کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
5
لوس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
3
شاهزاده هري چقدر اويزوون به نظر مياد!!! به عنوان يه شاهزاده، اعتماد بنفس منفي ٤٠٠....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار