ادعای عجیب یک کارشناس خانواده
کد خبر: ۲۲۲۸۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 16    -    ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
 با اجرای طرح صیانت تامین نیاز جنسی به کانال ازدواج می رسد.

 با اجرای طرح صیانت تامین نیاز جنسی به کانال ازدواج می رسد.

مصطفی راهی کارشناس خانواده و حوزه درباره آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان و مزایای طرح صیانت از فضای مجازی گفت: یکی از نگرانی‌های واقعی مردم بحث آلودگی‌های موجود در فضای مجازی افسارگسیخته است. آنهایی که حقیقتاً دغدغه مند هستند از این نگرانند که نسلی که با این فضای رها شده بزرگ می‌شود، چه عواقب تربیتی خطرناکی در انتظار آنهاست.

در این فضا بسیاری از والدین برای تربیت صحیح فرزندان خود نگرانند و به این حقیقت باور دارند و نسبت به آن معترف هستند که در بسیاری از موارد دانسته‌های آنها از نحوه استفاده از فضای مجازی، بسیار کمتر از دانسته‌های فرزندانشان از این فضاست و این مسئله کار نظارت و مدیریت این نسل حساس را بسیار دشوار کرده است. مصطفی راهی کارشناس خانواده و حوزه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان و مزایای طرح صیانت از فضای مجازی گفت: یکی از نگرانی‌های واقعی مردم بحث آلودگی‌های موجود در فضای مجازی افسارگسیخته است. آنهایی که حقیقتاً دغدغه مند هستند از این نگرانند که نسلی که با این فضای رها شده بزرگ می‌شود، چه عواقب تربیتی خطرناکی در انتظار آنهاست.

در این فضا بسیاری از والدین برای تربیت صحیح فرزندان خود نگرانند و به این حقیقت باور دارند و نسبت به آن معترف هستند که در بسیاری از موارد دانسته‌های آنها از نحوه استفاده از فضای مجازی، بسیار کمتر از دانسته‌های فرزندانشان از این فضاست و این مسئله کار نظارت و مدیریت این نسل حساس را بسیار دشوار کرده است.

اگر در یک زمانی نیازهای جنسی در بستر رهاشده فضای مجازی به صورت ناصحیح تأمین می‌شده است، حالا که قرار است این بستر برچیده شود باید گفت که نیازهایی که در قالب آن تأمین می‌شده، هیچ‌گاه برچیده نخواهد شد و اینجاست که تأمین این نیاز وارد کانال‌هایی همچون ازدواج خواهد شد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
13
عجب
جناب کارشناس: شما تنهایی به این نتیجه رسیدی یا کار گروهی بود؟؟
آخه عزیز دل برادر علت فرار پسرها از ازدواج بیکاری، ناامیدی به آینده، سرخوردگی، احساس تبعیض در استخدام ها، مهریه سنگین، گرانی مسکن و اجاره مسکن، زیاده خواهی دختران و خانواده دختران، و شکایتی و دعوایی شدن خانم ها و ..هست شما فسفر بسوزون واسه اینا راه حل پیدا کن نه اینکه یه چیز رو به یه چیز بی ربط دیگه ربط بدی
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
2
اسم این اقای به اصطلاح کارشناس تو اعضای نظام روانشناسی نیست! یعنی مجوزی نداره و به عبارت دیگه اصلا صلاحیت اظهار نظر تو این زمینه نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار