به یادگاری‌های سیلوستر استالونه چوب حراج زدند
کد خبر: ۲۲۳۱۸۱
تاریخ انتشار: 2021 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
 ۵۰۰ قلم از یادگارهای «سیلوستر استالونه» از نقش‌های معروفی چون رمبو و راکی، پاییز امسال در آمریکا به مزایده گذاشته می‌شود.
 
از دستکش‌های بوکس راکی گرفته تا هدبند رمبو، یادگارهای حرفه بازیگری سیلوستر استالونه ۵ دسامبر امسال (۱۴ آذر ۱۴۰۰) در حراجی جولین در کالیفرنیا به حراج گذاشته می‌شود و پیش‌بینی شده حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار عایدی داشته باشد.
 
به یادگاری‌های سیلوستر استالونه چوب حراج زدند
 
در این حراجی، نزدیک به ۵۰۰ شی از آرشیو شخصی استالونه از لباس، لوازم صحنه، فیلمنامه و دفترچه یادداشت گرفته تا دیگر یادگارهای این بازیگر از مهمترین فیلم‌هایش از جمله مجموعه فیلم‌های راکی و رمبو، پایان نفس‌گیر، بی‌مصرف‌ها و تخریب‌چی به فروش گذاشته خواهد شد. از مهمترین اشیاء این حراجی می‌توان به دستکش‌های بوکس از فیلم راکی ۳ با ارزش تخمینی ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار و یادداشت‌های دست‌نویس از چهار فیلم اول این مجموعه اکشن با ارزش تخمینی ۴۰ تا ۶۰ هزار دلار اشاره کرد.
 
طرفداران فیلم‌های رمبو نیز در این حراجی می‌توانند کلکسیونی از چاقوها از سه فیلم اول این مجموعه را به قیمت هرکدام ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار و هدبند استالونه در فیلم رمبو: اولین خون قسمت دوم را به قیمت ۸ تا ۱۰ هزار دلار خریداری کنند. پوسترها، محافظ دندانی که استالونه در فیلم راکی استفاده می‌کرد و لباسی که در فیلم قاضی درِد می‌پوشید از دیگر اشیایی هستند که در این حراجی به فروش گذاشته خواهند شد.
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار