سلبریتی‌هایی که از والدین خود شکایت کردند
کد خبر: ۲۲۲۹۷۶
تاریخ انتشار: 2021 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
ستاره پاپ ریحانا، چند هفته قبل از حضور در دادگاه، شکایت خود را از پدرش پس گرفت. این خواننده باربادوسی که ثروتمندترین هنرمند جهان است از پدرش به خاطر استفاده بدون اجازه از نام او برای مقاصد مادی شکایت کرد اما برای جلوگیری از عمومی شدن این پرونده، آنها ماجرایشان را بدون حضور در دادگاه حل کردند.

سلبریتی‌هایی که از والدین خود شکایت کردند

سلبریتی‌هایی که از والدین خود شکایت کردنداختصاصی تابناک با تو؛ ستاره پاپ، ریحانا چند هفته قبل از حضور در دادگاه، شکایت خود را از پدرش پس گرفت. این خواننده باربادوسی که ثروتمندترین هنرمند جهان است از پدرش به خاطر استفاده بدون اجازه از نام او برای مقاصد مادی شکایت کرد اما برای جلوگیری از عمومی شدن این پرونده، آنها ماجرایشان را بدون حضور در دادگاه حل کردند. ریحانا نخستین سلبریتی نیست که از والدین خود شکایت می‌کند، در این گزارش با ما همراه باشید.


کوبی برایانت بازیکن فقید بسکتبال

سلبریتی‌هایی که از والدین خود شکایت کردند

در سال ۲۰۱۳ کوبی برایانت، اسطوره فقید لیکرز از والدین خود، جو و پاملا برایانت و حراجی گولدین به دلیل فروش یادگاری‌هایش بدون اجازه او شکایت کرد. گفته می‌شود که این شرکت مبلغ ۴۵۰ هزار دلار پیش پرداخت به پدر برایانت داده است که او برای ساختن خانه در لاس وگاس استفاده کرده است.

برایانت سرانجام با والدین خود به توافق رسید و خانه حراج نیز فقط ۱۰ درصد از کالاهای موجود را به فروش رساند. والدین کوبی نیز عذرخواهی کتبی کردند، اما در مصاحبه‌های بعدی کوبی در مورد رابطه سرد خود با والدینش به خاطر این ماجرا صحبت کرد.


لیان رایمز

سلبریتی‌هایی که از والدین خود شکایت کردند

در سال ٢٠٠٠ ليان‌رایمز، ستاره ۱۷ ساله موسیقی کانتری، از پدرش "ویلبر رایمز" و مدیر سابقش "لیل‌واکر" به اتهام سرقت هفت میلیون دلار (حدود سی درصد از درآمدش) با افزایش دروغین هزینه‌های مدیریت برنامه‌ها شکایت کرد. به گزارش ام‌تی‌وی‌نیوز، لیان آنها را متهم به عملکرد نامناسب کار در طول پروژه‌ها در یک دوره پنج ساله کرد.

اختلافات خانوادگی دو سال بعد هنگامی که پدرش دعوای متقابل ارائه کرد، بدتر شد و پدرش او را کله‌شق و لوس که روزها را در بازی و خرید می‌گذراند توصیف کرد. لیان بعداً با پدرش آشتی کرد و اظهار داشت که به این باور رسیده است که پول اساس همه بدی‌ها است.

 

مکالی کالکین

سلبریتی‌هایی که از والدین خود شکایت کردند

پس از انتشار فیلم سینمایی "تنها در خانه" در سال ۱۹۹۰، مکالی کالکین شهرت جهانی پیدا کرد و فقط چهار سال بعد، والدینش از هم جدا و درگیر یک نبرد بزرگ حضانت شدند تا مشخص شود چه کسی ثروت ۱۷ میلیون دلاری کالکین را کنترل خواهد کرد. کالکین تصمیم گرفت ثروت را خودش نگه دارد، بنابراین از والدینش شکایت کرد و آنها را از قیمومیت قانونی خود حذف کرد.

کالکین در سال ۲۰۱۸ در یک برنامه تلویزیونی گفت که به مدت "یک ربع قرن" با پدرش صحبت نکرده است. او گفت که پدرش به موفقیت او حسادت می‌کرده، زیرا مکالی در سن پایین موفق به کسب شهرتی شد که پدرش، بازیگر سابق، نتوانسته بود در بزرگسالی به آن دست یابد. مکالی وقتی فیلمبرداری "ریچی ریچ" را در سال ۱۹۹۴ به پایان رساند ادعا کرد که پدرش او را به کار کردن بیشتر از ظرفیت ممکن مجبور کرده و او می‌خواهد از دنیای هنر خارج بشود.

خواهران کارداشیان

سلبریتی‌هایی که از والدین خود شکایت کردند

کیم، کلوی و کورتنی کارداشیان از نامادری خود، الن پیرسون به دلیل چند اتهام از جمله افترا و آزار و اذیت مدنی شکایت کردند. این خواهران همچنین ادعا کردند که همسر مرحوم پدرشان سعی کرده است صفحاتی از خاطرات شخصی انها را به رسانه‌ها بفروشد. 

از سوی دیگر پیرسون از خانواده کارداشیان به دلیل افترا و هتک حیثیت شکایت کرد و سپس طرفین دعوا قبل از رویارویی با یکدیگر در دادگاه، به توافق رسیدند و پرونده بسته شد.

 

جنا مالون

سلبریتی‌هایی که از والدین خود شکایت کردند

جنا مالون در دهه نود با ایفای نقش در فیلمهای Donnie Darko وStepmom وThe Book of Stars به شهرت رسید. وقتی او به سن ۱۴ سالگی رسید از مادرش به خاطر خرج کردن یک میلیون دلار از پولهایش که به خاطر بازی در فیلم‌های سینمایی جمع کرده بود، شکایت کرد. مالون در این پرونده پیروز شد و مادرش حتی یک دلار هم نتوانست از پولهای او بردارد.


امینم

سلبریتی‌هایی که از والدین خود شکایت کردند

این بار اما شکایت از سوی مادر بود؛ مادر امینم خواننده معروف رپ و برنده جایزه گرمی به نام "دبی‌ماذرز بریگز" در سال ۱۹۹۹ میلادی وقتی امینم ۲۶ سال داشت، از او شکایت کرد. بنا به گزارش مجله "رولینگ‌استون" امینم در برخی از مصاحبه‌های مطبوعاتی چهره مادرش را مخدوش کرده و اینطور وانمود کرده بود که مادرش معتاد به مواد مخدر است و به همین دلیل غرامت ۱۱ میلیونی از پسرش درخواست کرد.

بنا به گفته وکیل امینم، مادر امینم زمانی از وی شکایت کرد که آلبوم My Name Is....در سال ۱۹۹۹ به اوج موفقیت رسید و شکایت مادر امینم به نوعی باج‌خواهی از این موفقیت بود.

دادگاه امینم را فقط به پرداخت ۲۵ هزار دلار غرامت محکوم کرد، که نصف بیشتر این مبلغ نیز به جیب وکیل مادر امینم رفت و از این ماجرای حقوقی، فقط ۱۶۰۰ دلار برای مادر به جا ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار