مخابرات اینترنت مراکز واکسیناسیون را قطع کرد!
کد خبر: ۲۲۳۰۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از قطعی شبکه اینترنتی وزارت بهداشت توسط مخابرات استان تهران خبر داد.
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از قطعی شبکه اینترنتی وزارت بهداشت توسط مخابرات استان تهران خبر داد.
 
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای با اعلام اینکه شبکه وزارت بهداشت توسط شرکت مخابرات استان تهران قطع شده است و مراکز واکسیناسیون قادر به ثبت واکسن نیستند، عنوان کرد: هر ساعت قطعی ارتباط وزارت بهداشت باعث ایجاد مشکل برای صدهزار مراجعه کننده به مراکز واکسیناسیون می‌شود.
 
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در ادامه این اطلاعیه آورده است: از وزیر محترم ارتباطات و مسئولان ذیربط این وزارتخانه درخواست می‌کنیم با درک شرایط موجود، ضمن دستور فوری به برقراری مجدد ارتباط، جلوی تکرار این موضوع را بگیرند.
 
مشکل قطع اینترنت وزارت بهداشت برطرف شد
 
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات:
 
به علت وجود مشکلات نرم افزاری در یکی از مراکز مخابرات، شاهد ایجاد اختلالاتی در شبکه وزارت بهداشت بودیم که این مشکل ساعت ۱۱ صبح رخ داد و در ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه توسط کارمندان مخابرات برطرف شد.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
0
طرح صیانت........
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار